Pitbull810614 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam wyjołem tą blaszke zaznaczoną na zdjęciu i mam teraz visco zmostkowane po włożeniu tej blaszki spowrotem nie chce sie visco załączyć idzie to jakoś naprawic czy tylko ratuje mnie nowe visco???????Jeszcze prosiłbym o instrukcje jak zdemontować visco.Dzięki <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechue34M50 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Siema!! nowe visco, ja też tak blaszkę "naprawiałem" coś tam grzebałem, chciałem poprawić i kaput. Delikatna strasznie jest więc pewnie po niej już. Nie wiem czy jest sens naprawiać, ja wymieniłem na nowe. Pamiętaj, ze tam jest LEWY GWINT, nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie (M50) blokowałeś pompę wody kluczem(chyba 32) a drugim visco odkręcałeś i powinno iść U mnie niestety było zapieczone, ale dorobiłem sobie specjalny klucz i poszło. pozdro!!! bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 30 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Lepiej i bezpieczniej bedzie kupic nowe i tez sprawdzic czy sie załącza bo nowe nie znaczy ze sprawne(z doświadczenia wiem).Ta blaszka reaguje na temperature(bimetal) za chłodnica i pociaga za sabą zaworek wewnatrz viska dlatego jak ja mocno potraktowales to juz raczej lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.