slawek44 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Mam dylemat z moim przygupim bratem. Pytanie brzmi ktore kola hamuja pierwsze podczas hamowania. Przednie czy tylnie.? Ktore pierwsze sie blokuja za pierwsza ? Stawiam browca za pierwsza odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdario Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jak masz sprawny układ to cztery jednocześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 nie e Zla odpowiedz. Zawsze ktores wczesniej. Chociazby dlatego ze jedne z kol maja dalej do pompki. Jak to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Dziwnie rozumujesz,4 kółka hamują,ale na pewno mocniej hamują przednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 no wlasnie o to mi chodzi. Wiadomo ze cztery chamuja ale przednie to podstawa i lepiej jest miec np tylko przednie niz tylko tylnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Przednie są mocniejsze,bo jak zaczynasz hamować to dociąza Ci przód,a odciąża tył,wiec żeby tylne sie nie zablokowały hamują słabiej. Przód jest dociśniety do podłoża,więc może hamować dużo mocniej. Na pewno łatwiej się zatrzymać mając tylko przednie niż tylko tylne. P.S. hamują jednocześnie,odległość od pompy hamulcowej nie ma tutaj znaczenia. Płyn hamulcowy jest w całej długości pzrewodu,a jest niemal nieściśliwy,więc w tym samym czasie reaguje na pedał hamulca tył co przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdario Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 no wlasnie o to mi chodzi. Wiadomo ze cztery chamuja ale przednie to podstawa i lepiej jest miec np tylko przednie niz tylko tylnie Twoja teoria dobra jest tylko przy małych prędkosciach na prostej, równej drodze. Spróbuj ją wypróbować przy 150 albo w połowie zakrętu.........powodzenia. P.S. Czekam na browca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 xdario daj adres to ci holenderskiego browca przesle bmw_beer A zdenerwowalem sie tymi hamulcami bo dwaj bracia, kuzyn i jeszcze do tego ojciec jednoglosnie twierdza i probuja wbic mi ta ciemnote ze zawsze hamuja najpierw tylnie kola. TRAGEDIA! Pol rodziny tkwi w bledzie i jeszcze mnie probuje do tego przekonac. MASAKRA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 tak jest; ale w ciężarówkach z pneumatycznymi hamulcami jak jadą z naczepą... zawsze naczepa hamuje pierwsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbych Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 klocki tez sa z przodu wieksze...przod mocniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Wszystkie zaczynają działać w tym samym momencie(pomijam abs/asc itd itp) -przednie są skuteczniejsze(to o czym pisał E34 Patryk) -tylnie slabsze ale to fabrycznie zmniejszona skuteczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 w ciężarówkach z pneumatycznymi hamulcami jak jadą z naczepą... zawsze naczepa hamuje pierwsza... swieta prawda korni8808 W osobowkach wszystkie kola zaczynaja hamowac rownoczesnie, oczywiscie przy sprawnym ukladzie hamulcowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.