8507tomek Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 witam mam pytanie czy da sie u mnie zalozyc filtr stozkowy i czy wogole sie oplaca zakladac w TD jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Z tego co słyszałem to w np w benzynie jest to bezcelowe (zero zwiększenia mocy - nawet czytałem na forum, że jest mały jej zanik)... W TD hmmm... nie wiem (a tam filtr nie jest pod osłoną silnika?-tak jest w TDS) Jeśli tak to nie wiem jak chcesz go założyć ps.poszukaj na forum bo było już pisane na ten temat sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angel Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Z tego co słyszałem to w np w benzynie jest to bezcelowe (zero zwiększenia mocy - nawet czytałem na forum, że jest mały jej zanik)...W TD hmmm... nie wiem (a tam filtr nie jest pod osłoną silnika?-tak jest w TDS) Jeśli tak to nie wiem jak chcesz go założyć ps.poszukaj na forum bo było już pisane na ten temat sporo. Nie wiem skąd masz takie informacje ... hmmm. dla mnie trochę dziwne. Ja na stożku jeżdżę już drugi rok i mam całkiem odmienne zdanie. Po pierwsze - silnik jest bardziej zrywny, jest trochę głośniejszy, ale ma więcej mocy. Po drugie - ten dźwięk. Tak jakby mruczał tygrys.... coś niesamowitego. Po trzecie - trochę więcej pali, ale ... coś za coś. Jak dasz tzw sandał do spodu .... nic, tylko słuchać. Pozdrawiam, ja ... nie żałuję. Polecam angel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 27 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Na prawdę czytałem na forum o tym (szukałem posta ale nie mogę znaleźć). Nie pamiętam kto go pisałem ale chodziło między innymi o wykres z hamowni. Możliwe że ktoś też źle to założył i efekt był odwrotny. Jeśli jest tak jak mówisz to oczywiście przyznaje się do błędu w poście bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magic03la Opublikowano 27 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 jest dokładnie ta jak pisze Angel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechue34M50 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 ja się zgodzę z AVW też poczytałem o tym sporo i jeśli ktoś myśli że samo założenie stożka da odczuwalny efekt to tak: ale dżwiękowy i w ego własciciela Samo zamontowanie stożka nic nieda. Żeby odczuć zauwazalne zmiany musi byz przedewszystkim porzadny, dobrany do silnika, poprawiony dolot i sam silnik musi byc dłubnięty trochę, żeby podniosło to w sumie kilka KM razem. Z tą chamownia co AVW mówisz to był test silnika M50 - efekt był taki, ze parametry były gorsze. Stożek daje pozorny efekt poprawy pracy silnika. Na dolnych obrotach lepiej śmiga, ale pogarsza w górnych(lub na odwrót). Też nad stożkiem myślałem i po analizie tematu oraz efektów - stanowcze nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.