Czarny86 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam wszystkich mam pytanie ostatnio mierzyłem ciśnienie sprężania w cylindrach w mojej buni i jest tak ze nie kopci nie bięże oleju głowica była spawana i czy to może być przyczyną i ciśnienie ucieka zaworami proszę o opinie i pomoc 1=11 2=10,2 3=10,8 4=10 5=5,2 6=6,5 w miejscu 5 i 6 było spawane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Widać ,że 1,2,3,4 są jeszcze w b.dobrym stanie a 5 i 6 już martwica. Proponuje do 5 i 6 wlać 50ml oleju silnikowego przez otwór po świecy i wtedy zrobić pomiar ciśnienia sprężania. Jeśli ciśnienie skoczy do góry znacznie(do około 9,5-10) to znak,że pierścienie tłokowe masz już wywalone Jeśli skok będzie mniejszy (np tylko o 0,5 atm) to znak że ciśnienie ucieka górą-zaworami lub właśnie coś z tym pęknieciem znów nie gra i glowica jest nieszczelna. Zmierz się na spalinach bo jak ciśnienie ucieka przez zawory to na "spalinomierzu" wychodzą złe parametry spalin(przekroczone wartości sporo) ale jak nie masz katalizatora już to wynik testu spalin nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny86 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Serdeczne dzięki za podpowiedz nie długo zorbie tak jak mi napisałeś właśnie nie mam kata wiec nie mam co jechać do aso happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.