Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem Ciśnienie sprężania e34 530i


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

mam pytanie ostatnio mierzyłem ciśnienie sprężania w cylindrach w mojej buni i jest tak ze nie kopci nie bięże oleju głowica była spawana i czy to może być przyczyną i ciśnienie ucieka zaworami proszę o opinie i pomoc

1=11

2=10,2

3=10,8

4=10

5=5,2

6=6,5

w miejscu 5 i 6 było spawane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać ,że 1,2,3,4 są jeszcze w b.dobrym stanie a 5 i 6 już martwica.

Proponuje do 5 i 6 wlać 50ml oleju silnikowego przez otwór po świecy i wtedy zrobić pomiar ciśnienia sprężania.

Jeśli ciśnienie skoczy do góry znacznie(do około 9,5-10) to znak,że pierścienie tłokowe masz już wywalone

Jeśli skok będzie mniejszy (np tylko o 0,5 atm) to znak że ciśnienie ucieka górą-zaworami lub właśnie coś z tym pęknieciem znów nie gra i glowica jest nieszczelna.

Zmierz się na spalinach bo jak ciśnienie ucieka przez zawory to na "spalinomierzu" wychodzą złe parametry spalin(przekroczone wartości sporo) ale jak nie masz katalizatora już to wynik testu spalin nic nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...