xdario Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Mam e39 520i z 1997 i ostatnio w czasie jazdy (po skręcie w prawo) zapaliła mi się kontrolka abs i asc. Sprawdziłem i abs rzeczywiście nie działał. Mało tego, kiera też zaczęła ciężko chodzić. Temperatura -8. Po 10 min. odpaliłem auto, konntrolki abs i asc nie zgasły rozpędziłem lekko i dałem po heblach to abs zaskoczył i kontrolki zgasły Gość w serwisie stwierdził,że musiał nastąpić spadek napięcia z powodu mrozu i abs się wyłączył, ajak nie ma abs to serwo tez wariuje. Dzisiaj miałem to samo- lekko w pedał, skręt w prawo i nie ma abs(kontrolka świeci).Gaszę silnik, odpalam znowu, w czasie jazdy hebel i kontrolka gaśnie(temp -4). Co jest grane? Bo przy -20 nic się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Ja bym obstawial czujnik od ABS.Tylko z ta kiera cos mi tu nie gra,ze ciezko chodzi.Ja mam ten sam model co Ty i mialem kiedys bardzo podobne objawy.U mnie wlasnie czujnik byl walniety. [ Dodano: 10 Styczeń 09, 00:15 ] Im wiecej o tym mysle tym bardziej mi sie wydaje to podejrzane i zaczynam w to watpic czy to jest faktycznie wina czujnika u Ciebie.Dziwne te objawy.Moze to ten spadek napiecia ,o ktorym Ci mowil mechanik ?Mysle,ze ten mroz nie ma w tym przypadku nic do rzeczy.No coz, pogdybac nie zaszkodzi.Moze ktorys z kolegow podsunie jeszcze jakis pomysl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 ja ci powiem że podobne problemy miałem jak mi pasek ślizgał na alternatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano Opublikowano 14 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Moze to ten spadek napiecia ,o ktorym Ci mowil mechanik Ja bym właśnie to obstawiał - miałem podobne objawy(ASC i ABS), po jakimś czasie padło mi ładowanie - okazało się, że dioda w alternatorze "kaput" - po wymianie wszystko wróciło do normy. <bmw_3> Reasumując - spadek lub słabe napięcie w twojej "niuni" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 15 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Jeśli pasek się będzie ślizgał to i wspomaganie słabiej będzie działać(lub wcale). Pisku żadnego nie słychać? A mróz ma znaczenie jeśli chodzi o wspomaganie,zauważyłem to też u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdario Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Pasek mam nowy - miesiąc temu zmieniałem, a wspomaganie siada zaraz po tym jak zapalają sie kontrolki esc i abs. Wczoraj miałem to samo, nagle w czaise jazdy zapaliła sie kontrolka abs i esc i wspomaganie siadło . Zgasiłem silnik, odpaliłem znowu i wszysko ok. Tym razem kontrolki pogasły bez hamowania. Sprawdzę chyba ten alternator bo przy włączaniu swiateł lekko przygasa ekran kompa. Dzięki za dotychczasową pomoc. Jak by ktos miał jeszcze "pomysła" to czekam. Pozdrawiam. Jesienią zmieniałem zarówki stopu i postojowe z tyłu, waty i volty dałem takie same i chyba po tej zmianie kom zaczął lekko przygasać - czy to moze mieć wpływ na napiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Zarowki nie maja z tym nic wspolnego,tymbardziej ze dales takie same.Z tym przygasaniem kompa to chyba jakis zbieg okolicznosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.