Aga Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Muszę wymienić wszystkie oleje, pasek rozrządu, pasek klinowy, no i nie wiem co będzie ztymi tarczami... Ile tak frajda może mnie kosztować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 oj duzo liczenia: - olej silnik: 4 lit min. , między 70-150 zeta, polecam półsyntetyk - olej skrzynia ( mimo że prod. pisze że nie wymienia sie, radze zmienić ) 1 litr - między 20-50 zł - olej dyfer 2 litry ( u mnie weszło tylko 1 litr :? ) j.w - pase + rolki napinające między 250- 350 - jakieś tanie na allegro sie pojawiły - robocizna , heheheh tego nie wie nikt - paski klinowe sa dwa koszt 2 to jakie 40 -60 PS. a jaki ty masz silnik M10 czy M40 :?: :?: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Piotr, Mój silnik to M40. Cholera troszkę drogo!! Ale będę musiała i tak to wszystko wymienić. Najbardziej boję się o pasek rozrządu. Odkąd mam to auto nie wymieniałam nic, prócz wiska. Tą BMW mam z Holandii. A jeżdżę nią od początku grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Piotr, Mój silnik to M40. Cholera troszkę drogo!! Ale będę musiała i tak to wszystko wymienić. Najbardziej boję się o pasek rozrządu. Odkąd mam to auto nie wymieniałam nic, prócz wiska. Tą BMW mam z Holandii. A jeżdżę nią od początku grudnia. To zajmij sie pierwsze co wymiana rozrzadu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Piotr, A takie tarcze i klocki hamólcowe, to drogie są??? Bo wiesz gdyby się okazało, że muszę je jednak wymienić, to chciałabym mniej więcej wiedzieć aby nie dać się wykiwać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Piotr, A takie tarcze i klocki hamólcowe, to drogie są??? Bo wiesz gdyby się okazało, że muszę je jednak wymienić, to chciałabym mniej więcej wiedzieć aby nie dać się wykiwać.... Niby tak wszystko wymieniasz i naprawiasz , a zadajesz dziwne pytania . Wszystko zalezy od tego czy chcesz orginal , zamienniki sredniej klasy , zamienniki szajs . Czesci BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 to wszystko co wyżej to do M40 właśnie , sam mam taki, radzę na 1 ogień rozrząd zrobić ( jak pasek walnie to mały remont silnika :evil: ) , robocizna to nie więcej niż 200 ( ja dałem 150 ) ale teraz to pewnie sam bym wymienił, tarczami na razie się nie przejmuj, potem olej w silniku , jak wyjmiesz bagnet to zobaczysz jaka konsystencja oleju, jak czarny i gęsty to też nie czekaj zbyt długo, bo jeszcze będziesz miała hydro popychacze i dzwigienki do wymiany, a reszta potem, :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 oxstylE!, Wypytuję bo nie wiem jak to jest cenowo do BMW, bo jak dotąd to liczyłam się z kosztami utrzymania 123-ki a to chyba jednak nizsze koszty jak narazie okazuje się. A do BMW wolałabym to co najlepsze. Zamierzam pojeździć tym autem jak najdłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Piotr, Do oleju często zaglądam!!!!!!!!!!!!!!!! To przecież najważniejsza podstawa!!!!!!!!!!!! Jak na dzisiaj to jest okey. Nie dawo dolewałam półsyntetyk. Ale w tym tygodniu chcę zupełnie wymienić. Przy okazji pasek. Tu masz rację pasek to piorytet Wiem coś o tym..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 oxstylE!, Wypytuję bo nie wiem jak to jest cenowo do BMW, bo jak dotąd to liczyłam się z kosztami utrzymania 123-ki a to chyba jednak nizsze koszty jak narazie okazuje się. A do BMW wolałabym to co najlepsze. Zamierzam pojeździć tym autem jak najdłużej. Wiadomo , ze to co jakosciowo dobre jest i niestety drozsze . Chociaz kazdy ma swoje podejscie na swoj sposob . Koszta niekiedy bywaja duze , no ale cos za cos . Jezeli dba sie o auto , wymienia sie wszystko kiedy trzeba auto potrafi byc naprawde wdzieczne i bez awaryjne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Piotr, Do oleju często zaglądam!!!!!!!!!!!!!!!! To przecież najważniejsza podstawa!!!!!!!!!!!! Jak na dzisiaj to jest okey. Nie dawo dolewałam półsyntetyk. Ale w tym tygodniu chcę zupełnie wymienić. Przy okazji pasek. Tu masz rację pasek to piorytet Wiem coś o tym..... no aga niewystarczy zaglądać :wink: ja zmieniam co 10-15 tyś.chyba że w międzyczasie urwe miskę :mrgreen: to muszę wcześniej wymienić.dużo oleju ci bierze bo piszesz że dolewałaś? no i nie mieszaj oleji :wink: .a co do wymiany rozrządu to możliwe żeby to kosztowało 150-200 zeta?? :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 a co do wymiany rozrządu to możliwe żeby to kosztowało 150-200 zeta?? :twisted: :twisted: Nie jest az tak tragicznie , we wrocławiu ceny latają mniej wiecej od 90zł do 150zł ale usługa rzecz wzgledna , wiec mozna usłyszec również 250zł :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Nie jest az tak tragicznie , we wrocławiu ceny latają mniej wiecej od 90zł do 150zł ale usługa rzecz wzgledna , wiec mozna usłyszec również 250zł Mordulec ma rację, ceny są różne a sporo zależy od tego ile jest roboty i z jakim autem. Myślę, że za pasek w M40 ie powinni zawolac wiecej niż 150 zl. A co do kosztów paska i napinaczy, to nie narzekajcie, ze drogie, bo ostatnio wymienialem pasek w seacie cordoba 1.9 tdi i najtańszy zestaw do rozrządu kosztowal 600 zl a najdrozszy 1000 (za same czesci!). Z tym paskiem to sie aga pospiesz, bo jak sie zerwie, to spore koszty i nerwy. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 No dokładnie akurat w M40 to paski lubią strzelac , pod tym wzgledem to niestety dosc awaryjny silnik i trzeba co 40-50tys wymieniac , co do ceny to nie jest to jakas kosmiczna kwota za 300zł masz wszystko pasek(gates) , napinacz(skf) i 2 rolki ale za to mozna spac spokojnie po wymianie :wink: A co do dizla to ceny sa naprawde kosmiczne jesli chodzi o rozrzad nie pamietam teraz dokładnie ale chyba w VW T5 znajomy wymieniał rozrzad to zapłacił kolo 1300zł za wszystko wiec to dopiero są koszta :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.