Maras1122 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam. Zaczne moze wszystko od poczatku. Kupilismy z kumplem E36 z 94r. Problem polega na tym ze po 70km zaczelo auto sie grzacna odcinku 2km z polowy temp. byl juz prawie max. Autko zatrzymalem i po jakis 10 min odkrecilem korek od chlodnicy a tam jak sie pozniej okazalo weszlo ok.4,5l wody. Po dojechaniu do wrocka drugie 70km. stan wody w chlodnicy wygladal podobnie czyli jakies 4,5l mniej. pod chlodnica wyciekow nie widac,pod nogami w srodku tez nie, gdzie ta woda moze uciekac? Acha i jeszcze warto zaznaczyc ,ze nagrzewnica przez cale 140km dmuchala zimnym powietrzem pomimo roznych kombinacji i ustawien ,bylo tylko zimne powietrze:| W czym tu moze tkwic problem ?? Z gory dzieki za odpowiedz. uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 witam jezeli silnik pracuje na gazie to po prostu jest zapowietrzony(dobrze odpowietrzyc i powinno pomoc) a jezeli nie i nie widac wycieku plynu to prawdopodobnie masz walnieta uszczelke pod glowica pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Jak masz za niski poziom płynu to pierwszym objawem jest zimne powietrze z nagrzewnicy,poniewarz jest ona umieszczona wyżej niż silnik(lub jest zapowietrzona). Układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym i na wolnych obrotach przy niewielkim rozszczelnieniu chłodnicy możesz nie zauważyć wycieku(sprawdz to na wyższych obrotach,oczywiście z odpowiiednią ilością płynu).Jeśli nic nie znalazłeś to stawiam na uszczelke pod głowicą(płyn dostaje się do wydechu i ze spalinami na zewnątrz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 No wlasnie autko nie jezdzi na gazie tylko normalnie na benzynie bo to jednostka 1.6 BatonMW, Ale zanim wsiadlem do auta sprawdzalem poziom plynu w chlodnicy i byl prawie pelny jeszcze krople dolewalem i odpowietrzalem chlodnice. I nagrzewnica od samego poczatku dmuchala tylko zimne powietrze,takze nawet jak byla chlodnica pelna :roll: i w sumie racja na niskich obrotach nie bylo nic widac a na wyzszych moze sie rozszczelniac sluszna uwaga musze to sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DTM Power Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zapowietrzony układ chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajetan83 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Panowie jeżeli autko nie przebiera nie dymi i olej jest czysty to napewno nie uszczelka . jak to by była uszczelka to miał byś duże ciśnienie płynu w chłodnicy itp. ja miałem praktycznie niewidoczny wyciek płynu z pod pompy wody dolewałem 1,5l na 100km wymieniłem oring w pompie i po awarii , może weż to pod uwagę :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANDZIORKG Opublikowano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Witaj, jeśli auto jest wyposażone w klimatronik to sama próba odpowietrzenia układu poprzez odpowietrznik przy chłodnicy na nic się niezda,w cały układ wchodzi około 9 , 10 litrów płynu i należy dobrze odpowietrzyć nagrzewnicę. Sam tego raczej nie zrobisz ale 2 osoby powinny sobie poradzić,ewentualnie udaj się do kogoś kto robił BMW . Nerka z Kołobrzegu (( PRZEDNI NAPĘD JEST DOBRY DLA DZIEWCZYNEK)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.