Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z chlodnica i nawiewem.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zaczne moze wszystko od poczatku. Kupilismy z kumplem E36 z 94r. Problem polega na tym ze po 70km zaczelo auto sie grzacna odcinku 2km z polowy temp. byl juz prawie max. Autko zatrzymalem i po jakis 10 min odkrecilem korek od chlodnicy a tam jak sie pozniej okazalo weszlo ok.4,5l wody. Po dojechaniu do wrocka drugie 70km. stan wody w chlodnicy wygladal podobnie czyli jakies 4,5l mniej. pod chlodnica wyciekow nie widac,pod nogami w srodku tez nie, gdzie ta woda moze uciekac? Acha i jeszcze warto zaznaczyc ,ze nagrzewnica przez cale 140km dmuchala zimnym powietrzem pomimo roznych kombinacji i ustawien ,bylo tylko zimne powietrze:| W czym tu moze tkwic problem ?? Z gory dzieki za odpowiedz. uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz za niski poziom płynu to pierwszym objawem jest zimne powietrze z nagrzewnicy,poniewarz jest ona umieszczona wyżej niż silnik(lub jest zapowietrzona). Układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym i na wolnych obrotach przy niewielkim rozszczelnieniu chłodnicy możesz nie zauważyć wycieku(sprawdz to na wyższych obrotach,oczywiście z odpowiiednią ilością płynu).Jeśli nic nie znalazłeś to stawiam na uszczelke pod głowicą(płyn dostaje się do wydechu i ze spalinami na zewnątrz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie autko nie jezdzi na gazie tylko normalnie na benzynie bo to jednostka 1.6

BatonMW, Ale zanim wsiadlem do auta sprawdzalem poziom plynu w chlodnicy i byl prawie pelny jeszcze krople dolewalem i odpowietrzalem chlodnice. I nagrzewnica od samego poczatku dmuchala tylko zimne powietrze,takze nawet jak byla chlodnica pelna :roll: i w sumie racja na niskich obrotach nie bylo nic widac a na wyzszych moze sie rozszczelniac sluszna uwaga musze to sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeżeli autko nie przebiera nie dymi i olej jest czysty to napewno nie uszczelka . jak to by była uszczelka to miał byś duże ciśnienie płynu w chłodnicy itp. ja miałem praktycznie niewidoczny wyciek płynu z pod pompy wody dolewałem 1,5l na 100km wymieniłem oring w pompie i po awarii , może weż to pod uwagę :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, jeśli auto jest wyposażone w klimatronik to sama próba odpowietrzenia układu poprzez odpowietrznik przy chłodnicy na nic się niezda,w cały układ wchodzi około 9 , 10 litrów płynu i należy dobrze odpowietrzyć nagrzewnicę. Sam tego raczej nie zrobisz ale 2 osoby powinny sobie poradzić,ewentualnie udaj się do kogoś kto robił BMW .

Nerka z Kołobrzegu (( PRZEDNI NAPĘD JEST DOBRY DLA DZIEWCZYNEK)) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...