Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


drgająca kierownica


Rekomendowane odpowiedzi

- przy żle wywarzonych kołach byłoby czuć bicie nie tylko przy hamowaniu ale im szybciej się jedzie tym mocniej kierą rzuca

to samo z luzem kierowniczym,

raczej tarcze i/lub klocki - czasami tarcze wystarczy przetoczyć

Przeciez napisala ze przy duzych predkosciach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aga trzesie Ci w granicach 80-sieciu ??

Musisz wsiasc do auta i zobaczyc jak trzesie :wink: Jezeli kierownica "trzesie" tak jakby sie leciutko obracala, w gore-dol to musisz sprawdzic gumy przedniego zawieszenia na wahaczach, one parcieja i pekaja..... jak sa popekane to nie trzymaja i autko lata, a jak sie hamuje to tez lata bo silnik naciska mocno na zawieszenie.

Jezeli trzesie bardziej kierownica w przod i tyl, to moga byc tarcze ale to bys slyszala bo przy hamowaniu jest specyficzny szum w momencie kiedy zaczyna trzesc kierownica. Jak nie ma tego szumu a objawy sa podobne, to wywaz kola :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z dobrego, znaczy szczelnego układu nie ma prawa ubyć ani troche płynu hamulcowego. Jeśli ubywa to gdzieś ucieka, na początek radzę sprawdzić siłownik sprzęgła, wycierają się uszczelniacze i płyn sobie ucieka do sprzęgła i na zewnątrz. Komplet uszczelniaczy ok 15 zł. Ewentualnie gumki pod zbiorniczkiem płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek zmień sobie tarcze i klocki hamulcowe, bo skoro przy hamowaniu kierownica drga, to na 100% będą to właśnie tarcze i klocki. Odradzam przetaczanie tarcz, bo nowe możesz dostać juz za 59 zł/szt, do tego klocki za około 70 zł. Miałem do czynienia ostatnio dokładnie z takim samym przypadkiem i po wymianie tarcz i klocków z przodu było po problemie.

Przetaczanie odradzam (zwłaszcza przy tarczach niewentylowanych), dlatego, że zmniejsza się pojemność cieplna tarcz i podczas hamowania szybciej sie nagrzewają i są mniej skuteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aga potwierdzam opinie chlopakow po 1 wywazenie kolek po drugie zawieszenie jesli tarcze trzeslo by przy hamowaniu a silownik sprzegla jesli cieknie zazwyczaj cieknie do srodka jego koszt to ok 40---60 zlotych za wymiane wezma w granicach 100 bo jest troszke grzebaininy <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z drganiem kierownicy przy chamowaniu przy szybszej jeździe.Dzisiaj zmieniłem tarcze i klocki i problem zginął, nie musiałem szukać innych przyczyn bo wiedziałem że tarcze mają lekko fioletowy kolor ewidentnie były przegrzane. Pozdrawiam :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...