Aga Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Przy szybkiej jeżdzie i mocnym hamowaniu draga mi kierownica, czy to oznacza kłopoty z tarczami i czy rzeczywiście muszę wyminiać je na nowe????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Moga byc krzywe tarcze ale nie musza , | Moga byc zle wywarzone kola ... Moga byc luzy w zawieszeniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 - przy żle wywarzonych kołach byłoby czuć bicie nie tylko przy hamowaniu ale im szybciej się jedzie tym mocniej kierą rzuca to samo z luzem kierowniczym, raczej tarcze i/lub klocki - czasami tarcze wystarczy przetoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 - przy żle wywarzonych kołach byłoby czuć bicie nie tylko przy hamowaniu ale im szybciej się jedzie tym mocniej kierą rzucato samo z luzem kierowniczym, raczej tarcze i/lub klocki - czasami tarcze wystarczy przetoczyć Przeciez napisala ze przy duzych predkosciach .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jule Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Aga trzesie Ci w granicach 80-sieciu ?? Musisz wsiasc do auta i zobaczyc jak trzesie :wink: Jezeli kierownica "trzesie" tak jakby sie leciutko obracala, w gore-dol to musisz sprawdzic gumy przedniego zawieszenia na wahaczach, one parcieja i pekaja..... jak sa popekane to nie trzymaja i autko lata, a jak sie hamuje to tez lata bo silnik naciska mocno na zawieszenie. Jezeli trzesie bardziej kierownica w przod i tyl, to moga byc tarcze ale to bys slyszala bo przy hamowaniu jest specyficzny szum w momencie kiedy zaczyna trzesc kierownica. Jak nie ma tego szumu a objawy sa podobne, to wywaz kola :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Albo na samej maglownicy są luzy , u mnie to było w E30. Objawy dokładnie te same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Jule, Zgadza się ,najbardziej odczuwam to między 60-80. Później przy większej prędkości to dopiero przy osty <bmw_1> m hamowaniu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Pershing, Parę dni przed tym jak zapowietrzyło mi się to sprzęgło to podczas jazdy zamrógała mi kontrolka na czerwono, ta z wykrzyknikiem. czy to może mieć coś z tym wspólnego?? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Kontrolka Ci sie zaświeciła bo miałaś za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku i od tego zapowietrza sie sprzęgło. Hydrauliczne sprzęgło w beemkach bierze hydrol wlasnie z tego zbiorniczka. A z drganiami to raczej nie ma nic wspólnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 ta kontrolka to od hamulców jest, u mnie jak mrugała to niski stan płynu w zborniczku wyrównawczym ( Pershing byłeś numer one :evil: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 tak wlasnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ako Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 po pierwsze sprawdz sobie czy masz dobrze wywazone kola a nastepnie cos mozna robic z tarczami i klockami ja mialem kola zle wywazone i wlasnie tosamo mi sie dzialo ja wywazylem to jak reka odja pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Pershing, A co mogło być powodem, że miałam zamało płynu hamulcowego? czy to oznacza coś poważnego? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ako Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 jesli mialas cos robione z pompa sprzegla to mysle ze uszczelniacze i przez to plyn uciekl Zapytaj tego co ci robil co robil ze sprzenglem co robil czy tylko odpowietzrzal czy cos innego pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopez318 Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 z dobrego, znaczy szczelnego układu nie ma prawa ubyć ani troche płynu hamulcowego. Jeśli ubywa to gdzieś ucieka, na początek radzę sprawdzić siłownik sprzęgła, wycierają się uszczelniacze i płyn sobie ucieka do sprzęgła i na zewnątrz. Komplet uszczelniaczy ok 15 zł. Ewentualnie gumki pod zbiorniczkiem płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Na początek zmień sobie tarcze i klocki hamulcowe, bo skoro przy hamowaniu kierownica drga, to na 100% będą to właśnie tarcze i klocki. Odradzam przetaczanie tarcz, bo nowe możesz dostać juz za 59 zł/szt, do tego klocki za około 70 zł. Miałem do czynienia ostatnio dokładnie z takim samym przypadkiem i po wymianie tarcz i klocków z przodu było po problemie. Przetaczanie odradzam (zwłaszcza przy tarczach niewentylowanych), dlatego, że zmniejsza się pojemność cieplna tarcz i podczas hamowania szybciej sie nagrzewają i są mniej skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Tomek_79, Temu właśnie zabiegowi jutro zostanie poddana moja bmka. bmw_beer To samo co piszesz zalecił mi mechanik. mam nadzieje, że zrobi dobrze!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 aga potwierdzam opinie chlopakow po 1 wywazenie kolek po drugie zawieszenie jesli tarcze trzeslo by przy hamowaniu a silownik sprzegla jesli cieknie zazwyczaj cieknie do srodka jego koszt to ok 40---60 zlotych za wymiane wezma w granicach 100 bo jest troszke grzebaininy <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 a mi pomogło dokręcenie koła :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mysza Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 przyczyną drgań kierownicy może być fakt że do wymiany jest sforzeń na wahaczu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Też miałem problem z drganiem kierownicy przy chamowaniu przy szybszej jeździe.Dzisiaj zmieniłem tarcze i klocki i problem zginął, nie musiałem szukać innych przyczyn bo wiedziałem że tarcze mają lekko fioletowy kolor ewidentnie były przegrzane. Pozdrawiam :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 a mi pomogło dokręcenie koła :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pozdr :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobre dobre ale nieraz właśnie tak jest że szukamy przyczyny wszędzie a tu koło nie dokręcone :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Casami i tak bywa. Kumpel w 5tce zrobił remont silnika bo mu była zasłaba,a okazało się że dyfer miał od innego model,tak tylko na marginesie. :lol: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shin Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Cześć, też miałem ten problem, okazało się że łożysko w przedniej piaście ma duży luz i po wymianie jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 u mnie bylo identycznie i do wymiany poszly tarcze i mysle ze w w/w przypadku jest to samo <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.