Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


drgająca kierownica


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

Witam, mam BMW 730 3.0 z roku 1993, niedawno miałem podobny problem z drgająca kierownicą, zaczynała drgać przy ok 80/h, kolo 100 bylo lepiej i później od 130/h w górę. Drgania były odczuwalne także podczas hamowania. Problem zaczął się po założeniu stalowych kół na zimę. Pierwsze reakcje było podobne jak opisywane wyżej, czyli wyważanie kół, wymieniłem nawet tarcze i nic. Byłem juz zrozpaczony i mialem naprawdę dość takiej jazdy a jeżdżę dość dużo. Po kolejnej wizycie u wulkanizatora okazało się, że otwór w stalowych felgach jest wiekszy o kilka milimetrów od średnicy piasty. Efektem tego był luz po założeniu felgi co powodowało drgania kierownicy. Po wymianie felg problem znikł. Mam jednak redę, że przy zakupie felg trzeba je sprawdzić zakładając na koła i sprawdzając czy przylegają odpowiednio i nie mają luzów. Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka średnic pierścieni centrujących piasty .

Moje fele z Lanosa o

średnicy 60 mm założyłem do buni gdzie jest chyba 57,5 mm.

Drgania i szarpania minęły po założeniu takich teflonowych tulejek

centrujących 4 x 6 PLN

Kwota mała a efekt ogromny <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...