NiCKOS Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Koleżanko sprawa wyglada tak jeżeli podczas hamowania drga ci kierownica to do wymiany klocki i tarcze jezeli drga ci cały czas kierownica podczas jazdy to sąluzy w zawieszeniu jezeli jestes z wrocławia moge ci to sprawdzić ... jestem mechanikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Areek Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Odkształcona tarcza. Trzeba wymienić. Miałem to samo. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Odkształcona tarcza. Trzeba wymienić. Miałem to samo. pozdro niekoniecznie Kolego,bo może być to jeszcze na przykład drążek kierowniczy wewnętrzny,albo wiele wiele innych przyczyn-trzeba to poprostu sprawdzić <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jtrad Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Witam, mam BMW 730 3.0 z roku 1993, niedawno miałem podobny problem z drgająca kierownicą, zaczynała drgać przy ok 80/h, kolo 100 bylo lepiej i później od 130/h w górę. Drgania były odczuwalne także podczas hamowania. Problem zaczął się po założeniu stalowych kół na zimę. Pierwsze reakcje było podobne jak opisywane wyżej, czyli wyważanie kół, wymieniłem nawet tarcze i nic. Byłem juz zrozpaczony i mialem naprawdę dość takiej jazdy a jeżdżę dość dużo. Po kolejnej wizycie u wulkanizatora okazało się, że otwór w stalowych felgach jest wiekszy o kilka milimetrów od średnicy piasty. Efektem tego był luz po założeniu felgi co powodowało drgania kierownicy. Po wymianie felg problem znikł. Mam jednak redę, że przy zakupie felg trzeba je sprawdzić zakładając na koła i sprawdzając czy przylegają odpowiednio i nie mają luzów. Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Jest kilka średnic pierścieni centrujących piasty . Moje fele z Lanosa o średnicy 60 mm założyłem do buni gdzie jest chyba 57,5 mm. Drgania i szarpania minęły po założeniu takich teflonowych tulejek centrujących 4 x 6 PLN Kwota mała a efekt ogromny <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.