baryPL Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Witam mam taki problem silnik m40 no i rozrząd na pasku chciałbym sprawdzić jego stan nie wiem kiedy wymieniał poprzedni właściciel , Jak można to sprawdzić najłatwiej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 wizualnie,najlepiej to obudowy rozebrac,ale jak rozbierzesz to i można wymienic odrazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 zeby dostac sie do rozrzadu w m40 trzeba poswiecic troszke pracy wiec jak juz rozbierzesz proponuje wymienic chociazby z tego wzgledu ze rozrzad w tych motorach nie jest mocna strona,a tym bardziej ze muwisz ze nie wiesz kiedy byl zmieniany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jak można to sprawdzić najłatwiej ? Pasek to wymieniłbym na pewno, natomiast rolki zakręcisz i usłyszysz czy cicho kręcą się. Jak będą hałasować to rolki też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 jak wymieniac to komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chiro Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Tylko komplet nie ma co oszczędzać bo w razie awarii wybulisz jeszcze więcej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 31 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Też byłbym za tym by wymieniać komplet(pasek+rolki). Wtedy raz rozbierasz i raz składasz wszystko i po robocie a tak jak podejdziesz tylko z wymianą paska a okaże się ,że rolka jest do wymiany to szkoda to składać i wyjdziesz wtedy dzień w plecy i bez auta. Niezbiedniejesz a będziesz spokojny o rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.