DIEGO E30 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam kolegów gaziarzy Wiecie co moze byc przyczyna częstych wybuchów gazu?Co prawda mam zwykła instalke bez kompa ,ale nigdy nie zdarzały mi sie te wybuchy.Teraz mam mały problem z prądem w aucie i jestem w trakcie likwidacji usterki i zastanawiam sie czy strzały wiąża się z niesprawną elektryką.Gaz wybucha w trakcie jazdy.Równo dwa lata temu wymieniłem świece, kable , a dzisiaj kupiłem palec bo mój jest złamany ;] Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Dwa lata temu? To troszkę dawno. Nie wiem ile jeździsz rocznie,ale same świece powinieneś zmienić choćby ze starości(2 lata). Przewody,filtry,palec,kopułka,to musi być w dobrym stanie. Te części mają wpływ i na strzały i na spalanie,moc,itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 przede wszystkim sprawna elektryka (świece, kable, kopułka i palec) potem ewentualnie regulacja gazu lub zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Nie wiem ile jeździsz rocznie W te dwa lata zrobiłem równo 20 tys km. Kable chyba moga zostać, czy trzeba co rok je zmieniac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 podjedz na regulacje, moze za uboga mieszanka, jak to nie pomoze to pozostaje blos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Doprowadz elektryke do ładu i jak cos to podjedz na regulacje w VW mam gaz chyba 2giej generacji i odpowiednio na zime i na lato trzeba go troche skorygowac bo jak wiadomo gaz jest w innej proporcji (ilosc propanu / butanu ) sprzedawany w zimie a inny w lecie u mnie to pomaga i strzały sa sporadyczne a co do samych swieczek to akurat w VW wymieniam srednio co 30-35tys i jest gitara :wink: Wykrec swieczki i jesli nie sa mokre to ja bym ich na pałe nie zmieniał :wink: Wydaje mi sie ze drobna korekta na mikserze gazowym i bedzie spoko bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Wydaje mi sie ze drobna korekta na mikserze gazowym i bedzie spoko No to jutro jade do gaziarza.Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz , na zimnym silniku na gazie jest cos takiego(wolne obroty) łyt łyt łyt łyt, a jak sie rozgrzeje jest ok.W mikserze sam se moge ciut odkręciś śrubke i to zniknie prawdopodobnie,ale wtedy rozstroje całkowicie gaz i wogóle bedzie lipa. Na dzien dzisiejszy zaraz ide wymienic palec w kopułce ,sprawdze swiece ewentualnie podmienie stary komplet , zmierze kable domowym sposobem. Tak wogóle mam usterke w elektryce.Przed chwilą byłem zmierzyc napięcie ładowania i wynosi na zaciskach aku na wolnych obrotach 14,44 V czyli w normie.Mrygają mi kontrolki na zegarach, kurna co sie dzieje. Jutro odwiedze tych gaziarzy. podjedz na regulacje w VW co to jest to VW? Bo coś nie trybie :lol: [ Dodano: 29 Grudzień 08, 17:03 ] miałeś Volkswagena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jutro odwiedze tych gaziarzy. Mordulec napisał/a:podjedz na regulacje w VW co to jest to VW? Bo coś nie trybie [ Dodano: 29 Grudzień 08, 17:03 ] miałeś Volkswagena? W mojej wypowiedzi zabrakło przecinka/kropki :drunk: {pojedz na regulacje . W VW..} A VW cały czas mam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 W mojej wypowiedzi zabrakło przecinka/kropki {pojedz na regulacje . W VW..} A VW cały czas mam No to wszystko jasne Czytałem teraz o Blosie , chyba trza bedzie sie skusić.Na allegro stoją po 280 zl.Mozliwe ,że spadnie spalanie no i brak zwężek, hmmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Mozliwe ,że spadnie spalanie nie spadnie, blos ma to do siebie, że trochę więcej łyka gazu. Przewody,filtry,palec,kopułka,to musi być w dobrym stanie nawet na benzynie to musi być dobre. U mnie są jakieś stare świece, przewody stare beru, chyba jeszcze oryginalne (przebicia to mają takie, że świecą w ciemności) i nie mam od samego początku żadnych strzałów. Z drugiej strony znam takich co w kółko wymieniają świece, przewody itp. i napieprza im gaz co chwila. Moim zdaniem to : podjedz na regulacje, moze za uboga mieszanka W jednej berci mam autronica al700, w drugiej blosa i powiem, że na autronicu chodzi lepiej i mniej pali, ale możliwe, że to sprawność silnika inna w jednym i drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 nie spadnie, blos ma to do siebie, że trochę więcej łyka gazu. czytałem tu i tam , jedni piszą ,że deczko obniża sie spalanie , a jedni ,ze ciut wzrasta.Akurat napisałem ,ze moze spadnie Co do wybuchów pojawiły sie nagle.Pierwszy niedawno po zatankowaniu całej butli gazu na stacji LUKOIL(ruska), poprostu cena mnie zwabiła.Po przejechaniu około 30 km zaczęły się jaja.Od tamtego momentu narazie raz byłem na orlenie(dolałem za 20 zl) jednak pierdy są nadal.Pozostaje regulacja plus małe naprawy o których wyzej wspomniałem. Jutro napisze ,czy sie coś polepszyło. [ Dodano: 30 Grudzień 08, 16:04 ] Witam ponownie dzisiaj dobrałem się do kopułki ,a konkretnie do jej styków Jak widać na zdjęciu niżej styki są w fatalnym stanie.Foto ukazuje jeden styk ,ale reszta wygląda tak samo tylko,że zdjęcia są lipnej jakości i zamieściłem jedno zdjątko.Jestem w trakcie czyszczenia tych styków na lustro :lol: Zobacze co z tego wyjdzie bo jak narazie nie pali mi sie wydawać 135 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kresek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Z tego co widze to one sa duzo wzarte, wiec czysczenie chyba niewiele pomoze. A blos powinien ci zmniejszyc spalanie a raczej na pewno zmniejszy. ja jak zalozylem blosa do m40b16 spalanie spadlo o okolo 2-3 litry. Problem w blosie polega na tym ze jest on w pl sprzedawany z tzw. rurkami, ustalajacymi ilosc gazu w blosie, do silnikowo mocy od okolo 180km. Po zalozeniu jego mialo spasc spalanie a wzroslo. Dopiero po zalozeniu rurki, ktora tylko 1 gazownik u mnie chcial sprowadzic spalanie spadlo z ponad 13 do okolo 10-11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Moja pali max 12 w mieście i okolo dychy w trasie.Wyczyściłem troche styki jednak dalej są troche ubabrane.Musiałbym jeszcze troche nad tym posiedziec ,ale nie bardzo sie da bo ten wżer wlazł głeboko w styk i musiałbym chyba szlifować na wylot, ale efekt jest widoczny.Nie wiem jak to teraz chodzi bo jeszcze nie założyłem, w piątek dokończe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 musze poszukać bo gdzieś miałem taką kopułke w dobrym stanie, jak coś dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Tego nie ma co ratować. Nowa bremi na alledrogo 116 zł, palec 34 zł. Dopiero po zalozeniu rurki, ktora tylko 1 gazownik u mnie chcial sprowadzic spalanie spadlo z ponad 13 do okolo 10-11. Też czytałem, że są rózne slity A,B,C,D itp. Wiesz jaką kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Tego nie ma co ratować. Nowa bremi na alledrogo 116 zł, palec 34 zł. Prawda prawda ,ale ja narazie wsadze wyczyszczoną kopułkę i zobacze czy bedzie jakas róznica. Narazie przełoże naprawy na rok 2009 :lol: A wam życze wszystkiego dobrego , szcześcia , zdrowia (bo to najważniejsze) no i żeby wasze lale kulały sie jak nowe Dzieki za porady no i wogóle Pozdrawiam do zobaczenia w 2009 [ Dodano: 2 Styczeń 09, 20:51 ] Witam ponownie w 2009 Niestety nie udało mi sie uporac z problemem.Napisze po krótce co zdziałałem.Wyczyszczoną kopułke wsadziłem i nie było zadnej reakcji w trakcie kręcenia, pojechałem dzis na szrot i wychandlowałem drugą w niezłym stanie wizualnym za 30 zl(patrz zdjęcie).Po jej zainstalowaniu równiez nie ma reakcji prawie zadnej.Tyle tylko ,że silnik czasem zaskoczy i trzyma 400-500 obrotów i , a dodawanie gazu nic nie daje.Na gazie i na benzynie jest tak samo.W końcu zalałem swiece , dwa razy czyściłem i i jest troche lepiej poprostu silnik częsciej zaskakuje ,ale chodzi jakby nie wiem na dwóch garach :? Narazie doszedłem do wniosku ,że slinik jest na maksa zalany i zostawiłem w spokoju.Teraz ładuje sie aku bo padł i mam nadzieje ,że do jutra sparuje paliwo i bedzie ok. Jak narazie zaczynam sie coraz bardziej wkurzac Mam prosbe do posiadaczy m40 tek.Potrzebuje fotke kabli zapłonowych jak one są popodłączane ze swiecami i kopułką.Co prawda oznaczyłem sobie jak to ma być,ale z nerwów juz sam nie wiem. Beryl Ty masz m40 stki, pomozesz mi z tymi fotkami? [ Dodano: 3 Styczeń 09, 19:11 ] Panowie po problemie samochód normalnie zapala.Wybuchu narazie nie było co znaczy ze była kopułka juz mocno wytarta.I tak pojade do gaziarzy dla pewnosci.Na koniec nie omieszkałem pomotac kabli :lol: ,ale juz jest ok. Dziekuję Wam za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kresek Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Też czytałem, że są rózne slity A,B,C,D itp. Wież jaką kupiłeś? Nie wiem ktora to byla ale na pewno najmniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witam chciałbym ponownie rozpocząć dyskusje na temat wybuchów spowodowanych zanikaniem prądu.Streszcze co wymieniłem: 1.Cewka 2.Czujnik stukowy 3.Swiece(ngk-nowe) 4.Klemy w aku zakonserwowane 5.Kopułka(używka ze szrotu-patrz zdjęcie) 6.Regulator napięcia 7.Czujnik położenia wału(uzywka) Kabli narazie nie zmieniałem.Wyrzuciłem odcięcie zapłonu od alarmu bo padło podejrzenie,ze to to nawala. Dalej mam szarpnięcia jak jade i od czasu do czasu wybuch gazu. Dodam ,że przełącznik/centralka gaz-benzyna obeszedłem zwykłym kabelkiem i dalej szarpie.Zastanawiam się nad stacyjką ,ale wymieniac w ciemno to mi sie narazie nie śpieszy. Co sie kurna dzieje, na benzynie te same jaja :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 DIEGO E30, wiec moje zdanie jest takie: strzały głownie są od ukł. zapłonowego jeżeli masz do wymiany jeszcze przewody to je wymień tylko nie na jakieś Janmory czy Sentechy zmień na coś mądrego myśle że u ciebie nie dzieje się nic z zanikaniem pradu tzn. z tego co pamietam zawsze przed strzałem w kolektor jest takie zjawisko jak by prad zanikał a w praktyce ono nie wystepuje-jest taka gwałtowne zmulenie i strzał, tak jest u ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 gwałtowne zmulenie i strzał, tak jest u ciebie? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 DIEGO E30, czyli to pewnie normalne wybuchy spowodowane ukł. zapłonowym a nie zanikiem prądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 powiem Wam ze u mnie prymitywnie ale skutrecznie zostal rozwiazany problem z wybuchami gazu (bo w ciagu 6 miesiecy strzelil mi 4 razy - duzo,malo?). przewód idący od krokowca do kolektora ma kolanko z frezem prawda? u mnie poprzedni wlasciciel ''zjechal'' frez i jest to w miare luzne. przy wybuchu gaz tamtedy wylatuje bo kolanko wysuwa sie z otworu. auto oczywiscie gaśnie wiec musze otworzyc maske, wsadzic to spowrotem na swoje miejsce, odpalam auto i chodzi bez problemu. wiem, ze to nie sposob na unikniecie wybuchow, ale przynajmniej ratuje przeplywomierz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 w mojej poprzedniej E36 też zrobiłem taki patent jak kolega pisze powyżej... uratowałem przepływkę kilka razy, teraz mam większy problem (patrz następnego posta- przeplywka poszła od 1 strzała) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam ponownie w poniedziałek wymieniłem kostke w stacyjce i dalej lipa.Co najlepsze szarpnięcia podczas jazdy występują tylko podczas skręcania w prawo , a było ich juz chyba z milion i występują tylko podczas skretu w prawo ani razu nie zdarzyło sie to w lewo. Szczerze to nie wiem co dalej robic , zastanawiam sie czy to wina prądu czy tez moze dyfra bo jak skręcam w prawo to wtedy prawe koło jest odciążone i moze cos sie pieprzy w moście.Poprostu rozważam kazdą opcje. Moze ktoś z Was ma jeszcze jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polowa Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 siemka, ja miałem cos takiego tylko objawy były nieco inne a mianowicie: -strzały gazu>>>wymieniłem kable i OK:) -falowanie na obrotach -straszne zamuły po dodaniu gazu >>>>wymieniłem silnik krokowy OK -szarpanie nie gwarantuje ze to bedzie to samo, ale moze POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.