rzeźnik Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 witam. chcę kupić betę w budzie e-36, to chyba od 92-97. 2 drzwiowe i czarne <bmw_1> interesuje mnie 320 albo 318is. wiem, że są jakieś m-pakiet, m-technic, m-sport. co to jest? chciał bym napewno po tuningu optycznym bo z technicznym to troszkę strach. interesuje mnie co jest przypadłością tych modeli i inne informacje pomocne przy kupnie, jak wyposażenie. rok nie ważny, a cena to tak do 16-18tyś. mogę kupić za to coś konkretnego? zastanawiam się jeszcze na audi, ale bmw to bmw. uklon_bmw dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 jesl i320i to kup z VANOSEM czyl izmiennymi fazam irozrzadu ,a plusy wiadomo jakie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Od ktorego roku Vanosa montuje BMW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 chyba 93 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 chyba 93 roku Kwiecien albo maj 94 wtedy wszedł silnik M52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Ja tez bym radzil 320i M52 Vanos, chociaz 318 is tez jest niczego sobie, ale po 2-3 miesiacach bedziesz zalowal, ze nie kupiles z wiekszym silnikiem . Przy zakupie nie przywiązuj wiekszej wagi do przebiegu, bo na 90 % jest cofniety (to juz niestety prawie regula:( ). Zwroc uwage na galke zmiany biegow, kierownice i pedaly. Jesli mocno wytare, to autko ma wiecej niz 200000 km. Najlepiej jedz do stacji diagnostycznej na maly przegląd. To koszt okolo 30 zl, a diagnosta wszystko ci sprawdzi i pozwoli wejsc do kanalu i obejrzec autko od spodu. zwroc uwage czy nie ma rdzy w okolicach blotnikow i progow. Na ogledziny wez ze soba kogos kto sie troche zna na autach. Podczas probnej jazdy niech pojedzie za toba 2 autem i spr4awdzi czy autko nie kopci i czy nie zostawia więcej niż 2 ślady. I jeszcze jedno. Jak już kupisz autko, to koniecznie jak najszybciej Auto Casco od kradzierzy. Ja niestety juz stracilem jedno autko i nie jest to zbyt przyjemne. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 dzięki ale nie chce kupować w polsce, tylko sprowadzić np z niemiec. kupiłem już escorta w polsce i nie chce krajowego wozu. i tu chyba będzie problem ze stacją diagnostyczną. co masz na myśli 2 ślady? to chyba przy hamwaniu albo po kałuży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Normalne (czytaj: nie bite) auto jadąc na wprost zostawia dwa ślady, ponieważ jesli auto jest proste i tylne koła jadą po śladach kół przednich. Jeśli auto zostało mocno uderzone z boku i niedokładnie "wyciągnięte" na kracie blacharskiej, to koła jednej z osi (zalezy czy auto dostało w przód czy w tył) mogą być przesunięte w bok w stosunku do drugiej osi. W praktyce takie auto wygląda tak, że jak ktoś jedzie na prostej za takim skrzywionym samochodem, to ma wrażenie, że auto jedzie lekko bokiem. Ostatnio widziałem takie śliczne mondeo, jeszcze na niemieckich tablicach celnych, zostawiające na mokrej drodze 4 ślady. zamiast jechać za granice po auto , szukać w ciemno i wydawać niemałe pieniądze na podróż, radziłbym Ci rozejrzec sie po ogłoszeniach w kraju i kupić autko świeżo sprowadzone. Przez ostatni rok sprowadzono tyle aut, że handlarze, żeby je sprzedać nie maja zbyt duzych narzutów. No ale to moje zdanie i decyzja należy do ciebie. A, i jeszcze jedno. NIGDY nie oglądaj auta wieczorem, lub przy słabym świetle, bo na 100% przeoczysz rysy na lakierze, wgniecenia w karoserii albo wykwity rdzy. I wystrzegaj sie superokazji, bo w dzisiejszych czasach nie ma nic za darmo A co do przeglądów, to za granicą tez są stacje diagnostyczne i jeśli sie dogadasz z diagnostą, to napewno bedziesz za rozsądną cene mógł obejrzec autko na kanale:). Sprawa zakupu samochodu, to temat-rzeka i ilu ludzi sie wypowiada to tyle jest opinii na ten temat Pozdrawiam, Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.