pawelo Opublikowano 13 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 niedawno pożegnałem swoja e36 i zakupilem za niewielkie pieniadze cos takiego aby tylko dojeżdżać do pracy ok 7 km , miało to być niby 2,5 bo buda jest z 2,0 http://img167.imageshack.us/my.php?image=zdjcie202hx8.jpg tak wygladal silnik zanim sie do niego dobrałem :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam mi ten silnik nie wygląda na ete, a czy to jest b20 lub b25 to juz musisz po numerach sprawdzić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Moim zdaniem to nie jest Eta kolektor w Ecie był bardziej zaokrąglony , ale gume od przepływki to gaziarze nie wiem z czego wytargali :lol: :lol: :lol: normalnie krokowiec w Ecie był kątowy a tutaj widze ze jest przeszczepiony najprawdopodobniej z 2.0 / 2.5 + rzezba w gumie , ale skoro wszyskie plastry wytrzymały to gitara :lol: Tak z ciekawosci to obrotomierz masz do ilu ?? Chłodnica tez jest inna w Ecie powinien byc zbiorniczek wyrównawczy tam gdzie masz parownik od gazu , ciezko powiedziec do konca co to jest za hybryda :wink: Ale stawiam raczej na 320 / 325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Ale stawiam raczej na 320 / 325 specjalnie napisałem jak napisałem żeby mi ktoś napisał na co to wygląda na pierwszy rzut oka a ze rzeźba jest i to konkretna to wiem ,tych "plastrów" już nie ma kupiłem i założyłem klapkę anty strzałowa wolna sobota to trzeba sie zabawic :lol: :lol: a tak wyglada głowica a rozbierałem bo "cos" mi stukało,nazwijmy to tak,w silniku po dodaniu gazu tak od 2,5 tys. obr. niby zawór niby szklanka ale o tym nieco później :wink: :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 No to masz silniczek Super ETA z porzezbionym osprzetem :wink: tak jak wczesniej pisałem , chłodnica inna , krokowiec tez przeszczepiony i widze ze troche gumy tez sztukowane ale jak na głowicy jest 2.7 to innej opcji nie ma :wink: Jakbys sie dogrzebał do numeru silnika to jesli mam racje i jest to super Eta to numer powinien sie zaczynac od 276KB :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 jak pisałem wczesniej po wyjeciu głowicy i przewróceniu jej "do gory nogami" na podłodze znalazłem sie cos takiego,czy to moglo byc przyczyna stukania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.