Kajetan83 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 co jakiś czas mószę dolewać płynu chłodniczego . - samochód zimny i ciepły odpala dobrze -olej jest czysty -nie ma dużego ciśnienia w chłodnicy -ogrzewanie działa dobrze -raczej nie ma żadnego wycieku. .............pomocy.............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 -raczej nie ma żadnego wycieku. raczej ale pewny nie jestes! jeżeli ci płynu ubywa to coś musi sie z nim dziać, popatrz dobrze czy niema wycieku i w srodku auta luknij czy dywany suche może nagrzewnica w srodku leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajetan83 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 no właśnie źle napisałem jestem pewny że nie ma wycieków -w środku jest sucho -pod samochodem z przodu też czy to będzie uszczelka pod głowicą??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Moze korek jest walniety i w czasie jazdy jak juz sie zagrzeje gubisz płyn , albo wyciek jest wmiejscu gdzie płyn spływa np na kolektor wydechowy i odparowuje w czasie jazdy , jakbys miał walnieta uszczelke to albo by był masmix w oleju albo bys widział wyciek na zewnetrznej stronie uszczelki a skoro mowisz ze silnik jest suchy i nie masz majonezu to ja stawiam jednak na korek albo na wyciek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajetan83 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Mordulec myślę że masz rację, mam nadzieje że tak jest jak myślisz. Faktycznie najpierw mószę sprawdzić dokładnie te wycieki może jest jakiś ukryty. dzięki za pomoc... pytanie_bmw pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 a ja stawiam na uszczelke pod glowica mialem to samo w m40 silnik suchy a plyn (ucieka) i wali w cylinder,pozniej zostaje wyrzucony w uklad wydechowy uszczelka zosataje przepalona miedzy cylindrami i dlatego nie widac wycieku,dodam jeszcze ze auto wcale nie musi kopcic.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 niby bzdura, ale ja miałem to samo, wymieniłem nowy korek na zbiorniczku i wszystko wróciło do normy, nawet nie wiedziałem że w korku są jakieś membramy i zaworek, jak je trafi to płyn wylewa się nadmiarem zamiast upuścić ciśnienie czyli powietrze. pozdro http://moto.allegro.pl/item493068160_korek_chlodnicy_chlodnica_bmw_e30_e34_e36_e39.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Ja u siebie mam juz 2 korek od chłodnicy także możliwe ze juz popuszcza płyn zamiast pary.Obejrzyj chlodnice przez nerki i od strony wentylatora,może gdzies lekko popuszcza.Posprawdzaj tez opaski zaciskowe na wężach(głównych,i tych przy zaworach ogrzewania)Sprawdz dól zbiorniczka wyrownawczego i korek spustowy(może oringi stwardniały/pękły)i sprawdz obudowe termostatu z każdej strony(wyciek tam jest rozdmuchiwany przez wiatrak wiec zerkńij tam)A ile tego płynu musisz dolewać?U mnie w zimowym okresie nie ma potrzeby uzupełniania płynu a latem niewielkie/minimalne ubytki są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 U mnie sączył się przy elektro zaworach od nagrzewnicy , opaska była niedokręcona ... , może też być przy przepustnicy , ten mały układzik ogrzewania nieszczelny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajetan83 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 płynu mószę dolewać ok 0,5l na 150km wycieki dzisiaj sprawdziłem i na sto procent nigdzie nie cieknie.... to chyba jednak uszczelka aczkolwiek olej dalej czysty silnik suchy samochód chodzi dobrze........ pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefmat Opublikowano 14 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 płynu mószę dolewać ok 0,5l na 150km wycieki dzisiaj sprawdziłem i na sto procent nigdzie nie cieknie.... to chyba jednak uszczelka aczkolwiek olej dalej czysty silnik suchy samochód chodzi dobrze........ pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw.Czy była sprawdzona chłodnica, jak starszawa, to może się pocić? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 a jak osiągnie temp. to przewody wodne masz twarde czy normalne, jeśli masz twarde wtedy możesz być pewniejszy uszczelki pod głowicą, jeśli masz normalne miękkie, to ddpuść sobie myśl o uszczelce i szukaj tak jak piszą koledzy. pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajetan83 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 chłodnica jest sucha ,nie poci sie. wczoraj odpaliłem samochód przejechałem kawałek i za częło coś cieknąć mocno gdzieś . wkońcu ujawnił sie jakiś wyciek , ale jeszcze niewiem gdzie cieknie bo było ciemno . a jeżeli chodzi o węże to są normalnej twardości nadal niema w nich dużego ciśnienia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 16 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 mozliwe ze to opaski ja tez mialem taki problem puszczalo na opaskach pozniej na korku posprawdzalem porobilem i juz jest ok:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefmat Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 chłodnica jest sucha ,nie poci sie. wczoraj odpaliłem samochód przejechałem kawałek i za częło coś cieknąć mocno gdzieś . wkońcu ujawnił sie jakiś wyciek , ale jeszcze niewiem gdzie cieknie bo było ciemno . a jeżeli chodzi o węże to są normalnej twardości nadal niema w nich dużego ciśnienia.. Warto się zastanowić nad wymianą węzy gumowych łączących układ chłodzenia. Bo nawet po obecnej naprawie już znalezionej usterki mogą grozić następne. Oby nie nagle. Jak auto ma więcej niż naście lat; to taniej wyjdzie założenie nowych, orginalnych gum. Ciepło pozdrawiam :arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Przy wycieku płynu robi się biały nalot (płyn odparowuje i zostawia biały ślad), dlatego może nie widać mokrego a tylko te plamy, choć piszesz że ujawnił sie jakiś wyciek to sprawdź czy ci oleju nie przybyło :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajetan83 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 P rzed świętami zlokalizowałem wyciek . wymieniałem kiedyś pompe wody i okazuje się że oring uszczelniający przestał uszczelniać i na początku wyciek był niewidoczny bo mała ilość płynu była zwiewana przez wentylator na silnik . wymieniłem oring , troche silikonu i autko jak nowe ... DZIĘKI WSZYSTKIM ZA POMOC.... <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.