Gość skasuj Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 A wiec pytam sie w sprawie znajomego ktory byc moze niedlugo na spota podjedzie ze mna . Ma taki problem , ze jak chce odpalic auto po nocy musi go pilowac dosyc dluuugo . A czasem puscic i na 2 razy pilowac . Wkoncu odpala . Pojezdzi chwile , zgasi auto , i gdy odpala odpala mu odrazu . Ale jak auto postoi 30 minut , znowu musi glo pilowac . 2 problem ma taki ze jak zapali auto wskakuje mu na 2 tys obrotow , dopoki sie nie nagrzeje na liczniku do 1 kreski ciepla tak trzyma obroty , pozniej spadaja na normalne . A wiec do 1 problemu ja stwierdzam ze to chyba pompa paliwa ? Co sadzicie ? A do 2 problemu mu mowilem ze to moze byc normalne gdy silnik jest zimny , ale on mi dzis mowi ze dzis mial to samo , a przeciez jak by nie byklo w sloncu bylo kolo 8-10 stopni , wiec chyba powinien odrazu palic na malych obrotach , wspomnial takze ze ma komputerek pokladowy z zegarkiem , temperatura data itd . I temperatura mu pokazuje caly czas -3 ? Czyzby to przez to ? Ja osobiscie juz wymieklem i powiedzialem mu zeby podjechal do warsztatu . Moze wy cos pomozecie ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Wydaje mi sie ze taki patent z tym zapalaniem moze byc przez przepływomierz ja ostatnio mialem tak w pasacie , ze z rana trzeba bylo dlugo krecic zanim odpalił ale znowu wisiał na bardzo niskich obrotach tzn rzedu 200-300 tak ze trzeba go bylo potrzymac na gazie (jakies 2 minutki) i zaczynał normalnie jechac :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 1.Z tym odpalaniem to mi sie wydaje ze ma nieszczelny układ paliwowy i po dłuzszym postoju ucieka mu paliwo do zbiornika takie jest moje zdanie dlatego musi pokrecic zeby zaciagneło. 2To bankowo niech sprawdzi silnik krokowy,on jest odpowiedzialny za wolne obroty najczesciej jest brudny i dlatego fiksuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 a ja odnośnie zegarka,on nie ma połączenia z kompem, jest zupełnie osobno, czujnik temp. jest w lewym tunelu do chłodzenia hamulców i nie -3 tylko na pewno -30 bo nie widzi czujnika czyli nie kontakt albo go nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 a ja odnośnie zegarka,on nie ma połączenia z kompem, jest zupełnie osobno, czujnik temp. jest w lewym tunelu do chłodzenia hamulców i nie -3 tylko na pewno -30 bo nie widzi czujnika czyli nie kontakt albo go nie ma Aha tego to nie wiedzialem :mrgreen: No to nic tak jak mu mowilem warsztacik sie klania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 732 wydaje mi sie ze usterka typu zaciaganie paliwa odpada bo pompa podaje paliwo automatycznie doslownie w moment i nie odbywa sie tu "zaciaganie" paliwa jak w pompce mechanicznej jak w duzym fiacie albo polonezie ze trzeba krecic i krecic az paliwo zostanie podpompowane wezykiem tu wyglada to jak mocne wtrysniecie trwajace chwile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Odnośnie trudnego uruchamiania zimnego silnika przyczyn może być wiele. Czujnik temperatury płynu chłodzącego (ECT ), przypływomierz, słabe ciśnienie w układzie paliwowym, regulator ciśnienia paliwa, zapchany filtr powietrza albo paliwa, czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka rozrządu i jeszcze kilka innych przyczyn. A z tymi wysokimi obrotami przy rozruchu, to może być czujnik temperatury płynu chłodzącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Powiem tak , co do obrotow to mu odpialem wtyczke od silniczka krokowego i obroty spadly ... Podlaczylem znowu urosly . Wiec przyczyna juz znana jest . Chcialem mu dac swoj silniczek krokowy , ale co sie okazuje ze on ma jakis inny . Moj ma wyjscia do wezyow w krztalcie " L " A w jego silniczku krokowym , sa wyjscia rownolegle " | " Nie widzialem jeszcze takiego , guma tez jest calkiem inna . Ale to nie problem poszuka to znajdzie . Co do tego odpalania , to ciezka sprawa . Gdy juz wkoncu odpali mu ten silnik , pochodzi chwile to zapala mu za kazdym razem , ale poczeka 15 minut i juz musi go zowu pilowac . Przeplywomierz mu dalem swoj na bank sprawny filtr powietrza , paliwa wymienil . Jutro jeszcze mu dam regulator cisnienia paliwa . Jak tak bedzie dalej chodzic , to juz naprawde go wysle do mechanika , no chyba ze jeszcze sproboje z nim pompe podmienic . pozdro .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 ...u mnie bylo identycznie :lol: przyczyna była żle łącząca wtyczka od czujnika położenia wału ,musiałem ją wyciągnąć z mocowania w którym była i spiąć poza nim....wtedy stał się cud i autko ożyło :wink: jak już sprawdzicie ciśnienie to popatrzcie może przyczyna lezy w układzie zaplonowym.moze iskra jest słabiutka :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.