sulek Opublikowano 8 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Ostatnio rozmawiając z mechanikiem powiedział mi, ze właśnie E38 730 ma zaciski Brembo i to 4 tłoczkowe, czy jest możliwość zamontowania ich w e36. Jaką mają średnice tarcze z przodu w E38? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 8 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 316mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Już znamy rozmiary tarcz, są na pewno 4 tłoczkowe i to firmy Brembo, tylko ciekawe czy można je zamontować w E36. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 te ktore masz obecnie spokojnie starcza ci do twoich modow... 325mm tarcze z e46 montowane seryjnie w dieslach 3.0 i 3.0 benzynie radza sobie z moca 230 km znakomicie przy masie 1500kg a ty nie dosc ze nie masz tyle mocy to jeszcze mase mniejsza z 200kg wiec bedzie miod:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Z matematyki dobry jesteś , ale nigdy nie zaszkodzi spytać, bo oglądałem właśnie takie zaciski na allegro, tylko suma sumarum na obecna chwilę tamto rozwiązanie - jeśli by pasowało wyszło by 2 razy drożej Raz nawet pojechałem z kolegą na złom, żeby zważyć nasze parchy, bez paliwa wychodzi koło 1330 kg, waga dodawała co 10 KG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Ile masz koni ze az takie heble chcesz montowac ?? jesli to co masz opisie 170KM to raczej sie to mija z celem :wink: Druga sprawa to przy takich tarczach i zaciskach to zimówek 15 juz raczej nie wcisniesz :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Ale nigdy nie zaszkodzi zatrzymać się szybciej zawsze 0,5 czy 1 metr to dużo co do zimówek, to masz racje, ale i tak planowałem na zimę założyć coś większego, heble przyspieszą tylko moja decyzję, zresztą nie wiadomo co zostanie po tej zimie z tych zimówek, bo gdyby już były do dupy to kupiłbym i tak większe felgi. Dziś widziałem E46 na tych felgach i miała taki sam rozmiar opon jaki jak chce, nawet nie wiedziałem. Będą "aluminiowe stalówki" BMW 205/50/17. Nareszcie auto będzie ładnie wyglądać w zimie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Ile masz koni ze az takie heble chcesz montowac ?? jesli to co masz opisie 170KM toraczej sie to mija z celem :wink: Druga sprawa to przy takich tarczach i zaciskach to zimówek 15 juz raczej nie wcisniesz :lol: Fajnie ze sulek podchodzi to tego w ten sposob ze najpierw montuje wieksze heble pozniej mysli o mocy... przewaznie wszyscy mysla na odwrot i potem czesto gesto brakuje skutecznych hebli tak jak pisalem ani 15 ani 16 nie wchodza po te heble sprawdzalem osobiscie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Fajnie ze sulek podchodzi to tego w ten sposob ze najpierw montuje wieksze heble pozniej mysli o mocy... przewaznie wszyscy mysla na odwrot i potem czesto gesto brakuje skutecznych hebli Nigdzie nie pisał ze mysli o wiekszej mocy , stad napisałem ze do tych teoretycznie 170KM to co ma spokojnie wystarczy :drunk: idac tym tropem co napisałes to czemu montuje od 730 ?? powinien pomyslec od razu nad hamulcami z 750-tki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Nie sztuką jest się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać. Przesiadając się z M42 do M52B23 czuć różnicę i narazie moc mi się jeszcze nie znudziła, do czasu Poza tym, nie od razu Rzym zbudowano, nie mam niestety dużo kasy (gdybym znalazł worek pieniędzy na ulicy to od razu wydałbym na auto i wtedy by fruwało), poza tym od momentu SWAP'u wydałem trochę kasy do auta, żeby je doprowadzić do stanu używalności, powoli powoli dojdziemy do baranów, wydechu szytego na miarę, jakiegoś ciekawego ukł. dolotowego, a potem się zobaczy czy jakiś mały mod głowicy czy kasa w skarpetę i turbo , ale moc to odległe plany, może uda mi się zacząć przed następną zimą. Jak doprowadzę auto do stanu używalności, to chce zająć się wyglądem samochodu, typu maska, światełka i szpera w między czasie jak się trafi po atrakcyjnej cenie Miała być tej zimy, ale zamiast modów muszę kupować sprzęgła, chłodnice i takie tam rzeczy. O te tłoczki to tak pytam przyszłościowo, bo przy okazji kupna tego "BIG BRAKE KIT'u" gadałem z mechanikiem i powiedział mi, ze robił ostatnio E38 730i i ona seryjnie miała 4 tłoczki BREMBO, tylko że skompletowanie tego zestawiku będzie dużo droższe niż tego co mam, bo musiałbym kupić nowe tarcze a tak mam 325mm. Szukając tych zacisków natknąłem się też na zestaw hamulcowy od M3 ze zwrotnicami o om ma tylko 315/316 mm i tylko jeden tłoczek, ale ma grubszą tarczę 28mm, a ja mam 25mm, jednak myślę, że grubość nie robi a z tak wielkiej różnicy co średnica i doszedłem, może trochę pochopnie do stwierdzenia, że mam troszkę lepszy kit niż seryjne E36 M3 Swoja drogą trochę dziwne, że w serii 7 BMW dawało 3 tłoczki a w M3 dawało jeden, mimo iż samochody schodziły z taśmy montażowej w tym samym czasie i mały lifting M3 (3.0 ->3.2) przeszło mniej więcej w tym samym czasie, w którym E38 weszło do produkcji. Teraz w lato nie będę miał przynajmniej żadnej przestrzeni między zaciskiem a kołem Chodzi też o to , ze mało kto ma jakieś dobre hamulce - fajne w sensie duże, poprawiają nie tylko drogę hamowania, ale jak już wcześniej napisałem wygląd, bo jakie auto ładnie wygląda, gdy ma ładny alus i takie małe śmieszne tarcze. A teraz pytanie do Serka, zdradzisz co zamierzasz założyć, bo ty chyba masz seryjne heble z przodu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horban Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Jak masz możliwość zakładaj wielkie hamulce bo hamulców nigdy za dużo a jeść nie wołają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 mam zimmermanny nawiercane o seryjnych wymiarach plan jest wsadzenie hebli od m3 e46 lub swap hamulcow wyczynowych 4 tloczkowych o podobnej srednicy tarczy... narazie na zime odpuszczam i skupiam sie na innych pierdolach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Jak masz możliwość zakładaj wielkie hamulce bo hamulców nigdy za dużo a jeść nie wołają Nareszcie (oprócz) Serka jakiś mądry głos. [ Dodano: 11 Grudzień 08, 00:53 ] mam Zimmermanny nawiercane o seryjnych wymiarach plan jest wsadzenie hebli od m3 e46 lub swap hamulców wyczynowych 4 tłoczkowych o podobnej średnicy tarczy... narazie na zimę odpuszczam i skupiam się na innych pierdołach A nie myślałeś np o hamulcach D2, mają gotowe zestawy, tylko trochę drogie, no ale nawet te mniejsze tarcze chyba 335mm jakoś tak mogą być wyposażone w zaciski 8-tłoczkowe. Jak mi się twoje - Serek tarcze skończą to również kupie Zimmermanny nawiercane, mam nadzieje jednak że pojeżdżę na nich min rok. Jak założę letnie to chciałbym gdzieś przeprowadzić testy hamowania na moich heblach potem zmienić na twoje i wtedy zobaczyć jaka jest różnica. Co do skrzyni to nie myślałeś nad wsadzeniem skrzyni 6 biegowej od jakiegoś nowszego modelu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 za drogie sa heble d2 nie stac mnie... pozatym 335mm i zacisk 8 tloczkowy to min 18 nie wiem jak widzisz jazde e36 w zimie na 18 heh opcja jest taka ze planuje swap na 3.0d lub 3.0d tt do tdsa juz za bardzo nie mam co zrobic ..stworzylem bariere i podejrzewam ze nikt juz nie zajmie sie grzebanie tego motoru w polsce jest duzo koni szkoda ze jest duza masa jak by to bym to mial w budzie coupe ktora jest lzejsza o 200kg to bym mial kolo 6 s do paki wiec bylo by grubo:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Dokładnie mają 330 lub 350, te mniejsze chyba by weszły na 17". Kiedyś w gazecie chyba jakiś 400 konny Seat Leon miał ten mniejszy na 17" ale mogę się mylić, nie zmienia to faktu, że 5 koła trzeba mieć na taki kit. Co do faktu, że projekt mocowo się skończył to masz racje. Czytałem w gazecie ostatniej lub przed ostatniej BMW TRENDS, że pierwszy tt D zrobiła Alpina w serii 5 E39 w 193KM i zrobiła 240 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 wyjsciowo bedzie 194 lub 272 ale to juz gruby hajs nie wiem czy dzwigne i odpowiednio mialo by byc 300 lub 350:Dkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Jak 272 to masz już gotowe instalacje na dwie turbiny, chyba było by łatwiej, niż robić biturbo ze 193 km???? No projekt sowity i gruba kasa potrzeba, sam zakup silnika 272 i całego układu napędowego to kupa hajsu, ale życzę powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 12 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 w wersji 193 bylo by bez bi turbo.. bi turbo jedynie w silniku 270km ..zabawa ze zmiana turbin w tym aucie nie ma sensu za duzo elektroniki...zobaczymy jak to bedzie jak koszta beda znaczne to kupie e46 3.0d i bede go modzil:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Wiem, że w wersji 193 było bez biturbo, tylko mówię, ze trudniej było z niego zrobić biturbo, a tak w 272 masz już dwie turbiny, najlepiej by było właśnie kupić E46 3.0 D, tylko wtedy pewnie będziesz musiał pozbyć się swoje "perełki". Ale myślę, że z 272 można dojść do 350KM, jak 1.9 TDI miały po 240 KM, to był i kres możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.