memek Opublikowano 7 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Cześć wam wszystkim. mam takie ważne pytanie. mam bmw e36 2.0l i w starym dyferencjale padł mi mechanizm różnicowy. nabyłem nowy za przysłowiową flachę lecz to jest ten większy ze szpera i jest wyższy. wiem ze muszę zmienić półośki ale jest jeszcze taki przypadek ze ona jest wyższy. i nie wiem jak to jest z wałem napędowym. w tych z tymi dużymi dyferencjałami jest krótszy wał czy jak?? musiałbym nabyć taki wał czy jak to przerobić?? aa i półośki normalnie mi podpasują do kół??? proszę o pomoc. to ważne bo auto stoi już drugi tydzień na klockach :cry: pomocy uklon_bmw z góry dzieki bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 7 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 zawsze moge ci sprzedac mala glowe w dobrej cenie szperunek przygarnac a tak powaznie to nie jesrtem pewien czy walu nie bedziesz musial wymieniac...w sanki powinnien wejsc bez problemu, co do polosiek to zobacz czy satelitki od polosi beda pasowany do nowego dyfu i nie bedziesz musial wymieniac polosi...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memek Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 właśnie mocowanie półosi ze starego dyferencjału jest mniejsze niż w tym. a wał w tamtych jest krótszy?? bo tyle co zauważyłem to dyferencjał jest wyższy ze 3cm. więc do wymiany wał i półośki?? tylko pytanie czy te półośki różnią się na frezie przy kołach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.