lonss Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 witam, mam pytanie mam silnik w e30 1,8 m40 i jezeli bym chcial wymienic na np. 2,0l albo 2,5l to co bede musial oprocz silnika wymienic?? :)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 witam, mam pytanie mam silnik w e30 1,8 m40 i jezeli bym chcial wymienic na np. 2,0l albo 2,5l to co bede musial oprocz silnika wymienic?? :)pozdrawiam Cala wiazke elektryczna , komputer , i przydalo by sie hamowac czyms ... skrzynia raczej tez wal most ? ze sluchu slyszalem ze tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 najwiecej roboty z komputerem i wiązką elektryczną .... Wiec jesli Twoja buma normalnie smiga na M40 to duzo taniej bedzie ja zwyczajnie sprzedac i kupic 325i unikniesz masy komplikacji przy przekładaniu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 przelozenie wiazki i wysterowanie calego silnika z odpaleniem - 750 zl we wroclawiu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 usterkowosc moze byc o wiele wyzsza. A to niby czemu ... Jezeli wlozysz wszystko na swoje miejsce , nie ma prawa byc wiekszej usterkowosci .. Chyba ze zrobi sie to po kosztach w stodole i ktos wkreci o kilkanascie srub mniej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 nie jestem za swapem, chyba że buda jest w cudownym stanie i/lub dużo kasy pochłonęła, też miałem ten problem i............... kupiłem e30 323 i teraz to się jeżdzi <bmw_1> <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 quote="Yan00sh"] przypuszczam ze wlasnie dlatego... a poza tym jednak co zrobila fabryka to fabryka... wiem ze to moze zle porownanie ale np. zawsze sie boje demontowania jakichkolwiek plastików ze pozniej niby wszystko jest poskladane tak jak bylo ale trzaski i inne "świerszcze" są juz N.D.Z - czyli Nie Do Zlikwidowania:-) Heh , nie wiem to wszystko zalezy od tego kto to robi i jak to robi . Ja z ojcem wyciagalem kokpit w E34 , pozniej wkladalismy spowrotem wszystko , jak robilismy powoli uwarznie wszystkie zatrzaski wymienne wymienialismy , to nic nie trzeszczalo ani nic . Takze wszystko zalezy od precyzji i od tego czy sie robic cos samemu lub daje sie to komus w powierzone rece . nie jestem za swapem, chyba że buda jest w cudownym stanie i/lub dużo kasy pochłonęła,też miałem ten problem i............... kupiłem e30 323 i teraz to się jeżdzi <bmw_1> <bmw_1> Po 1 zmien opis pod ksywka :mrgreen: Po 2 co to za motorek 323 ? Jakie ma parametry itd Bede wdzieczny :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 silnik to taki 2,5 ale 150 kucy ( chyba, fachurą nie jestem :evil: ) najważniejszy parametr że ładnie lata :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 ja sie zastanawiam ile by mnie całosc dokładnie wyniosła jak bym sprzedał ten silnik sprzedał sprawną klime i kupił 2.5 z e34 z wstawieniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Ja ym odradzal jaka kolwiek wymiane na inny silnik wlasnie ze wzgledu na wiazke elektryczna i cala mase kombinacji a jak juz ktos wyzej wspomnia jeszcze trzeba czyms chamowac :D co do sprzedawania sprawnej klimy i tego silnika to domysl sie ze za silnik powiedzmy ze kupisz drugi silnik a czy zklimy starczy na robocizne >??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Ja ym odradzal jaka kolwiek wymiane na inny silnik wlasnie ze wzgledu na wiazke elektryczna i cala mase kombinacji a jak juz ktos wyzej wspomnia jeszcze trzeba czyms chamowac :D co do sprzedawania sprawnej klimy i tego silnika to domysl sie ze za silnik powiedzmy ze kupisz drugi silnik a czy zklimy starczy na robocizne >??? Raczej watpie ze za m20b20 kupi 2,5 24V bedzie musial przynajmniej dolozyc 500zl A klime hmm , ostatnio widzialem na allegro za 600zl i jakos nikt sie nie kwapil do kupna :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 No wlasnie o to mi chodzilo a cen silnikownie znam bo nawet nie wiem jaki ma tam motor. A z klima mialem wlasnie to namysli. Klima pojdzie tylko wtedy gdy bedzie za naprawde groszowe sprawy. U mnie mam ale nie sprzedalbym jej za grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Nie ma sensu matrix kombinowac ... Chyba ze bedziesz mial jakas kase dodatkowa do tego rzedu 2 tys / Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 najwiecej roboty z komputerem i wiązką elektryczną ....Wiec jesli Twoja buma normalnie smiga na M40 to duzo taniej bedzie ja zwyczajnie sprzedac i kupic 325i unikniesz masy komplikacji przy przekładaniu :wink: popieram po całości..... <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 dla mnie jedyna sluszna wymiana silnika to taka ze wkladamy M-ke lub jakikolwiek jesli obecny jest zajechany wtedy sam fakt poiadania takiego silniczka jest na tyle dobry ze moim zdaniem warto bo w innym wypadku pakujemy kase niepotrzebnie w niepotrzebny silnik skoro ten jezdzi a pozatym to kasa ktorej nigdy nie wyciagniemy a tak pozatym jak napisal KONRAD to nigdy nie bedzie tak jak by mialo byc i nie bedzie to fabryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Najprecyzyjniej zamieść ogłoszenie w autogiełdzie zamienie taką na taką za dużo pieniezy będzie ksoztowała Cię przeróbka z takiego motoru na taki jaki sobie zyczysz bo po pierwsze trzeba pruć całe auto w środku zabawy z elektryką jest dużo wyciągnąć silnik włożyć drugi skrzynia wał most inne przełożenia inne siły pracują ... mogą być różnice w zawieszeniu układzie hamulcowym przecież 6 garowy silnik jest cięższy robiłem mnóstwo takich operacji głównie robiłem to w VW T4 swapy z silnika 2,4 diesel albo 2,5 benzyna na 2,5 turbo diesel powiem Ci że ciężkie przejścia to są ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 A ja ostatntio bylem w niemczech u wujka i jego kolega taki maniak E30 Ma BMW 335i E30 jak sie tym przejechalem, to mysle, ze jest wart zachodu taka pzrerobka <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Ma BMW 335i E30 jak sie tym przejechalem, to mysle, ze jest wart zachodu taka pzrerobka <bmw_1> a przypadkiem we wrocku nie ma takiej maszynki tez? chodzi mi o tą co kiedys byla w gt. O ile dobzre pamietam t ow kmbiak ujest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 ze to juz nigdy nie bedzie to co byc powinno ..zawsze cos zawsze coś zawsze ku....coś .chodzby nie wiem jak dokładnie robić.FABRYKA TO FABRYKA nikt mi nie powie. Wszystkich chetnych wezme na przejazdzke Kombiakiem , i zobaczymy kto mi powie co robilem wymienialem zmienialem itd ... Jestem ciekaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewko Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 o czym wy tu piszecie przeciez to nie jest taki problem , to jest poprostu tak jak wlozyc silnik WSKi do motorynki. Jesli jest sprawny i kompletny to jak go wylozysz to musi pedzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.