priotr Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 wiatm mam problem z e-30 2.0l słaby jest zarówno na gazie i na bęzynie usunołem katalizator i nic podejrzewam ze to zapłon bo nic innego nie moze wpłynąć na jazde na gazie.kompresja na każdym cylindrze 9 atmosfer. z kompem tradycyjnie nie moge sie połaczyc.czy ktos miał podobny problem?jak moge zmienic ustawienie zapłonu i z jakich dokładnie czujników ustawiany jest zapłon. prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
priotr Opublikowano 23 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 cos głucho :shock: jest tu wogóle jakis fachowiec od bmw czy tylko takie pogaduszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Bo tak troche temat ni z kosmosu ni z ziemi Co to znaczy slaba jest ? Skad to stwierdzasz ze jest slaba ? Scigales sie z inna i Cie lyknela ? Byles na hamowni ? czy co ? Poza ty 9 atmosfer ? Hmm ja w 325 mialem 11,5 , nie wiem jak jest w 2,0 az chyba sprawdze z ciekawosci ... Bo wiesz ja jezdzilem 325 i teraz 320i pomimo ze ma chipa i jest mocniejsza od zwyklej 320 i tak jest dla mnie za slaba ... Dlatego temacik troche niedokladny . Poza tym usunales katalizator , samo to juz Ci moglo odjac moc i wigor auta ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Faktycznie Trolu ma troche racji , w porównaniu do czego jest słaba ta 320tka ?? Po drugie kompresja 9 to nie wróży zadnych rewelacji dla tego silnika :? Co do przyczyny to jesli nie mozesz sie połaczyc z komputerem , najlepiej przełóż od kogos znajomego sam sterownik to nie jest az tak wiele zabawy a przynajmniej bedziesz miał pewnosc ze jest bądz nie jest to wina komputera . Generalnie moze byc wiele przyczyn czemu tak auto osłabło , ale jesli komp bedzie ok to prawdopodobnie nieszczelnosci w układzie dolotowym , lub pompa / regulator cisnienia paliwa cos nie bardzo działa <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
priotr Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 witam. faktycznie moze macie racje ale tylko z tym kompem poniewaz auto jest słabe takze na gazie wiec wykluczam paliwo jako powód a to ze jest słaba to wiedziałem juz duzo wczesniej a utwierdziłem sie w przekonaniu gdy przejechałem sie starym rekinem 2.0 na gażniku jeszcze z gazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.