kebi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 siemka chłopy czy ktos wie co jest wada w e36 ze te silniki tak cykaja?jedni mowia ze to hydroelementy inni ze to wałek rozrządu.pomocy i z gory dzieki :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 ten typ tak ma, silniki m40 popychacze zaworow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 noo dokladnie popychacze oleju nie trzymaja ;p ale jak walek jest wytarty mocno to by wypadalo wymienic wraz z dzwigienkami mam do sprzedania caly taki zestawik hydroelementow do m40 prawie nowe smigalem tylko pare tygodni i bylo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 a ile taki komplet nowy kosztuje a ile ty bys chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zanim wymienisz cały rozrzad to sprawdz czy rurka ktora doprowadza olej na góre nie jest zatkana , własciwie to jest najczestszą przyczyną cykania M40 ktore w rezultacie przez brak odpowiedniego smarowania wałka prowadzi do jego wytarcia. Własciwie przy kazdej zmianie oleju ta rurka powinna byc sprawdzana / czyszczona :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 ja tego sam nie bede robił bo sie nie znam!a ta rurke mogbym sam wyczyscic i gdzie sie ona znajduje i czy to nie jest skomplikowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 ja tego sam nie bede robił bo sie nie znam!a ta rurke mogbym sam wyczyscic i gdzie sie ona znajduje i czy to nie jest skomplikowane Skomplikowane nie jest własciwie sprowadza sie do okrecenia pokrywy zaworów , nie wiem kiedy zmieniałes olej ostatnio ale jesli juz sie zbliża 10tys km to podjedz gdzies do warsztatu gdzie wymieniaja olej i popros o odkrecenie dekla i przeczyszczenie tej rurki mysle ze wiecej jak 50zł nie powinienes zapłacic za usułge wymiany oleju + czyszczenie czyszczenie tej rurki , jesli wałek nie jest zajezdzony to hydroregulatory powinny wiecej oleju nabierac przez co praca silnika powinna sie wyciszyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 nowy walek rozrzadu febi koszt ok 350 zl popychacze 8x ok 40 zł dzwigienki 8x ok 30 zł razem wychodzi ok 900 zł droga inwestycja ja chce 500 stowek juz z przesylka zawsze to polowa taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 jezeli 500zl za praktycznie nowy zestaw to bdb cena... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 noo... chodzil na nim silnik moze z miesiac ok 1000 km przejechane zdazylo sie dotrzec ;p no dobra bo ogolnie chce sie tylko tego pozbyc bo lezy jeszcze w glowicy i traci na wartosci a mi juz to nie jest potrzebne ;p [ Dodano: 8 Grudzień 08, 14:19 ] http://www.allegro.pl/item500690823_komplet_hydroelementow_do_bmw_316i_m40.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.