woz Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 OK, dla tych nie w temacie. Od chyba tygodnia zawracam dupsko ludziom tutaj na forum z pytaniami odnosnie silnikow 3.0 i 4.0 litrowych V8 w modelu E34. Pisalem do ludzi, ktorzy maja takie egzemplarze na allegro, a odpowiedzi odnosnie np spalania byly rozne, wiec ciezko bylo dokladnie sprecyzowac co i jak. Wiec pogrzebalem po necie, i trafilem na taka fajna stronke, ktora ma wszystko fajnie i, tak mi sie po prostu wydaje, dosc konkretnie i rzeczowo napisane. Czy ktos moze potwierdzic czy te dane sa mniej wiecej trafne? Chodzi mi tutaj o spalanie, o KM, Nm itd nie ma problemu. Dodalem je tak ot z rozpedu <bmw_1> OK, juz pisze: E34 530i Touring - 218KM, 218KM, 0-100 - 8,3s, Spalanie (90km/hr, 120km/hr, miasto) - 8,6L, 10,6L, 15,2L. E34 540i Touring - 286KM :twisted: , 400Nm :twisted: , 0-100 - 6,4s, :twisted: , Spalanie (90km/hr, 120km/hr, miasto) - 7,8L, 10,1L, 18,1L. Wiec okazuje sie, ze to roznica raptem 3 litrow na setke miedzy tymi modelami?? (w miesice. Na trasie pali mniej??. To mozliwe?? :? :? ) Jesli ktos ma jakies watpliwosci co do tej info, to prosze dajcie znac. A jezeli to w miare trafne, to tez dajcie znac. Juz z checia zamknalbzm ten temat u siebie w glowie Tak z ciekawosci. Nie wiem czy pytalem. Te widlaste 3 i 4 litrowki sa udanymi silnikami? W miare bez problemowymi? Wszelkie info mile widziana.. <bmw_2> <bmw_2> bmw_beer bmw_beer bmw_beer [ Dodano: 30 Listopad 08, 22:15 ] Sorry, po 218KM w modelu 530, mialo byc 290Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Wiec okazuje sie, ze to roznica raptem 3 litrow na setke miedzy tymi modelami?? (w miesice. Na trasie pali mniej??. To mozliwe?? ) Wszystko mozliwe 4.0 ma dłuzsze przełoznia wiec mozliwe ze ta sama predkosc jest przy nizszych obrotach a to juz na trasie bedzie procentowało niższym spalaniem :wink: Tak z ciekawosci. Nie wiem czy pytalem. Te widlaste 3 i 4 litrowki sa udanymi silnikami? W miare bez problemowymi? Wszelkie info mile widziana.. M60 ma pare bolączek ale generalnie to dosc dobra konstrukcja : -Po kupnie trzeba zrzucic miske i sprawdzic sruby mocujące pompe olejową bo mają tendencje do odkrecania sie i mogą narobic niezłego bigosu -Wrazliwe na rzezbe w układzie wydechowym / wycinki katów + wspawywanie różnych rurek hydraulicznych oraz niewłasciwe wspawanie gniazd sondy lambda skutkują najczesciej duzo wiekszym spalaniem -Odma do wymiany mniej wiecej co 150tys kilosków , potrafi znacząco wpływac na pływanie obrotów oraz osiągi zwłaszcza w przedziale 1,5-3tys obrotów -Uszczelki wewnetrzne pokryw zaworów , czesto przepuszczaja i zalewają olejem gniazda swiec co w efekcie prowadzi do zakłóceń w pracy silnika tzn nie kazda iskra jest w tym momencie co potrzeba = silnik kuleje nie ma mocy rosnie spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 A tak z ciekawosci. bo wlasnie przez przypadek wpadlem na te dane.. Co powiecie na temat silnika M30B35? czyli 3,5 litrowka. Nm wieksze niz w 3 litrowej V8. Czy to przypadkiem nie jest ten silnik o ktorym kiedys przeczytalem na jakims forum, ze jest "bullet proof" - czyli jest po prostui kulo odporny. Nie do zajechania!!!! Jak jest z tym silnikiem w porownaniu do M60B30? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 1 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 woz, M30B35 jest nie do zajechania sam marze o tym silniku w E30 kolega Enzo ma 335i z silnikiem M30B35, tu filmik do jego drifttreningow http://pl.youtube.com/watch?v=yfvqp9lFVOo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.