borsuk Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 nawiązując do tego tematu historia ma niestety ciąg dalszy : pompa została wymieniona, zajęło to tylko 14 dni. Pół roku od wymiany cały układ kierowniczy był zaszlamiony. Dziś pompa padła znów. Cholerny złom! :evil: Zdaniem magików na przekładni puszczają uszczelki, i grafit stamtąd trafia do układu wspomagania. Regeneracja maglownicy sieknie po kieszeni, nie ma co.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 a co za debil smaruje grafitem przekladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samael Opublikowano 27 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 spytaj kogos kto dobrze siedzi w przekladniach kier, ale podobno po regeneracji dlugo nie pojezdzisz i nie oplaca sie skora za wyprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 goscie u ktorych bylem jako jedyni w okolicy dają gwarancję na regenerowaną przekładnię lub pompę. Co prawda stwierdzili ze LUK się nie daje regenerować, i musiałem beknąć z nową, to nadal sprawiają wrażenie że się znają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.