Gość krzysio2706 Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam drogich kolegow. Posiadam BMW 3 E36 2.0l 320i VANOS rocznik 93. Mam problem kiedy jest zimno czyli od ok 10stopni i w dol do minusowych temperatur samochod nie chce mi odpalic. Rozrusznik kreci ale nie chce zapalic. dopiero po jakis 10minutach zapala. Jak sie troche rozgrzeje. Im zimniej tym gorzej. Mam nowe cewki Beru, swiece Beru, filtr paliwowy nowy, przewody paliwowe czyszczone, bak odkurzany odkurzaczem. Silnik chodzi rowno. Mam takze wsadzony do niego komputer od 2,5litra bo oryginalny komp byl tylko do wyrzucenia(zalany woda). Jak jest powyzej 15stopni czyli jak cieplo to pali na dotyk. Czy komp od 2,5 moze powodowac nie odpalanie?? Na kompie od 2,5 podpinany byl pod kompa i wykazal ze grzalka sondy jest przepalona ale wymienilem sonde i dalej nie chce palic. POMOZCIE BO NIE WIEM ZA CO MAM SIE ZABRAC ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Stawiam na czujnik temp.-podaje że silnik jest ciepły i nie dostaje zwiększonej dawki paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 czujnik który daje dane do ECU...koszt okolo 30zl nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 BatonMW czujnik temperatury silnika rozumiem? Ale komp nic nie pokazal. [ Dodano: 23 Listopad 08, 02:22 ] rafal czujnik co daje dane do ECU to czujnik wody chlodzacej. On mi wskazuje dobrze temperature. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 jeden czujnik jest na wskaźnik a drugi do komputera...sa nie zależne!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 "BatonMW czujnik temperatury silnika rozumiem? Ale komp nic nie pokazal. " zgadza sie bo ten czujnik powinieneś sprawdzic na zimnym silniku tzn. musiałbys zostawic auto u mechanika i niech zaraz rano sprawdzi wskazania bo moze juz pokazywac 40 st co bedzie skutkowało uboższa mieszanka a jak auto juz zapali i bedzie ciepłe to moze pokazywać prawidłową temperature silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 24 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam chlopaki. Wymienilem ten czujnik temperatury ale TO NIE TO ! ! ! Macie jakiec dalsze pomysly??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 A może podłącz sie jeszcze raz pod kompa jak już wymieniłeś sondę i zobacz,czy dalej Twój komp z 2.5l nie robi jakichś błędów. Tak wogóle to ja wymieniłem sonde bo była uszkodzona i okazało sie że nowa też jest padnięta. Kupiłem następną oryginał BOSCHA i dopiero zaczęło wszystko śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Wczoraj pytalem sie kolegi co to moze byc. Kolega skladal kiedys silnik od zera i powiedzial mi: "a moja diagnoza jest taka albo masz zle lub wypalone zawory i przez to nie ma kompresji lub poprostu ktos zajezdzil ci ten silnik i nie ma koprechy na cylindrze ". Jak mi sie uda odpalic w co watpie to podjade do niego i mowil ze mi to zrobi i posprawdza kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 A to on nigdy nie palił jak nalezy czy co? Masz LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu250588 Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witaj krzysio2706... Problem nie tkwi w czujniku temperatury ani czymś takim... Z tego co słyszałem na pewnym forum to to ze jak masz silnik 2L a masz kompa od 2,5L to będzie maiła problemy i to prze różne..A dla czego??????? bardzo proste rozwiązanie!!!! jak wiadomo silniki 2Li2,5L to podobna konstrukcja tylko ze w rozmiarach się różnią,,,tak tez i jest z komputerem on ma inne wartości podania mieszanki paliwa i powietrza... ale ty masz kolektor dolotowy DO 2l tak jaki powinien być a 2,5l ma większy kolektor i więcej powietrza będzie brał... a twoja przepustnica z kolektorem jest za mała jak do 2,5L wiec musisz mieć kolektor od 2,5l i może nawet przepustnice ale tego ci nie powiem dokładnie... być może to jest powodem tego ze nie chce mruczeć auto!!! Sprawdź to może jednak sie uda,,,zaszkodzić ci nie zaszkodzi bo chyba nawet ci kilka komi przyrośnie jak tak zrobisz!!! podro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 E34-Patryk ja go mam do ok 3 miesiecy jest to czysta benzyna. ALe cos odkrylem. Jak wymienie swiece to mi zapali!!! Kolega mowil mi ze nie przepala mi benzyny. CO do komputera to jest ustawiony do 2L. Dzisiaj jade sprawdzic kompresje. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu250588 Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 a no chyba ze komp jest ustawiony.. to sie zgodze ze to swiece mogą być i nie wypala ... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Sprawdzilem ta kompresje. 14barow na kazdym cylindrze wiec jest oki. Iskre mam potezna:D to narazie wszyscy rece rozkladaja i nie wiedza co jest przyczyna nieodpalania. Jedno jest pewne ze podaje za duzo paliwa na swiece i nie przepala, no i sie zalewaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu250588 Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 spróbuj włożyć kompa od 2L...zobaczy czy będzie rórznica...albo wtryski wymien!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Co maja do tego wtryski. Jakbym mial wtryski w jakis sposob uszkodzone to mialbym problrm z odpalaniem niezaleznie od temperatury. Wydaje mi sie ze mam zle ustawiony ten komputer albo wogole mi go nie ustawil jak zakladal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu250588 Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 no własnie tez mi tak sie wydaje.. ze nie ustawiono ci pompa... jak juz komp nie pomoże to juz sam nie wiem bo nie ma sensu wymieniac jakis dupereli jak sie nie będzie wiedziało co to jest za przyczyna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Racja nie sztuka wymieniac, sztuka to znalezc przyczyne usterki a naprawienie usterki jak sie wie jaka ona jest to juz zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu250588 Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 hehe uklon_bmw no to musisz sie pobawic i to dobrze a jak jusz coś sie dowiesz to opisz co i jak bo byc moze zabawa pomożesz innym w takich problemach..powodzenia bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysio2706 Opublikowano 27 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Bylem na kompie z tym sterownikiem od 2,5. Komputer wogole nie pasuje do tego samochodu. Nie dalo sie go odczytac. Odczytywal wszystkie czujniki temp jakie mial -48 stopni ! ! ! Samochod caly czas na ssaniu mi chodzi i kopci dobre 15 na 100. Zamowilem sobie kompa o identycznych numerach od BMW E34. To ten sam silnik wiec bedzie pasowal. A tego co mi wcisnal te 2,5 to wysmieje i opiep.... bo robi z ludzi glupich. W poniedzialek pewnie przyjdzie komputer to podepne go i zobacze co i jak. [ Dodano: 3 Grudzień 08, 20:14 ] Witam drogich Kolegow. Dostalem kompa z identycznymi numerami do mojego samochodu ale zadnej poprawy. Nie pali jak jest zimno. Jutro Stawiam Samochod do mechanika. Niech on sie martwi [ Dodano: 13 Styczeń 09, 17:22 ] Witam Drogich kolegow. Do dzisiaj nie zrobilem samochodu ale dowiedzialem sie ze jak jest ponizej 5 stopni to nie ma iskry. Z elektrykiem samochodowym wyciagnelismy czujnik polozenia walka rozrzadu. Przykladajac metal do czujnika czujnik raz sie zalaczal a raz nie. Czy to Moze byc ten czujnik?? [ Dodano: 24 Luty 09, 14:40 ] Witam. Moja Bunia do dzisiaj nie jezdzi. Mialo ja z 7 mechanikow i kazdy mowi ze nie umie jej zrobic. Ostatnio jednak cos zauwazylem. Moj silnik to M50. Sterownik mam do silnika M50 ale wiazka sterowania silnikiem mam od M52. CZY TO MOZE BYC POWOD MOJEGO PROBLEMU ? ? ? PROSZE O JAKAS ODPOWIEDZ BO SAM JESTEM CIEKAW CO INNI O TYM MYSLA. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.