kaspri84 Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Sprawa nie dokonca dotyczy bmw. Omega znajomego(ponoc silnik z bmki) bardzo ciezko odpala,trzeba dodac gazu i wogule zgrzyta,charczy itp. Puzniej chodzi jak traktor i po pewnym czasie zaczyna normalnie klekotac. co moze byc przyczyną??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 pierwsza sprawa to swiece zarowe, podstawa na zime pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieqmonster Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 ja mam podobny problem co kolega kaspri84 w moim e34 525tds, ale swiece sa dobre-sprawdzane. jaki moze byc inny problem z tym silnikiem???? pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 ale problem jest, na zimnym czy na ciepłym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieqmonster Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 u mnie problem uwidacznia sie najbardziej na cieplym silniku ale tak jak dzisiaj to i problemy byly przy odpaleniu rano gdy byl "delikatny" mrozik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 już tutaj pisałem jeśli jest problem na ciepłym to czeka cię albo-regeneracja pompy wtryskowej,lub zakup na allegro specjalnego przekażnika który oszukuje komputer i powoduje że świece żarowe ciągle grzeją oczywiście po przekręceniu zapłonu tylko przez pare sekund,koszt ok. 90zł wymiana łatwa tzn. wyciągasz orginalny a wpinasz nowy, efekt odpalania gwarantowany, żadnych skutków ubocznych polecam. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 problem jest na zimnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 24 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Omega znajomego(ponoc silnik z bmki) bardzo ciezko odpala, Tak, tam były montowane TDSy, świece przede wszystkim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazar Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 No jezeli swiece sa ok to moze byc powodem wracajace sie paliwo czyli nieszczelna pompa wtryskowa.Ja mialem nieszczelna pompe,wogole cala mokra z ropy byla.Zabieg jest drogi dosc bo niewiem jak teraz ale ja wtedy wybulilem kolo 800zl.Ale slyszalem ze ratunek na wracajace sie paliwo zeby odrazu nie naprawiac pompy to zalozenie zaworu zwrotnego paliwa.na przewod od filtra do pompy.Jak masz przezroczysty wezyk ten od filtra do pompy to rano przy zapalaniu zobacz najlepiej z kims-jeden zakreci a drugi popatrzy-czy rzeczywiscie sie nie wrocilo paliwo.Jezeli bedzie tak jak pisze to sprawdz na poczatek stan wezykow w ukladzie paliwowym czy gdzies poprostu nie przepuszczaja-tego od filtra i przelewowych na wtryskach.I zerknij czy wtryski sie nie pocą bo moze byc luzny wtrysk(przepuszcza) ale i co sie zdarza uszkodzony i cieknie.PS.Taka mala rada na sile nie dokrecaj wtryskow bo kumplowi w mietku zostal w rekach i glowice mial do robienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.