luk4sh88 Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 witam mam problem z obrotami i powiedziano mi ze winy jest silniczek krokowy. nie chcem wymieniac go bo slyszalem ze nie ma sensu ze lepiej jest go wyczyscic... czy ktos wie jak go sie czysci slyszalem ze moczyc go trzeba w benzynie ale nie jestem pewien prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Raczej w nafcie,benzyna jest bardzo sucha,a Twój jeśli nie działa to sie zaciera,więc nafta może mu pomóc. Zanurz go całego w pojemniku z naftą i zostaw na całą dobę najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Ja swoj mylem w benzynie extrakcyjnej nastepnie WD-40 dobry na wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 To fakt,WD-40 jest dobre na wszystko,hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 nie słuchaj patryka szkoda czasu :mrgreen: mały pedzelek rozpuszczalnik lub nafta i myjemy go w srodku tak żeby tloczek chodzacy w środku poruszał sie łagodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Najlepsza metoda według mnie to jest : 1. wypłukać benzyną albo rozpuszczalnikiem 2. następnie albo do rzadkiego oleju , albo do ropy Ponieważ chodzi o to że w środku , ta łopatka co się kręci do połowy obrotu nie może być zanieczyszczona ani też nie może być za luźna ,musi chodzi w miarę oporowo aby silnik nie skakał na obrotach , dlatego nie zaleca się mycia samą benzyną albo ropą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin26 Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 czesc moze ktos powie mi w ktorym miejscu jest ten silniczek w 318is.... dzieki :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 1 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 z tego co wiem to jest pod kolektorem ssącym. Tez musze swoj wyczyscic i nei wiem czy bedzie trzeba sciagac kolektor czy mozna dostac sie do niego bez sciagania. Jutro zajrze pod maske i zobacze.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jest pod kolektorem... Ja też przymierzam się do czyszczenia ale bez demontowania kolektorka się raczej nie obejdzie... Dlatego warto by mieć pod ręką jakiś sklep z częściami w razie ukręcenia spieczonych śrób albo porwania się uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 5 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 mysle ze ze srubami moze nie byc wiekszego problemu jak bedzie sie je odkrecac na zupelnie simnym silniku. A uszczelke wypadalo by wymienic nawet jak sie nie porwie. W ogole dziwnie umiejscowili ten silniczek. W e30 nie mialem takiego problemu, wszystko bylo na wierzchu... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martillo Opublikowano 14 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam. W e34 w którym miejscu jest ten silniczek krokowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 14 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Zajrzyj na RealOEM.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Witam. W e34 w którym miejscu jest ten silniczek krokowy? zalezy od silnika , ale przeważnie w tym samym miejscu czyli obok rury doloty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3E30 Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Słuchajcie kto wogole wymysli czyszczenie krokowca ??? moim zdaniem albo elektryka jest ok albo zlom. zresztą słychac jak on pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 moim zdaniem albo elektryka jest ok albo zlom. zresztą słychac jak on pracuje. No i własnie tez tak kiedys myslałem ze skoro elektryka chodzi to krokowiec jest dobry , dopiero uswiadomił mnie gosc na diagnostyce ze np na kompie nie pokaze błedu krokowca bo "elektryka działa" a krokowiec bedzie za cieżko lub za luźno chodził , dlatego czyszczenie go raczej jest wskazane :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek_dz Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 A jak sprawdzić czy ten silniczek pracuje??? U mnie odkąd kupiłem BMW (1,5 roku temu) jest cały czas odpięty. Jak go podpinam to auto traci obroty na gazie a na benzynie skacze tak 500-1200. Co z tym zrobić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afa Opublikowano 13 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 za lekko chodzi chodzi ta łopatka i przez to tak skacze na obrotach proponował bym wymiane bo mozliwe ze juz jest za bardzo obrobiony otwór na nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 odswierze nieco temat wczoraj wyciagnalem silniczek krokowy w celu wyczyszczenia. Nie bylo latwo go wyciagnac, bo u mnie znajduje sie pod kolektorem dolotowym. Podaje linka jakby ktos nie wiedzial jak go wyciagnac: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=454501 Mam pytanie do tych ktorzy tez wyciagali silniczek krokowy. Tam w srodku jest taki obrotowy element, ktory obracajac sie, zamyka lub otwiera przelot powietrza. U mnie ten tloczek, gdy silniczek krokowy jest odlaczony, znajduje sie w takiej pozycji ze nie zamyka do konca przeplywu (jest mala szparka ). Czy tak powinno byc??? Poza tym zauwazylem ze na korpusie silniczka jest taka zalakowana sruba. Do czego ona sluzy?? Musze w koncu uporac sie z tymi obrotami. Jak zalacza sie wentylator od chlodnicy, to obroty spadaja na chwile (wieksze obciazenie dla silnika) i pozniej sie stablizuja. A tak chyba nie powinno byc. Poza tym jak dojezdzam do skrzyzowania i wrzucam na luz, to obroty spadaja do okolo 1000 i dopiero jak sie zatrzymam to spadaja do poprawnych. O co tu chodzi?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Jest pod kolektorem... Ja też przymierzam się do czyszczenia ale bez demontowania kolektorka się raczej nie obejdzie... Dlatego warto by mieć pod ręką jakiś sklep z częściami w razie ukręcenia spieczonych śrób albo porwania się uszczelki obejdzie się obejdzie... ;p odkręcasz puszkę filtra powietrza, zdejmujesz rury, ściągasz przepustnicę i masz dojście i do separatora oleju i do silniczka... tylko uwaga, co by go wydłubać to trzeba ten piździelec na bagnet oleju odkręcić i trzeba z nim ostrożnie co by nie urwać nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Słuchajcie kto wogole wymysli czyszczenie krokowca ??? moim zdaniem albo elektryka jest ok albo zlom. zresztą słychac jak on pracuje. i tu mam pytanko jak slychac ze pracuje? Bo u mnie dostaje te tam swoje 13,5v ale nie slychac zadnych odglosow ani pracy... W M10 jest na samym wierzchu wiec chyba go przeczyszcze:D <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 silniczek namocz w bezynie ekstracyjne lub w nafcie i najlepiej przedmuchaj sprezonym powietrzem pod dosc duzym cisnieniem to wszystkie syfy wyjda przd montazem spryskaj dobrze to wachadelko w srodku i powinno dzialac jak tak zrobilem jak mialem e30 i bylo wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Słuchajcie kto wogole wymysli czyszczenie krokowca ??? moim zdaniem albo elektryka jest ok albo zlom. zresztą słychac jak on pracuje. w silniczku krokowym są elementy ruchome, które wraz z zanieczyszczeniem pracują nieprawidłowo, w tym celu ktoś wymyślił czyszczenie silniczka krokowego, czyściłem swój, czyściłem też w poprzednim aucie... i nigdy z tym potem problemów nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 12 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 warto przeczyścić bo może pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 12 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Ja u siebie czyściłem ale nie pomogło.. zainwestowałem 50zł na używkę i jak ręką odjął.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Polecam czyszczenie tego silniczka krokowego.... Silnik dostal idealnie rownych obrotow na biegu jalowym i tak jakby plynniej schodzi z obrotow. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.