Kosa Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 wstalem rano, chcialem jechac do pracy i tu niespodzianka nie moze odpalic iskra jest, wymienilem przy okazji swiece dostalem sie do pompy w baku paliwo podaje ostro jak sprawdzic czy jest paliwo na listwie? gdzie moge szukac problemu? od tego odpalania mam 10,85 juz na akumulateorze ale nawe przy pomocy drugiego sytuacja jest taka sama, kreci kreci i zdycha dzieki pozdr ps. moze sprobowac odpalic na LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 A możesz przełączyć? Tylko jak będzie za zimny parownik to po chwili zgaśnie. Ja bym próbował na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 jak przytrzymam przycisk od gazu i zapale stacyjke to sie przelacza, ale za bardzo aku dostal po dupie wiec juz na gazie nie sprawdzalem, musze sprwadzic czy na listwe dostaje paliwo :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Jeśli podaje pompa,to na listwie jest regulator ciśnienia paliwa(na końcu-przy szybie)-musisz najpierw sprawdzić czy na powrocie jest paliwo.Ale to nie wszystko-regulator powinien utrzymywać odpowiednie ciśnienie.Do tego pompa powinna mieć odpowiednią wydajność(na 30s pracy powinna przepompować 0.85-0.9l paliwa.).Zmień filtr paliwa może jakiś paproch go przytkał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 (na 30s pracy powinna przepompować 0.85-0.9l paliwa.) właśnie tej informacji potrzebowałem, dzisiaj po robocie posprawdzam resztę bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 20 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Podładuj aku, bo powinien mieć spory prąd rozruchowy, a jak aku padaczka, to mimo że kręci może nie odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 auto odpaliło z gazu i przeskoczyło na Pb, po 5 km zaczęła kuleć, problem był w fajkach były trochę poszarpane przy okazji wymieniłem świecę, filtr paliwa, filtr powietrza, płyn chłodniczy, uszczelkę pod deklem.... trzeba jeszcze przeczyścić układ paliwowy jakimś xceramics i poczekamy na kolejny mróz a to jeszcze co przytrafiło mi sie po drodze jak jechałem po odbiór auta : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Ja pierdziele,a co ją tak obcięło? :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 była naciągana i wkoncu strzelila. ja w golfie na 8'' feldze tez mialem naiągane 195/45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 co do opony to miałem taką samą sytuacje! a wszystko przez to ze na 9" felge miałem naciągniętą OPONE 215 ładnie wyglądała..tylko teraz musze kupic nowe 2 opny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 W E34 miałem z tyłu 10,5cala felge i naciągnął mi ziomek oponę 235. Nie mógł jej napompować,aż strzelił z takiego dziwnego baniaka do którego nabił dużo powietrza i wskoczyła. Nie podobało mi się to,bo całe ranty były gołe,a nie chciałem ich zniszczyć,poza tym wyszło tak nisko,że każdy kamyk bym czuł. Kazałem to zdjąć. Teraz widzę,że dobrze zrobiłem,bo nie miałbym opony,heh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 jechalem na flaku kilka dobrych kilometrow no i rantem jak nozem poszlo, co do opon to byly juz do wywalenia bo czesto usuwalem z nich bieznik na drodze teraz tez bedzie 215 ale na 45 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Witam <bmw_2> A oponki jaka firma jeśli można spytać? Paliłeś laczka automatem?A felga w jakim stanie? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Paliłeś laczka automatem? A to jakiś problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Dla skrzyni-tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 opona zalozona byla w E30 320 (avatar)a to mam w manualu, wariatem nie jestem zeby automata meczyc opona FALKEN GR3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Dla skrzyni-tak. nom , skrzynia strasznie się grzeje w automacie i po jakimś czasie ...kaput . Kumpel zakręcił kilka kółek to nawet lewarek się ciepły zrobił ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Lewarek się ciepły zrobił od nagrzanego motoru pewnie. Paliłeś laczka automatem? Więc myslałem,że nie wiesz że się da. A że to szkodzi skrzyni to chyba każdy wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Nie,o tym że się da-wiem bo sam to kiedyś praktykowałem :cry: ,ale na szczęscie szybko odpuściłem. Skrzynia-tak grzeje się od oleju,a padają-tarczki.Poprzez burnout w automacie (hamulec i gaz)-one dostają po tyłku.A że przegrzany olej robi swoje-to inna sprawa. Kosa-to dobrze że wiesz jak z automatem postępować bmw_beer Jak się Falkeny spisywały? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 falkeny, dla mnie byly OK, ale musze zmienic na wiejszy profil bo nie psowaly do przodu mimo ze 215/40 wygladaly zajebiaszczo na 9" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Dobrze że zlokalizowałeś usterkę, a to że pomagałeś równomiernie wycierać tylne oponki potwierdzą wszyscy którzy byli na ostatnim najcie <bmw_1> I to mnie zainspirowało bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 1 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 jednak problem nie jest do konca rozwiazany :? ciezko odpala po dluzszych postojach, np. po nockach zalapie dopiero z 3 razem, a jezeli jest temp. ujemna raczej nie odpali lub dopiero po strasznych mekach..... mechanik w warsztacie powiedzial mi ze gaziarze cos mogli skopac przy zakladaniu sekwencji, czy to jest mozliwe? zauwazylem rowniez ze nie ma "ssania" tzn. po odpaleniu na zimnym silniku obroty stoja w okolicy 750rpm. a powinne chyba na chwile skoczyc na ok. 1100 ?? dzisiaj wlalem do paliwa xceramics bo nie bylo po sylwestrze dynaturatu na orlenie swice, fajki,pompa ok, gdzie dalej szukac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Witam wydaje mi się ,że te cięzkie odpalanie po postojach spowodowane jest nieprawidłowym funkcjonowaniem regulatora cisnienia paliwa(paliwo cofa się).To jest tylko gdybanie i przypuszczenie.Tak se myśle czy da sie obejsc regulator :?: Wcześniej przewinęło sie stwierdzenie ,że pompa tłoczy około litra na 30 sekund.Tez tak słyszałem jednak troche dziwna sprawa bo u mnie po wymianie pompy jak ściągłem wąż i odpaliłem na gazie to paliwo waliło do butelki tak mocno jakbym odkręcił dwa krany naraz.Wydajność w moim przypadku wyniosła około ponad litra na 10 sekund, 30 sekund nie dało rady zrobic bo by mi sie wylało z butelki. A co najciekawsze ,że wymieniłem łacznie dwie pompy bo pierwsza okazała sie felerna ,ale i tak konkret tłoczyła tyle ,ze ciśnienia nie dawała.Dopiero trzecia pompa kosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam wydaje mi się ,że te cięzkie odpalanie po postojach spowodowane jest nieprawidłowym funkcjonowaniem regulatora cisnienia paliwa(paliwo cofa się).To jest tylko gdybanie i przypuszczenie.Tak se myśle czy da sie obejsc regulator :?: ale w e34 po wł. zapłonu pompuje pompa paliwo to nawet jeżeli paliwo by schodziło to po wł. zaplonu mamy na nowo uzupełniony ukł. paliwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 chyba że paliwo schodzi; i pompa nie domaga; jak u mnie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.