Dyzio 735 Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam, jestem uzytkownikiem m30 w ktorym wiecznie cos trzeba robic, poprawiac itd itp mam sasiada ktory posiada e34 z tym samym motorem co ja i tez go wiecznie widze z maska w gorze. Wszedzie mozna znalesc dobre opinie na temat tego silnika ze zywotny, mocny itp, jednak jest to stara konstrukcja i widac po niej nieublaganie plynacy czas. dodam ze ani moj ani znajomego samochod nie sa meczone, katowane czy cos w tym stylu, normalnie uzytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Ma jeszcze ktos z was wieczne problemy z tym silnikiem?? to by bylo na tyle wracam do walki z nie rowna praca mojego m30 ( jak bym wiedzial ze bedzie chodzic na 5 garow to kupil bym jakies stare 5 cylindrowe audi bo i tak lepiej chodzi ) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 No kolego z tym audi to sie nie rozpędzaj , kuzyn ma tą nowszą 100 z 2,6 V6 pod maską i juz chyba z 3 miesiąc stoi bo sie do jazdy nie nadaje (ciekawe czy juz trawa w niej rośnie). Sasiady mają 1 80 B4 2.0 i A4 1.9 TDI wcale niestare i też maska cały czas w górze. W A4 już była głowica robiona , drugi z A6 2.5 TDI pięknie juz mu panewa wali , przysłuchuje sie z uśmiechem jak z bramy wyjezdza. M30 juz swoje latka ma , ale i ze swoimi M50 mam problemy chociaż nowsze NIE NARZEKAJ NA BABCIE bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 no kolego na silnik m30 złego słowa nie powiem, chodzi ok nieraz go skatuje a on za to jest wdzieczny może masz juz za mocno zmeczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio 735 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 może masz juz za mocno zmeczony Wlasnie ze nie silnik przyjechal z niemiec i od roku jest u mnie w samochodzie, grama oleju nie bierze wiecznie mam problem np z praca na wolnych obrotach tj. nie chodzi na wszytkie, byl problem z lewym powietrzem wyeliminowalem go chodzila ok ale tylko 3 dni i znowu to samo nie mam pojecia co jest grane 1500obr. i ladnie juz chodzi na wszyskie a co najsmieszniejsze wczoraj chodzila przez jakis czas ok i czasem tak chodzi ok ale wiekszosc czasu kukeje. PROSZE pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DavMc Opublikowano 20 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 a w jakim stanie masz świece?? i kable wn?? ja bym zaczął od wymiany świec (najtańsza opcja) Nastęmnie moczenie krokowca w benzynce przez noc a na końcu kable wn i powinno grać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio 735 Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 a w jakim stanie masz świece?? i kable wn?? wymiemione 5 tys km temu, podpinalem innego krokowca i to samo a najdziwniejsze ze czasem chodzi ok, wymienilem wczoraj tez filtr paliwa ale nic nie pomoglo. Ale wymocze tego krokowca dzieki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 20 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Ja miałem problemy z obrotami,z nierówną pracą,nie łapał jednego garka itd.w M20 w E34,zmiana świec,przewodów WN i przede wszystkim kopułki(bo ledwo żyła),nowe filtry i autko odżyło. Kopułkę oglądałeś? Czy nie jest wypalona,popękana,to dla niej bardzo ważne. Motor przyjechał z Niemiec,sprawdź dla świętego spokoju ciśnienie na cylindrach,to już nie te czasy,że co z niemiec to dobre. Niemcy też walą niezłe wałki,a do tego mnóstwo Polaków tam mieszka i też robią różne przekręty z autkami. Nie uwierzyłbyś jak szybko z 600tyś.km przebiegu robią 210tyś.,nową książkę serwisową i wstawiają do komisu piekne autko,nieźle wyjeżdżone. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio 735 Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 kopulka w dobrym stanie przeczyscilem ja ale nic nie pomoglo:( cisnienia nie sprawdzalem ale raczej na pewno oki niebierze nawet grama oleju. Zostawilem na noc krokowca w benzynie ale mysle ze raczej to nic nie da niestety:(. A co do tych swiec i kabli to nie wiem mysle ze 5 tys km nie nie duzo wiec powinny byc oki. Jeszcze jutro poszperam jaki nic nie wymysle to wtedy zmienie te kable i swiece :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Krokowy to lepiej zanurz w nafcie,jest tłusta,a benzyna sucha. Jeśli się zaciera to nafta może pomóc,benzyna wątpie. Zrób jeszcze taki eksperyment,ja próbowałem w M20 i zadziałało. Miałem uszkodzoną,wypaloną kopułkę,ziomek powiedział,żebym dobrze wyczyścił styki,powycierał ją w środku i spryskał WD-40. Zrobiłem tak,później zostawiłem,żeby ociekło(nie wycierałem) i po pół godzinie złożyłem. Chodziła lepiej. Możesz spróbować,to nie takie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio 735 Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Juz jest oki obroty dobre nawet za duze :mrgreen: przyczyna bylo lewe powietrze. Pomiedzy przeplywka a antybumem:) uszczelka sie skonczyla:). Niemniej jednak chcialem podziekowac wszystkim za pomoc a w szczrgolnosci E34-Patryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 hehe,kolega taki pesymistyczny i krytyczny do M30 ale ze jest zagazowana to sie juz nieprzyznal Daj raz na jakis czas odpocząc przeplywce i przegon autko na bp. Po za tym troche wysokich obrotow nie jednokrotnie poprawia jak katuje. Najleprzym przykladem jest moj sznycel,po za malym przegieciem z mojej strony(strzelil konik-popychacz zaworowy) autko smiga jak "ta lala" . Nie zaprzecze ze autko nie ma ze mna latwego zycia ale trzymam sie prostych zasad: *nigdy nie szaleje na zimnym silniku *nigdy nie szaleje na gazie *czeste wymiany oleju to podstawa w zagazowanym M30 (u mnie max do 10tys.km) *jak silniczek dostanie w .... to chwile dam mu popracowac-nie gasze go od razu *kable ,swiece,kopolka,paluch,cewka muszą byc igla(buma nie nawidzi "zlego" prądu Autko mam od prawie poltorej roku i szczelnosc idealna,zadnych wyciekow i wszystko git. Powiem tak i mam nadzieje ze nieuraze.M30 jesli kuleją to tylko z winy wlasciciela,wiek i archaiczna konstrukcje czas tak szybko niezlamie Zadbane M30 zrobi przebiegi o jakich M50 czy nawet M60 nawet sie nie sni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Powiem tak i mam nadzieje ze nieuraze.M30 jesli kuleją to tylko z winy wlasciciela,wiek i archaiczna konstrukcje czas tak szybko niezlamie Zadbane M30 zrobi przebiegi o jakich M50 czy nawet M60 nawet sie nie sni bmw_beer <bmw_2> Dokładnie! Sam marze o E34/E32 z M30tką pod maską,ale z kasą krucho... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio 735 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 kaspri84 do zagazowania zmusila mnie polska szara rzeczywistosc jak chyba kazdego z nas:( ostatnio dzwonil do mnie wujek z usa i pytal czy cena benzyny spadla bo u nich jak wczysniej caly bak do swojej toyoty lal to placil 40$ a teraz 19$ :shock: Aco do eksploatacji to naprawde dbam o silnik. Ps ja tez teraz uwazam ze to super silnik jak chodzi ok :mrgreen: <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.