kebi Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 prosze o pomoc mam e36 1,6 benzyna wymieniłem przewody,świece i dalej to samo szarpie na 2,3 biegu szczególnie przy jeżdzie miejskiej .co może byc przyczyną prosze o pomoc <bmw_3> <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 zagazowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebi Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 jeszcze nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 wymień jeszcze kopułkę i palec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebi Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 czyściłem ją była troche zaśniedziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 szarpie tylko na 2 i 3 czy na wszystkich i szarpie przy rozpędzaniu czy przy równych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebi Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 szarpie wtedy gdy np jade w korku te szarpanie jest wtedy gdy naciskam na pedał gazu lub jade bardzo powoli na2 biegu chcąc zaparkować :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misue Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 kolego mam to samo swiece kopulka czujnik temp nic nie daly ale wczoraj wyczyscilem krokowke i odrazu silnik innaczej pracuje dzis sprawdze w jezdzie to prosty zabieg a skuteczny w wielu przypatkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebi Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 mógłbyś troche więcej napisać o tym nie bardzo rozumiem co to jesk krokowy z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misue Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 chodzi o przeczyszczenie silinczka krokowego swoim przepustem regulije obroty na luzie itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 17 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 tak wogule to najpierw sprawdź czy on wogule działa a dopiero wyczyść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misue Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 u mnie czyszczenie pomoglo na 2 dni ale teraz go troche rozkrece :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 kebi, czy to Twój pierwszy samochód w życiu? Jeśli nie to może miałeś wcześniej auto z ogromnym motorem o wielkiej mocy? Jak jedziesz bardzo powoli na2 biegu chcąc zaparkować to z taką mocą trudno Ci będzie ledwo się toczyć na 2 czy 3 biegu. Albo jak masz 1000obrotów i deptasz po gazie to musi szarpać,bo masz tylko 100 koni,a ponad tonę do rozpędzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misue Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 no mialem do niedawna e34 535i i nie wiem o czym mowissz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 19 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 no mialem do niedawna e34 535i i nie wiem o czym mowissz ...a teraz masz 316i czy 1.8? bo Twój opis przeczy sam sobie Ja u siebie mam podobne objawy kiedy się toczę na 2 biegu, tyle że mi faluje na wolnych obrotach więc to pewnie krokowiec... Podepnę się pod temat: Nie wiem co jest przyczyną, że kiedy przyspieszam, na 2 i 3 biegu (czasem też na 4tym) mam takie lekkie szarpnięcia... Jakby leciutkie spadki mocy na wysokich obrotach? Lewego powietrza raczej nie bierze bo dokładnie obadałem wszystkie przewody... Może kable WN? Świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misue Opublikowano 19 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 no dokladne mi tez tak szarpnie ale to napewno krokowiec wyczyscilem go i kultura pracy inna na 4 moglem smialo na dwa dni ale u mnie czy podlacze krokowca czy odlacze nie ma reakcji ale uu mnie idzie ustawic przeswit teraz jestem pewien ze to krokowka [ Dodano: 19 Listopad 08, 19:02 ] a mam 316 1,8i tak org dziwna wersja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.