Den Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Witam. kiedyś już ten problem był poruszany, dokładnie chodzi o spalanie oleju w silnikach. czytałem że nowe bmw jak zjeżdża z fabryki może palić między zamianami oleju około pół litra. przyczyną tego jest to że silnik ma bardzo wysokie obroty i pod ciśnieniem olej wylatuje w rurę albo się pali. jak w nowym silniku to jest dopuszczalne to co już mówić o silnikach z przebiegiem ponad 200tyś. jak u was wygląda sytuacja? czy dolewacie olej między zmianami czy nie? osobiście nie dolewam ale poziom się zmniejsza i po 5tyś jest to odczuwalnie. to jest spowodowane tym że olej po 5 tysiącach już nie ma takich właściwości i dla tego poziom się zmniejsza i silnik zaczyna głośnie pracować. w moim m43 po 10tyś. poziom jest na minimum. czy to normalne? auto nie dymi i wycieków nie ma (pod samochodem nie ma żadnych plam) i przy okazji chciałem zapytać gdzie we Wrocławiu albo okolicach są hurtowni z olejami? prościej, gdzie kupujecie olej oraz filtry? ja zawsze leje castrol magnatek 10w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.