SataN Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Wymieniłem wtryski ze starych (które nota bene miały przelatane prawie 300 tys km - o ile nikt nie grzebał przy liczniku) na takie które mają przelatane niewiele ponad 40 tys... Ludzie... silnik zaczął chodzić jak zegarek, ani drgnie, auto ma odczuwalnie lepszego kopa, spalanie spadło od razu radykalnie - w końcu pali tak jak powinno. Cała przyjemność kosztowała mnie 150 PLN. Gdyby ktoś szukał wtrysków do e36 lubi innych (cała listwa razem z wtryskami, to dajcie znaka), ceny od 100 do 500 pln, średnio koło 200. p.s. zrobiłem test z kubkiem wypełnionym kawusią po brzegi... postawiłem go na osłonie listwy wtryskowej na zapalonym silniku... kubek nie spadł... kropla się nie uroniła... mam to uwiecznione na filmie <bmw_1> p.s. 2 - ja wiem, że ja zboczony może jestem z deka na punkcie mechaniki... ale dopiero tak jak chodzi teraz... mnie w pełni satysfakcjonuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Co tu duzo gadac,tylko pogratulowac ze niunia nie lyka,nie ksztusi sie,nie pluje tylko chodzi jak zegareczek bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Co tu duzo gadac,tylko pogratulowac ze niunia nie lyka,nie ksztusi sie,nie pluje tylko chodzi jak zegareczek bmw_beer szkoda tylko, że po drodze wymieniłem: wszystkie przewody od podciśnienia, separator oleju, filtry, świece, cewki, uszczelki pod kolektorem, lambdę i kilka innych "drobiazgów" <bmw_4> takie usterki są jednak zdradliwe... nigdy nie wiadomo do końca co to może być co ciekawsze wtryski założyłem... nie od 328i tylko od 323i (2.5 litra, compact) i banglają lepiej od serii ale wraz z wtryskami tak na wszelki całą listwę razem z regulatorem ciśnienia paliwa z compacta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3E30 Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Nowy filtr paliwa :-) Na pompach sprzedaja preparaty do czyszczenia wtryskow - koszt tej zabawy 20zl tez jest efekt lepszy kop\ mniej pali \ nie szarpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 p.s. zrobiłem test z kubkiem wypełnionym kawusią po brzegi... postawiłem go na osłonie listwy wtryskowej na zapalonym silniku... kubek nie spadł... kropla się nie uroniła... u mnie silnik się trzęsie jak galareta , gdy jest zimny.Po rozgrzaniu spokój , możliwe jest żeby wtryski lipne były? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3E30 Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 syfne paliwo sprzedaja - kup se ten preparat moze pomoze - sts clean do benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Ja proponuje STP (czarny,do czyszczenia wtryskow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 p.s. zrobiłem test z kubkiem wypełnionym kawusią po brzegi... postawiłem go na osłonie listwy wtryskowej na zapalonym silniku... kubek nie spadł... kropla się nie uroniła... u mnie silnik się trzęsie jak galareta , gdy jest zimny.Po rozgrzaniu spokój , możliwe jest żeby wtryski lipne były? tak, miałem dokładnie ten sam problem, nie pomogło ani czyszczenie wtrysków, ani ultradźwięki ani żadne preparaty diagnoza - syf w paliwie, wtryski wypalone a szarpie na zimnym bo... wtryski leją zamiast dawać chmurki i mało tego przycinają się bo są z zasady smarowane paliwem, więc... przytarte albo wypalone... są o kant dupska cała operacja wymiany wtrysków - ok. pół godzinki do godziny, nie trzeba żadnego kompa ani nic z tych rzeczy\ efekt - piorunujący [ Dodano: 9 Listopad 08, 18:43 ] Nowy filtr paliwa :-) Na pompach sprzedaja preparaty do czyszczenia wtryskow - koszt tej zabawy 20zl tez jest efekt lepszy kop\ mniej pali \ nie szarpie stary.... wiesz co ja robiłem z tym autem ? nowe świece, cewki, silniczek krokowy, separator oleju, przewody, lambdy, koło 2 masowe... wszystko po kolei eliminowałem, na koniec wymieniłem wtryski... przeszło mu jak ręką odjął \czyszczenie nic nie dało\ no ale dzięki temu.. auto śmiga ponadprzeciętnie tam już nie ma się do czego przyczepić, chodzi jak zegareczek atomowy w końcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 tak, miałem dokładnie ten sam problem, nie pomogło ani czyszczenie wtrysków, ani ultradźwięki ani żadne preparaty diagnoza - syf w paliwie, wtryski wypalone u mnie może być troche inaczej lecz z tym samym skutkiem.Posiadam LPG i dawniej długo nie używałem benzyny z powodu padniętej pompki , jezdziłem tylko na gazie i chyba deko sie pozapiekały te wtryski.Tak mi sie zdaje :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Posiadam LPG i dawniej długo nie używałem benzyny z powodu padniętej pompki , jezdziłem tylko na gazie i chyba deko sie pozapiekały te wtryski.Tak mi sie zdaje :? Jeżdżąc na gazie powinno się też trochę używać benzyny, ale nie jest tak źle z tymi wtryskami jak niektórzy mówią. Wtryski są w dolocie, chłodzone powietrzem i nie ma tam jakiś ekstremalnych temperatur. na rozgrzanym silniku można dotknąć ręką kolektor dolotowy, jest ciepły ale nie aż tak żeby usmażyć wtryski. Jeżdżę od początku z odcięciem pompy i nic z wtryskami nie dzieje się, tylko, że odpalam i grzeję na benzynie a potem gazik no i leje ten STP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 STP (ten czarny polecany wcześniej) to złoty środek, tylko i tak trzeba uważać co ma się w baku/przewodach/filtrze - żeby ten syf właśnie nie poszedł do wtrysków, więc wszystko z głową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.