MCD Opublikowano 8 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 witam otoz wymienielem przepływke na oryg boscha i auto dostalo niezlego kopa,lecz na jałowym obroty falują i auto gasnie..przeczyscilem krokowy wd40 psiknąłem w te dwie dziurki potem przetarłem szmatką i kupa..nadal na jałowym falują obroty i gasnie auto..pomocy...!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misue Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 moze przeplywka sie nie domyka i krokowka szalej ale czyszczenie krokowki nie polega na prysnieciu musisz ja wymoczyc w benzynie iitp ja czyscilem swoja to same placki syfu wylecialy rozlacz aku i zewzyj klemy na jakis czas moze komp szczyta innaczej calosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MCD Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 moze przeplywka sie nie domyka i krokowka szalej ale czyszczenie krokowki nie polega na prysnieciu musisz ja wymoczyc w benzynie iitp ja czyscilem swoja to same placki syfu wylecialy rozlacz aku i zewzyj klemy na jakis czas moze komp szczyta innaczej calosc otoz dzisiaj auto zgasło i nie chcial odpalic,po 3 min odpalil i pierwsze co sprawdzilem jeszcze stan akumka,podlaczylem naladowalem ale wciaz faluje ostro..otoz krokowy kupilem nowy i zalozylem ale to i tak nie dalo skutku zadnego, kiedy przysluchalem sie blizej przepływki to slysze jakies dziwne dzwieki/// moze gdzies mam lewe powietrze..??zalozylem stara przepływke ale ona jest uszkodzona bo mam na niej brak mocy.. ale poki co pojezdze na niej bo falowanie ustalo ..pieknie obrotomierz stoi miedzy 800-1000 i nie faluje..a kiedy zakladam nową przepływke to odrazu kur....brak slow normalnie..obrotomierz szaleje// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misue Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 poczytaj moze o regulacji przeplywki jest tam taka srubka ale to na cieplym u mnie mnialem tak wyregulowan ze ok 4tys obr miala wieksze rochylenie wiecej powietrza musisz o tym poczytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 krokowy to taka prosta konstrukcja, że albo działa albo nie. Jak opinasz/zapinasz wtyczkę krokowego to masz słyszeć w nim kliknięcie i tyle. Możesz wyciągnąć go i podłączyć pod akumulator i zobaczysz czy działa czy nie. To jest tak proste urządzenie w swoim działaniu, a wszyscy doszukują się w nim przyczyn braku obrotów. Brudny też będzie działał, no chyba że zaciera się już. Za regulację przepływki to nie brałbym się sam, chyba, że masz o tym pojęcie, bo z instrukcji obsługi nic nie dowiesz się. Szukaj nieszczelności w dolocie, mocz pędzelkiem z benzyną wszystkie połączenia. Jak na chwile skoczą obroty to wiesz co robić. Wszystkie wtyczki elektryczne wyczyść, nasmaruj styki smarem miedzianym. odepnij na chwilę wtyczkę od czujnika temp. do komputera, zobacz jak chodzi. Zobacz czy nie jest ruszona śrubka od położenia przepustnicy, może jakiś "mechanik" chciał zrobić lepiej niż fabryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 w swojej miałem taki przypadek i to zaraz po odbiorze od mechanika lewe powietrze robiło mi takie objawy nic nie sugeruje ale jedna zprzyczyn może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MCD Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 w swojej miałem taki przypadek i to zaraz po odbiorze od mechanika lewe powietrze robiło mi takie objawy nic nie sugeruje ale jedna zprzyczyn może być chodzi o to ze to jest lewe powietrze w dolocie...gdzies kolo kolektora ssacego dolnego.slychac nawet jak syczy powietrze ,,,przy mocnym w depnieciu gazu na jalowym obroty spadając pobieraja wiece powietrza i obrotomierz spada do zera lub czasem odbije przy 200 tys ale to i tak dlawi sie i gasnie potem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 21 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 dokładnie !! to było w dolocie zaraz za filtrem a przed przepustnicą ! dwa przewody od dołu jeden z nich się wysunął z takego gniazda i lipa autko gasło na wolnych obrotach jak ją wkręcałem to szła ! [ Dodano: 21 Listopad 08, 18:25 ] no i falowanie obrotów też było jak nie zgasła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.