Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


silnik krokowy czy sonda lamba??


Rekomendowane odpowiedzi

witam otoz wymienielem przepływke na oryg boscha i auto dostalo niezlego kopa,lecz na jałowym obroty falują i auto gasnie..przeczyscilem krokowy wd40 psiknąłem w te dwie dziurki potem przetarłem szmatką i kupa..nadal na jałowym falują obroty i gasnie auto..pomocy...!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze przeplywka sie nie domyka i krokowka szalej ale czyszczenie krokowki nie polega na prysnieciu musisz ja wymoczyc w benzynie iitp ja czyscilem swoja to same placki syfu wylecialy rozlacz aku i zewzyj klemy na jakis czas moze komp szczyta innaczej calosc

otoz dzisiaj auto zgasło i nie chcial odpalic,po 3 min odpalil i pierwsze co sprawdzilem jeszcze stan akumka,podlaczylem naladowalem ale wciaz faluje ostro..otoz krokowy kupilem nowy i zalozylem ale to i tak nie dalo skutku zadnego, kiedy przysluchalem sie blizej przepływki to slysze jakies dziwne dzwieki///

moze gdzies mam lewe powietrze..??zalozylem stara przepływke ale ona jest uszkodzona bo mam na niej brak mocy.. ale poki co pojezdze na niej bo falowanie ustalo ..pieknie obrotomierz stoi miedzy 800-1000 i nie faluje..a kiedy zakladam nową przepływke to odrazu kur....brak slow normalnie..obrotomierz szaleje//

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krokowy to taka prosta konstrukcja, że albo działa albo nie. Jak opinasz/zapinasz wtyczkę krokowego to masz słyszeć w nim kliknięcie i tyle. Możesz wyciągnąć go i podłączyć pod akumulator i zobaczysz czy działa czy nie. To jest tak proste urządzenie w swoim działaniu, a wszyscy doszukują się w nim przyczyn braku obrotów. Brudny też będzie działał, no chyba że zaciera się już. Za regulację przepływki to nie brałbym się sam, chyba, że masz o tym pojęcie, bo z instrukcji obsługi nic nie dowiesz się. Szukaj nieszczelności w dolocie, mocz pędzelkiem z benzyną wszystkie połączenia. Jak na chwile skoczą obroty to wiesz co robić. Wszystkie wtyczki elektryczne wyczyść, nasmaruj styki smarem miedzianym. odepnij na chwilę wtyczkę od czujnika temp. do komputera, zobacz jak chodzi. Zobacz czy nie jest ruszona śrubka od położenia przepustnicy, może jakiś "mechanik" chciał zrobić lepiej niż fabryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w swojej miałem taki przypadek i to zaraz po odbiorze od mechanika lewe powietrze robiło mi takie objawy nic nie sugeruje ale jedna zprzyczyn może być

chodzi o to ze to jest lewe powietrze w dolocie...gdzies kolo kolektora ssacego dolnego.slychac nawet jak syczy powietrze ,,,przy mocnym w depnieciu gazu na jalowym obroty spadając pobieraja wiece powietrza i obrotomierz spada do zera lub czasem odbije przy 200 tys ale to i tak dlawi sie i gasnie potem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie !! to było w dolocie zaraz za filtrem a przed przepustnicą ! dwa przewody od dołu

jeden z nich się wysunął z takego gniazda i lipa autko gasło na wolnych obrotach jak ją wkręcałem to szła !

[ Dodano: 21 Listopad 08, 18:25 ]

no i falowanie obrotów też było jak nie zgasła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...