REKIN-E28 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Obilo mi sie cos kiedys o uszy o blokowaniu visca w celu jesli sie nie myle zwiekszenia mocy nie wiem czy jest to prawda czy mit moze zwiekszenie mocy pomylilo mi sie z inna zaleta tego blokowania ale tez slyszalem kiedys ze zblokowanie pwoduje niszczenie pompy wody. Prosze o informacje jakie sa zalety blokowania co one daja jesli cos wogole daja i ewentualnie jak zblokowac visco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 blokowanie viskozy w celu zwiększenia mocy :?: :shock: coś pomyliłeś chyba :mrgreen: jak zablokujesz visco ( niektórzy to robią wkręcając śróbę w visco ) to moc spadnie bo stale będzie duże obciążenie silnika, słyszłem tez że pompa wody szybciej padnie ale dlaczego to nie wiem :? a po cholerę chcesz blokować :evil: żeby w zimie niedogrzany silnik mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Nie ma żadnych zalet. Są wady: nie dogrzany silnik (większe zurzycie paliwa) Szybsze zużycie pompy wodnej (większe obciążenie) Głośna praca silnika ( wytważa opór powietrza) Kiedyś próbowałem zablokować visco udało się. Szybko zrezygnowałem, wykonywałem manewr wyprzedzania obroty były powyrzej 5000tyś wciągneło coś od spodu. Poszło śmigło, osłona chłodnicy a w maskę wbiły się kawałki śmigła. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 18 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 nie chce blokowac uwaam ze fabryki i marki takiej jak bmw sie nie poprawia pytam z czystej ciekawosci by sprawdzic pewien mit o ktorym wyzej wspomnialem . jedynazaleta jaka widze to glosna praca silnika ktora glosowo z 2 litrowki robi 2,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Dźwięk rajdowego ciągnika hehehe :mrgreen: Ja mam takie zapytanie dotyczące niekoniecznie BMW ale ogólnie motoryzacji :wink: w wężach od komory zaworów zbiera się woda i taki ,,majonez'' to jest naturalne czy coś jest nie tak :?: z góry dizęki za odpowiedź :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Czyli woda dostaje się do oleju? Musisz zauważyć ile ubytku jest wody w chłodnicy. Prawdopodobnie uszczelka przeszła, w jakim to samochodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Czyli woda dostaje się do oleju.Musisz zauważyć ile ubytku jest, prawdopodobnie uszczelka przeszła, w jakim to samochodzie. daewoo 1.6 16zaworowy.. fakt, drobne ubytki w płynie chłodzącym są... trzeba bedzie to zweryfikować a ta ciapka koloru majonezu skąd :?: :roll: a tak na boku, jak kto potrzebuje gumowych węży to walić na gg postaram sie pomóc :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 maltarn, Majonez zawsze się robi jak woda z olejem się zmiesza, zwierają się dwie różne ciecze o różnych właściwościach i dlatego wychodzi coś białego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 tylko w sumie jakby uszczelka byłw walnięta i płyn sie mieszał z olejem to by oleju przybywało.... i maź byłaby też na korku od wlewu oleju..... :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 maltarn, Teoretycznie powinna być, ta maś też na korku od olej. A może to nie woda tylko dwa różne oleje się zmięszały? Skąd wiesz że to woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 ze ściagniętych węży lała sie woda. Bedziemy z tatą to głębiej weryfikować. Dzieki za podpowiedzi pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Woda w wężach nie pochodzi wcale z układu chłodzenia, tylko z powietrza. Ponieważ silnik się grzeje a powietrze zawsze zawiera wilgoć, to ta wilgoć sie skrapla w tych przewodach. I w polączeniu tej wilgoci z olejem powstaje śmietana albo jak kto woli, majonez. Nie ma się czym przejmować i jeździc dalej. Ilość tej śmietany i jej pojawienie sie lub nie, zależy od szczelności układu dolotowego, kondycji silnika i pewnie jeszcze od innych rzeczy. Jesli śmietana pojawi się nagle i w duzych ilościach i pojawi sie na bagnecie od oleju lub w zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzenia, to puściła uszczelka pod głowicą. Pozdrawiam, Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 ja mam wiekowe bmw i przebiegu nieznanym ( pewnie ponad 200 000 ) i żadnego majonezu nie zauważyłem :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Wysttępuje takie zjawisko w niektórych samochodach lecz to są nie prawidłowości w pracy silnika. Najczęściej można osad spotkać na odmie w polonezach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 19 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 ok, dzieki za wszystkie podpowiedzi i faktycznie to chyba przez wilgoć z powietrza :wink: <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 20 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 nie chce blokowac uwaam ze fabryki i marki takiej jak bmw sie nie poprawia podoba mi sie to zdanie:-) Owszem , ale w niektorych kwestiach mozna sie sprzeczac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 23 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 To co robimy klutnie na temat w ktorych kwestiach mozna poprawiac a w ktorych nie?? Bo ciekawy jestem co byscie poprawili / zmienili. Ja jedyne jakie zastrzezenie mam to polozenie zbiorika paliwa w e28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 To co robimy klutnie na temat w ktorych kwestiach mozna poprawiac a w ktorych nie?? Bo ciekawy jestem co byscie poprawili / zmienili. Ja jedyne jakie zastrzezenie mam to polozenie zbiorika paliwa w e28 hehe , no w e30 tez kiepsko ten zbiornik wcisneli pol tylu trzeba rozebrac zeby sie tam dostac :mrgreen: Ale tak to poza zwiekszaniem mocy , nic bym nie usprawnial chyba ;> Moj ojciec jedynie steka ze w E38 brzydko mowiac "pojeba** debil" wymyslil to zawieszenie i nie chce mu sie nic robic samemu :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Moj ojciec jedynie steka ze w E38 brzydko mowiac "pojeba** debil" wymyslil to zawieszenie i nie chce mu sie nic robic samemu _________________ faktycznie w e 38 twojego struszka (Pana Darka he he) zawieszka z tyłu odeszła na tamten świat,ale najwazniejsze jest to ze koła sie krecą...i to jak sie kreca Pozdro kondzik hehe no kreca sie kreca , a teraz od kilku dni buuja sie moja e30 kombiakem . Stwierdzil ze sobie kupi taka sama dla zabawy na weekendy :mrgreen: Niech kupi , jak mi sie cos spsuje bede wiedzial gdzie szukac nowych gratow do podmianki :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Szczerze mowiac to w e28 nie chce widziec gdyby ktoras sroba np od amortyzatora pekla i dupa by opadla i miala by tym zbiornikiem metalowym przesunac kilka ladnych metrow po asfalcie ew innej twardej nawierzchni ciagnac za soba snopy iskier az do przetarcia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.