Lechue34M50 Opublikowano 7 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Witam!!! Długi wekend się zbliża więc trzeba trochę pogrzebać przy aucie Mam pytanie bo musze wymienić regulator napięcia w alternatorze(mruga mi wszystko w aucie itp.) a nigdy jeszcze tego nie robiłem. Wiem mniej więcej jak trzeba to zrobić, tylko prosił bym koledzy o jakieś wskazówki lub „patenty”, żeby zbytnio się przy tym nie namęczyć lub niczego nie spierniczyć(chodzi mi głównie o wyjęcie alternatora). Ogólnie po prostu jak to zrobić?? Szybko, sprawnie i skutecznie:D Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 7 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Z tego co pamiętam to ja nie wyciągałem alternatora,tylko część osprzętu,obudowę filtra powietrza i takie tam. Od tyłu była chyba jedna,czy dwie śrubki,moment i zmieniony. Prosta sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 7 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 z tego co pamietam regulator jest zespolony razem ze szczotkami, wiec najlepiej wyjać alternator na zewnatrz i spokojnie wymienic-jest przykrecony na dwie srubki krzyżak a z wyciagnieciem alternatora równiez dużo roboty niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechue34M50 Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Dzięki chłopaki za pomoc bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.