DTM Power Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Chcę kupić e34 ale nie wiem jaki silnik interesuje mnie ten 2,0L tak 1991rok, ale nie wiem czy ten 24zaworowy jest trwalszy od zwykłej 2L, czy też nie. Proszę o porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 osobiscie polecam M50 24v jak chcesz 12v to przynajmniej 2,5L bo 2L to nie ma czym jechać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 To zalezy dla kogo 2.0 to malo. Ja polecam tak. Kupic nawet 2.0 i 12v co rzecz jasna mniej pali. Kupic od bagora chip ktory nie podwyzszy spalania a doda kilkanascie koni i przyspieszy moment obrotowy. Czyli unowoczesni troszeczke mozliwosci auta. Ale to tylko moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 a ja polecam e34 3.0 lub 3.5 spalanie duzo wieksze nie jest ale silnik stary 12 zaworowy jest bardziej trwały od m50 plastikowych silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 2.0 i 12v co rzecz jasna mniej pali. Błąd! M20 pali więcej od M50! Jest to starsza,mniej ekonomiczna konstrukcja. :wink: Ogólnie w M50 docelowo szukałbym 2,5 ale wiadomo-że stan jest też ważny-dlatego nie bój się 2,0. No i nie rozumiem zdania "czy ten 24zaworowy jest trwalszy od zwykłej 2L" Co znaczy "zwykły" ? I tak jak pisze Danich-rozważyłbym M30.A co do trwałości-no nie wiem...pasek jest bardziej awaryjny.Wg mnie M50 jest trwalsze(ale tu wg mnie głównie przez-różnice wieku-nie żadne błędy konstrukcyjne itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 co do silnika 2.5 12v nie polecam poniewaz miał juz dwa takie i ich bład fabryczny pekajace glowice wiec nikomu ich nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ja z kolei jeśli chodzi o M20 w przypadku ostrzej traktowanych miałem do czynienia z pękającymi... B20. Chociaż słyszałem o tej przypadłości B25 to nie spotkałem się z nią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 jezeli chodzi o m20b25 miałem i były traktowne lagodnie i pekały a m20b20 miałem tez były powiem ze katowne i zero z nimi problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Dobra caly czas mowa o benzynie. A diesel calkowicie odpada? Mam dwie beemki. Jedna w benzynie (zakatowany m40) i diesel m51. Obydwa maja po 115 koni i bardziej zrywny jest diesel. Z tym ze diesel to trojka wiec lzejszy. Ale... Do diesla w m51 dorzucam chip za 300zl i mam juz 143 koniki. Plus Benzyniak w miescie pali 12 a diesel 10 (jazda ostra) Tak wiec kupilbym 2.5litrowy diesel w budzie E34, dorzucilbym chip i mam mocne zrywne auto jezdzace ekonomicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Tak jak powyżej. M20 stara konstrukcja i pękające głowice (wiem z doświadczenia nie katowana 2,0 a pękła) i do tego potrzebuje sporo wypić :!: M50 młodsza konstrukcja, na łańcuchu i ogólnie potrzebuje "mniej" troski, a co najważniejsze mnie paliwochłonna :idea: Ja wybrałbym M50B25, ze względu na masę e34. Wkładając silnik 2,0 będzie palił tyle co 2,5 a moc o 40kM mniej :wink: Kupic nawet 2.0 i 12v co rzecz jasna mniej pali. Kupic od bagora chip ktory nie podwyzszy spalania a doda kilkanascie koni i przyspieszy moment obrotowy. slawek44, pokaż mi jakikolwiek wykres z hamowni gdzie był użyty jakikolwiek chip od Bagora (nawet nie mówię tu o tym konkretnym silniku 2,0 12V). Na jakiej podstawie piszesz AŻ o kilkunastu kM i o nie podwyższonym spalaniu :?: :!: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Sławek coś się tak czepił jakichś chipów za grosze,które mają magiczną moc i montuja niewidzialne turbiny i intercoolery do diesli lub robią czary mary z benzyniakami? Może to Ty je sprzedajesz,he,he. Wszystko też zależy od tego jakie trasy kolega robi,czy dba o auto i ile ma kasy. Wiadomo,ze jak przyjdzie wymienić świece,przewody lub cewki to 6 jest droższe niż 4,oleju wchodzi więcej,płynu do chłodnicy też,itd. Jeśli jedzie dwa razy w tygodniu na dupy,a reszte dni auto stoi to ja kupiłbym 750i,na full opcji E32 ma się rozumieć,teraz są niedrogie(750)bo ludzie się boją spalania 25l/100km. Jeśli jeździ codziennie,ale krótkie odcinki to lepiej mały silnik 4cylindrowy,bo szybciej się zagrzeje i wtedy mniej spali(chcesz więcej mocy-kup IS'a). Jeśli conajmniej 20km w jedną stronę dziennie trzaska to ja bym brał 3litry jak nic. Na trasie nie ma to jak mocny silnik,a do tego jak już się rozpędzi to zmieści się w 10l/100km. Ale jak pamiętam posta kolegi,że 1.6 idzie jak przecinak to może M50B20 jest wystarczające na długie trasy. Moja do 200 się normalnie rozpędza,później potrzebuje trochę więcej czasu,ale to chyba wystarczy jak na zmianę po 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DTM Power Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 A co myślicie o tym http://moto.allegro.pl/item468541806_bmw_e_34_520_24v_okazja.html#gallery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 1 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 cos mi sie wydaje ze takie okazje to wiesz cos za cos ale moge sie mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Ja wiem czy to taka okazja,prawie normalnna cena. Teraz auta są tanie. Daleko masz do ziomka,żeby obejrzeć,przejechać się itd.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 1 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Patryk chyba sie z polskimi cenami aut nie orientujesz ostatnio na allegro widziałem ładny egzeplarz e34 3.5 89r za 9.5 tys, wiec mysle ze ta okazji to padaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 1 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 http://moto.allegro.pl/item468541806_bmw_e_34_520_24v_okazja.html#gallery przedni błotnik z lewej strony szczelina miedz nim a drzwiami nie podoba mi sie,z prawej to samo a i wyglada jak by była zaprawka(czego nie ma w opisie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DTM Power Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 No ogólnie to jestem z pod Poznania a gościu mieszka z nad morzem więc kawał drogi by był, [ Dodano: 2 Listopad 08, 01:35 ] Aha ostrzeżenie dla zainteresowanych kupnem E34 nie kupujcie tego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6803186 Jedna wielka porażka, tak zdewastowanej E34 i w ogóle bmki nie widziałem, a silnik po przekroczeniu 4 tys, obr, tak grał że masakra, po za tym zaświecała się kontrolka oleju przy Hamowaniu. Ale to tylko taka rada, żeby ktoś nie popełnił błędu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 2 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 No ja swoja e34 chce sprzedac za 1000euro. A 1000euro to ja w samo zawieszenie wlozylem. wiec nic nie stuka. ale chyba nie wezme wiecej bo mowia mi: Co? ile? za ten rocznik? i kazdy ma gdzies to ze jak jedze 10 letnim fordem to wszystko w nim teleboce a ja jade 18letnia beemka i mam komforcik i cisze w srodku. Nie szukaj tylko przez internet, Pojezdzij tez po miastach i probuj auta w realu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 2 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 ja jestem uzytkownikem m20b27 , prawdopodobnie pękła mi głowica ... jadąc 90 na godzinę w trasie ... a miałem wcześniejszą e34 z m20b25 i dobrze nią dawałem - zero jakich kolwiek uszkodzeń ! to jeszcze zależy jaki stan się trafi . a muszę powiedzieć że silniki m20 są znacznie oszczędniejsze od m50 , ale m30 by mnie uszczęśliwiła . [ Dodano: 2 Listopad 08, 08:50 ] ja swoje e34 chciałem sprzedać , chciałem z swoją 4,800 , ale na oryginalnych felgach , i do wymiany był amortyzator oraz podsufitka , no i ta nieszczęsna głowica , ale to już naprawię na mój koszt - wiadomo auto nie na chodzie jest znacznie tańsze , a tak poza tym to bardzo dobrze utrzymany mam egzemplarz , co prawda lekkich zaprawek trzeba dokonać , ale co tu się dziwić - 20 lat na drodze i cały czas szczęście do wypadków ? hehe http://www.allegro.pl/item470066923_bmw_525_e34_z_lpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 2 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Danich,ale Ty mówisz o motorze 3.5 na full opcji i w doobrym stanie. Obejrzyj te 520,nic rewelacyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 ja mam w e34 2.5 12v to powiem ze to mało jest na nia nie wyobrazam sobie 2.0 w tej budzie. Moim zdaniem 3.0 to min do e34 2.5 pasuje do e30 hehe <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Zdecydowanie polecam ten 24V.Silnik jest cichszy i żwawszy.Pomimo że róznią się mocą niespełna 20 KM to 24zaworowy pali mniej.Miałem e34 z obydwoma silnikami. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 3 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Zdecydowanie polecam ten 24V.Silnik jest cichszy i żwawszy.Pomimo że róznią się mocą niespełna 20 KM to 24zaworowy pali mniej.Miałem e34 z obydwoma silnikami. <bmw_1> nie zgodziłbym się w tej kwestii ze spalaniem , maiłem 2 e-34 i na 12 wykazywała znaczne mniejsze spalanie w mieście ,ale w trasie to nawet lepiej wychodzi na 24 , bo skrzynia biegów inna , inne przełożenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DTM Power Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam właśnie zakupiłem E34 1989 2L (chyba 12 zaworowa) ładnie chodzi silniczek na gazie ale na benzynie nie chce iść, Przerywa na benzynie jak się wciśnie pedał gazu i szarpie, Co to może być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 4 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 moze silnik krokowy byc uwalony albo przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.