klosik320 Opublikowano 30 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 witam wszystkich,zwracam sie z prosba-otoz niedlugo przeprowadzam sie do Kotliny Kłodzkiej, -szukam dobrego warsztatu mechanicznego <bmw> w tym regionie,[Kudowa Kłodzko,,Polanica itd],moze ktos zna???prosze o namiary,,jestem mechanikiem,mam duze doswiadczenie w <bmw> ,,chetnie podejme prace w takim warsztacie,,pozdrowienia dla wszystkich,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 30 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Pracowałem w jednym warsztacie,który uważam za dobry(wcześniej zanim zacząłem malować),ale tam żeby dobrze zarobić musisz się wykazać i później robić duużo autek dziennie. Jak jedziesz z Kłodzka do Kudowy,to pierwsza wioska za Kłodzkiem nazywa się Szalejów Górny. Zjeżdżasz z mega góry i od razu w prawo skręcasz tam taki żółty domek stoi. Na podwórku będzie stało kilkanaście do kilkudziesięciu samochodów. To ten warsztat. Właściciel to p.Leszek Pondo. Taki zazwyczaj nieogolony ale w porządku facet. Razem z synem i jeszcze bodajże dwoma innymi mechanikami tam pracują. Żona jest zaopatrzeniowcem i siedzi tez w biurze. Poza tym jest sporo warsztatów w okolicy,więc nie ma się martwić,coś znajdziesz na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 30 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 siemka stary teraz jestem w holandi ale przed moim wyjazdem potrzebowali w klodzku w inter cars tam naprawiajom ciezarowki jest to na skrzyzowaniu na walbrzych na osemce pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...