ralfsc Opublikowano 29 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Wiatm jestem w trakcie wykonywania swapa mojej ukochanje e36wkladam m52 328 problem polega na tym że wszystko już wrzucone instalacja przerobiona i autko odpala jeździ ale tylko w trybie awaryjnym :evil: bo konczy sie krecic przy 5-5,5tys obrotow. problem polega na tym że jak podlącze przeplywke auto gasnie kupielm druga uzywke i znowu to samo. pytanie czy ktos przerabial taki temat ?? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 30 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Ja miałem podobny problem jak padła mi sonda. Zajedź na kompa i zobacz czy jakis błędy pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralfsc Opublikowano 30 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 byłem ostatnio na kompie :roll: pokazała się przepływka czekam teraz na kolejną i wtedy znowu komp wyskoczył jeszcze czujnik prędkości (w liczniku) zminiłem licznik ale efekt mizerny nawet myślałem żeby konsultacje przeprowadzić z jakimś magikiem od bmw-swap no ale gdzie takiego znajde :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 30 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 a kolego silnik w poprzednim aucie nie latał na automacie a teraz jest na manualu???wiazka orgialna od 2.8 manual czy jakas rzeźba z gówna??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralfsc Opublikowano 30 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 silnik mam razem z skrzynia i caloscia z dawcy takze nie latal na automacie co do wiazki silnika jest orginalna tyle ze z angola wiec jest wydluzona by komputerek mogl trafic na swoje europejskie miejsce, wiazka z samochodu jest z 320 ale tu nie ma duzych roznic takze zostala dostosowana robione wszystko u goscia co niby ma pojecie i dla niego to nie pierwszyzna :wink: i tak sie zastanawiam czy takie akcje moga byc zwiazane z przeplywka ehhh bo takie jest jego zdanie :evil: czy mam z autkiem wrocic do niego zeby wszytsko jeszcze raz sprawdził chyba że ktoś jest z okolic sosnowca i ma 328 na siemensie 5wk9 to bylbym wdzieczny za konsultacje z jego przeplywka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 silnik mam razem z skrzynia i caloscia z dawcy takze nie latal na automacie co do wiazki silnika jest orginalna tyle ze z angola wiec jest wydluzona by komputerek mogl trafic na swoje europejskie miejsce, wiazka z samochodu jest z 320 ale tu nie ma duzych roznic takze zostala dostosowana robione wszystko u goscia co niby ma pojecie i dla niego to nie pierwszyzna :wink: i tak sie zastanawiam czy takie akcje moga byc zwiazane z przeplywka ehhh bo takie jest jego zdanie :evil: czy mam z autkiem wrocic do niego zeby wszytsko jeszcze raz sprawdził chyba że ktoś jest z okolic sosnowca i ma 328 na siemensie 5wk9 to bylbym wdzieczny za konsultacje z jego przeplywka czy jest tam kontrola trakcji ? czy wymieniałeś również wydech z OBIEMA sondami lambda ? p.s. błąd przepływki, nawet jej całkowite odpięcie (nawet gdy silnik pracuje) nie powinno go zdusić i nie powinno włączać trybu awaryjnego jest jeszcze jeden sposób, żeby sprawdzić czy to na pewno przepływka 1- zgaś silnik, wyciągnij kluczyk 2- odepnij przepływkę 3- zapal - błędu nie powinno być, powinien jedynie źle dawkować paliwo (czytaj będzie działać jak super power chip z allegro oszukujący przepływkę), jedyny tego efekt będzie taki, że będzie ci się wydawało, że auto jest mocniejsze jeśli nadal będzie chodził w trybie awaryjnym - TO NIE PRZEPŁYWKA! u mnie z odpiętą chodzi jak gdyby nigdy nic, jeśli odepniesz ją na zgaszonym silniku i zapalisz potem, nie wywala błędu u mnie tryb awaryjny powodowały problemy z ABS/ASC do końca nie wiem które temu winne było, ale wszystko wskazuje na czujnik abs w prawym przednim kole, po jego wymianie wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralfsc Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 co do calosci... :evil: asc nie ma, z wydechu jest zalozony tylko kolektor od 328 ale żeby nie gdybać autko jedzie w poniedziałek na kompa może coś się wyklaruje. Takze w poniedzialek bede kontynuował temat mając już jakieś konkrety. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horban Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja ma u siebie m52b28 i dobrą przpływkę jak chcesz możemy podmienić i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralfsc Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 autko odebrałem od elektronika i wkreca sie juz do samego konca wiec jest super, ale zeby nie bylo zbyt pieknie teraz potrafi zgasnac na wolnych obrotach np:. przy dojezdzaniu do swiatel gdy juz wcisne sprzeglo zatrzymujac autko potrafi zgasnac :evil: podobno czujnik predkosci wychodzi na kompie wiec prawdopodobnie musze zmienic zegary na 2.8 bo w moich z 2.0 czujnik niby jest analogowy wiec chyba bede musial kupic zegary i wyeliminowac ta mozliwosc ehhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 27 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 jezeli bylo 320 to zegary beda latac normalnie...a jak juz jestes uparty to wyciagnij cegary i zobacz czy nadal bedzie gasl...dla mnie jakas bzdura...co zegary w e36 maja do pracy silnika!!!pisss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralfsc Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 moim zdaniem niby tez ale... komp podobno pokazuje czujnik predkosci ktory wlasnie jest w zegarach. ehhh ale chce cale autko przejzec i wyeliminowac wszystkie inne rzeczy jezeli takie zaistnieja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 27 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 nie ma takie mozliwosci zeby auto gaslo przez czujnik predkosci...to jakas kpina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Overrun Opublikowano 23 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 odgrzewam kotleta jestem mocno zainteresowany swapem z M50B20(Vanos) na M52B28 i chciałbym uniknąć wszelkich niespodziewajek. Dlatego też proszę napiszcie co może mnie spotkać w trakcie zamiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.