Emar Opublikowano 20 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Mam problem. Moje auto E36 na ciepłym silniku ciężko pali muszę troche pokręcić zanim załapie... natomiast jak silnik jest zimny pali normalnie... CO TO MOŻE BYĆ ??? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 21 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 hmm.... dziwne ja mam za to całkiem odwrotnie. na zimnym nie pali a na ciepłym tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar Opublikowano 21 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 to wymień świece... bo to znak ze coś nie grzeją... A mi ktoś pomoże??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 21 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 To są pierwsze objawy zużytej pompy-regeneracja 1500-2000-w zależności gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar Opublikowano 23 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Dzieuje! Bardzo zła wiadomosc ale przynajmniej wiem co moze byc OBYS NIE MIAŁ RACJI Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk Opublikowano 23 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 To są pierwsze objawy zużytej pompy-regeneracja 1500-2000-w zależności gdzie. pompy czego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 23 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 To TDS,więc raczej wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 23 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 A moja e-34 ma to samo co emar w swojej klekotce na zimno pali ,a na ciepło barrrrrrrrdzo trzeba kręcić .Ktoś coś wie co z tym zrobić? Dzięki [ Dodano: 23 Październik 08, 22:00 ] A moja e-34 ma to samo co emar w swojej klekotce na zimno pali ,a na ciepło barrrrrrrrdzo trzeba kręcić .Ktoś coś wie co z tym zrobić? Dzięki Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Byłem u mechanika. "Dopuki jeździ niech jeździ jak padnie to przyjedź" wiec narazie zostawiam pompę wtryskową w spokoju. U ciebie arekbier pewnie jest to samo bo bardzo podobne objawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam . Mój po naprawie, walnięty czujnik położenia wału koszt 650zł + syf i gnój (smar na tapicerkach) Pozdrawiam SERWIS BOSCHA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 na allegro można kupić przekaźnik który oszukuje, i powoduje że świece żarowe grzeją za każdym włączeniem zapłonu on kosztuje niecałe 100zł w komplecie jest instrukcja jak go zamontować i gdzie bez żadnych przeróbek, tylko wypina się stary a wpina nowy. Bo problemem jest to że w TDS-sach jak jest silnik ciepły nie włącza się tzw. system szybkiego grzania świec i dla tego na ciepłym silniku mamy problemy z rozruchem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtomax Opublikowano 8 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 miałem podobny problem z odpaleniem na ciepłym silniku , nieraz nawet musiałem ze dwa razy zakręcić(wstyd jak cholera). podjechałem do zaprzyjaznionego mechanika i pierwsze co spytał "GDZIE TANKUJESZ PALIWO ?" odkąd kupiłem auto tankowałem na ORLENie , po wizycie u mechanika zaczołem tankować na STATOIL i problem znikł auto na zimnym i na ciepłym pali na dotyk . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 8 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 na allegro można kupić przekaźnik który oszukuje, i powoduje że świece żarowe grzeją za każdym włączeniem zapłonu on kosztuje niecałe 100zł w komplecie jest instrukcja jak go zamontować i gdzie bez żadnych przeróbek, tylko wypina się stary a wpina nowy. Bo problemem jest to że w TDS-sach jak jest silnik ciepły nie włącza się tzw. system szybkiego grzania świec i dla tego na ciepłym silniku mamy problemy z rozruchem. pozdro odnosnie przekaznika to mogę potwierdzić bo znajomy to ma i już ładnie pali i na ciepłym i na zimnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 hmm.... dziwne ja mam za to całkiem odwrotnie. na zimnym nie pali a na ciepłym tak. ...wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazar Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Ja mialem nieszczelna pompe,wogole cala mokra z ropy byla.Zabieg jest drogi dosc bo niewiem jak teraz ale ja wtedy wybulilem kolo 800zl.Ale slyszalem ze ratunek na wracajace sie paliwo zeby odrazu nie naprawiac pompy to zalozenie zaworu zwrotnego paliwa.na przewod od filtra do pompy.Jak masz przezroczysty wezyk ten od filtra do pompy to rano przy zapalaniu zobacz najlepiej z kims-jeden zakreci a drugi popatrzy-czy rzeczywiscie sie nie wrocilo paliwo.Jezeli bedzie tak jak pisze to sprawdz na poczatek stan wezykow w ukladzie paliwowym czy gdzies poprostu nie przepuszczaja-tego od filtra i przelewowych na wtryskach.I zerknij czy wtryski sie nie pocą bo moze byc luzny wtrysk(przepuszcza) ale i co sie zdarza uszkodzony i cieknie.PS.Taka mala rada na sile nie dokrecaj wtryskow bo kumplowi w mietku zostal w rekach i glowice mial do robienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.