Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


CIĘŻKO PALI!?


Emar

Rekomendowane odpowiedzi

A moja e-34 ma to samo co emar w swojej klekotce na zimno pali ,a na ciepło barrrrrrrrdzo trzeba kręcić .Ktoś coś wie co z tym zrobić?

Dzięki

[ Dodano: 23 Październik 08, 22:00 ]

A moja e-34 ma to samo co emar w swojej klekotce na zimno pali ,a na ciepło barrrrrrrrdzo trzeba kręcić .Ktoś coś wie co z tym zrobić?

Dzięki

Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

na allegro można kupić przekaźnik który oszukuje, i powoduje że świece żarowe grzeją za każdym włączeniem zapłonu on kosztuje niecałe 100zł w komplecie jest instrukcja jak go zamontować i gdzie bez żadnych przeróbek, tylko wypina się stary a wpina nowy. Bo problemem jest to że w TDS-sach jak jest silnik ciepły nie włącza się tzw. system szybkiego grzania świec i dla tego na ciepłym silniku mamy problemy z rozruchem. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem z odpaleniem na ciepłym silniku , nieraz nawet musiałem ze dwa razy zakręcić(wstyd jak cholera). podjechałem do zaprzyjaznionego mechanika i pierwsze co spytał "GDZIE TANKUJESZ PALIWO ?"

odkąd kupiłem auto tankowałem na ORLENie , po wizycie u mechanika zaczołem tankować na STATOIL i problem znikł auto na zimnym i na ciepłym pali na dotyk .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro można kupić przekaźnik który oszukuje, i powoduje że świece żarowe grzeją za każdym włączeniem zapłonu on kosztuje niecałe 100zł w komplecie jest instrukcja jak go zamontować i gdzie bez żadnych przeróbek, tylko wypina się stary a wpina nowy. Bo problemem jest to że w TDS-sach jak jest silnik ciepły nie włącza się tzw. system szybkiego grzania świec i dla tego na ciepłym silniku mamy problemy z rozruchem. pozdro

odnosnie przekaznika to mogę potwierdzić bo znajomy to ma i już ładnie pali i na ciepłym i na zimnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Ja mialem nieszczelna pompe,wogole cala mokra z ropy byla.Zabieg jest drogi dosc bo niewiem jak teraz ale ja wtedy wybulilem kolo 800zl.Ale slyszalem ze ratunek na wracajace sie paliwo zeby odrazu nie naprawiac pompy to zalozenie zaworu zwrotnego paliwa.na przewod od filtra do pompy.Jak masz przezroczysty wezyk ten od filtra do pompy to rano przy zapalaniu zobacz najlepiej z kims-jeden zakreci a drugi popatrzy-czy rzeczywiscie sie nie wrocilo paliwo.Jezeli bedzie tak jak pisze to sprawdz na poczatek stan wezykow w ukladzie paliwowym czy gdzies poprostu nie przepuszczaja-tego od filtra i przelewowych na wtryskach.I zerknij czy wtryski sie nie pocą bo moze byc luzny wtrysk(przepuszcza) ale i co sie zdarza uszkodzony i cieknie.PS.Taka mala rada na sile nie dokrecaj wtryskow bo kumplowi w mietku zostal w rekach i glowice mial do robienia...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...