arekbier Opublikowano 20 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Witam wszystkich ,prosze o pomoc i poradę co zrobić .Po umyciu BMW E-34 2000 I silnika nichce odpalić , strzela z rury coś jakby chciał odpalić ale niemorze.Co robić czy suszenie ? czy wymiana jakis części? Bardzo dziękuje z góry za sugestie i porady. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 20 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 przedmuchaj sprężonym powietrzem kopułkę aparatu (jeśli masz silnik m20) i wszystkie kostki związane z układem zapłonowym, jeśli jeszcze nic się nie spaliło to ten zabieg powinien pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 20 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 nie zapomnij o osuszeniu świec :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 20 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Pościągałem osłony ,suszyłem farelą ,auto stoi 3-dni (na dworku),akumulator ładuję naokrągło i nic(to znaczy pokasłuje i czasem strzeli),czy cos mogło się zjarać? czy czekać do lata na upalne dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 20 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 przedmuchaj wszystko jak wyżej powietrzem i będzie ok. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 21 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 proponuje zmienic cewke wyskokiego napiecia u mnie pomoglo jakis czas temu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 23 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Witam. Panowie moja beta odjarała dziś wieczorem ,był przymrozek i odpaliła ,chodziła około 1-godziny ,szczęśliwy myslę super bedzie śmigać ale po zgaszeniu niechce odpalać odrazu trzeba ją długo dość kręcić żeby zaskoczyła (na gorąco) jak jest zimna odpala wmiarę normalnie i co wy nato? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 23 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Jak zapalisz to zrób jakąś konkretną rundę po "wiosce" tak aby woda odparowała. Ja jak umyłem swojej silnik miałem podobny problem, kable WN zamokły było przebicie i nie chciał palić. jak zapali to nie na wszystkie gary ale rozgrzałem, pojeździłem i przeszło happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 26 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Niestety żadne zabiegi niepomogły, wymieniłem świece i odpaliła ,pojeżdziłem po okolicy silnik jest słaby, nieruwno pracuje ,a po zgaszeniu niepali.Niestety trzeba udać się do serwisu skańczyły mi sie pomysły ,zrobiłem sobie niezły bałagan w każdym razie bardzo dziękuje ,pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 27 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 a przypadkiem nie umyłeś silnika jak on był gorący? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 28 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Spróbuj jeszcze zapalić silnik jak jest ciemno. Jeśli w którymś zakamarku jest jeszcze woda/wilgoć to jak będziesz miał jakieś przebicie (problemy z rozruchem, mocą itd itp.) to będzie widać w ciemności jak się "świeci" :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 28 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 No właśnie ,umyłem jak był gorący.Acoto oznacza?spier..liłem na maxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 28 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 a przypadkiem nie umyłeś silnika jak on był gorący? mi mowili ze wlasnie tak sie robi. ja tak zrobilem juz w 3 autach (bmw ojca, bmw moje, vw golf mój) i wszystko bylo super a silnik tez ladnie sie wymył bo był gorący i płyn (do mycia silników) rozpuszczał brudy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 28 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Autko jest w serwisie BOSCHa ,tam z uśmiechem na twarzy pan wymownie i bez ogrudek że jestem debil i jełop, potwierdził że autko naprawią i z uśmiechem stwierdził że niewie ile kasy ale napewno w h...j .Zrobili zdjęcia jak wygląda żeby niebyło że to oni ten mały wgniot zrobili ,wyścielili foliowymi pokrowcami i kazali czekać w piątek na tel.Paznokci juz niemam CO OBGRYZAĆ ,chyba wydłóbie se mózg .Prosze panowie uczcie się na czyichś błędach ,nie swoich.Mój teść zemnie się śmiał , ale mina mu zrzedła bo wymył se silnik w swojej niezawodnej TOYOCIE i padł mu alternator (SUPER) ,dziś to opijemy :drunk: i olał brudny silnik , brudny widac ma być bo tak mu dobrze , Pozdrawiam . Ile mnie skasują napiszę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 29 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 wcale bym się nie zdziwił jak by była szczelona głowica pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 29 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Wymienią pewnie alternator,posuszą kostki na głowicy,może nowe fajki i jakiś czujnik-i bracie popłyniesz koło 7stówek.Ja w swoim każdym aucie myje silnik-tylko wcześniej zakładam ok.10 torebek foliowych na elementy el. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam . No więc auto na chodzie ,wymienili czujnik położenia wału ,po dojechaniu do domu silnik zaczoł pracować na 4gary ,wymieniłem świece + fajki i jest super ,chodzi idealnie ciągnie lepjej niż kiedykolwiek wcześniej.Serwis boscha w Wałbrzychu wymienił mi ten czujnik (w środku zostawili gnój i syf gratis) co kosztowało 650zł do tego świece i fajki koszt 280zł.Czujnik miał przetarty kabel i po umyciu ponoć zrobiło się na tym przetarciu zwarcie wkażdym razie pali na dotyk .Morze to i dobrze że stało mi się to na miejscu ,a nie w Nimczech czy Belgii . Dzięki za porady i sugestie ,pozdrawiam wszystkich. A i mam jeszcze jedno pytanie ,ile e-34 m20 powinno jechać najszybciej ,jadąc 160 / 165km/h mam 6000 obrotów myślę że to trochę mała predkość przy takich obrotach .Czy mogło się zdażyć że ktoś kiedyś wymieniał skrzynię lub most i są inne przełożenia? ile taka bawarka powinna lecieć przy 6000obr na 5-biegu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 10 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 le taka bawarka powinna lecieć przy 6000obr na 5-biegu ? Trochu wolno :wink: chyba że masz sześciobiegowego manuala :mrgreen: Idź do serwisu podaj VIN i poproś żeby podali ci jaki powinieneś mieć przełożenie mostu, potem lub wcześniej do kanału i popatrz co masz na moście (na tabliczce) napisane. Jeśli jest to zgodne co serwis Ci poda tzn że skrzynia "krótka". jadąc 160 / 165km/h mam 6000 obrotów Ja swoją e30 mniej więcej na 4 osiągam taki wynik :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.