Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Pytanie o warsztat , mechanika ? Spalanie stukowe


Gość skasuj

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje namiary na magika w m20B20 ...

Otoz planuje dalej swoj magiczny swap .

tyle ze nasowaja mi sie problemy , gdy juz zloze sobie dol od ety a moja gore od 2,0 .

To powstanie spalanie stukowe , i szukam teraz magika ktory mi to wszystko tam wylicz w tych komorach przeszlifuje gdzie trzrba i ile trzeba .

Jakies namiary bym prosil .

Dzwonilem do kilku znawcow fachowcow , i zwatpili heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz z tego co sie orientuje to spalanie stukowe moze wystepowac w silnikach mocno spręzonych czyli mala komora spalania w glowicy i wystajace tloki.

jesli masz brac to wez z wkeslymi, najwyzej bedziesz miec mniejsze cisnienie sprezania ale przy jezdzie tego i tak nie odczujesz.

ewentualnie porownaj glowice od 2,0 i od ety(komore spalania)

P.s.

a po co kombinowac??nie lepiej wziazsc normalny dol silnika lub wrzucic 2,5L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz z tego co sie orientuje to spalanie stukowe moze wystepowac w silnikach mocno spręzonych czyli mala komora spalania w glowicy i wystajace tloki.

jesli masz brac to wez z wkeslymi, najwyzej bedziesz miec mniejsze cisnienie sprezania ale przy jezdzie tego i tak nie odczujesz.

ewentualnie porownaj glowice od 2,0 i od ety(komore spalania)

P.s.

a po co kombinowac??nie lepiej wziazsc normalny dol silnika lub wrzucic 2,5L

Normalny dol ? A ja mam caly silnik ale chodzi o to zeby on nie byl seryjny .

2,0 jest strasznie nedznym silnikiem jak dla mnie , a do tego jeszcze mam go w Kombiaku ktory jest ciezszy od Coupe .

Kombinowanie jest po to , zeby byl mocniejszy i to o duzo .

Dol od ety = niezly moment do tego dodaj kolektor ssacy od 2,5 z wtryskami itd ...

Wsadzic 2,5 :oops:

Znajdz mi prosze silnik 2,5 w dobrym stanie za rozsadna kase :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie na tym nie znam za bardzo ale z tego co sie mniej wiecej orientuje to dosc skomplikowana operacja czeka Twoją Bete Oxstyle! wiec zycze powodzenia! i uwazaj na wszelkiego rodzaju "fachowcow":-)

Tak wiem ze to ciezkie , ale wiem tez ze jest to realne . Po calej polsce jezdzi minimum 15 takich cueniek . Narazie i tak nie mam kasy , bo zbieram na fajne fele i kapcie do nich . Poza tym musze jeszcze zrobic poprawki lakieru oraz kupic mini swiatelka do pasa przedniego bo w kombiaku zaslepki dziwnie wygladaja : )

Zobaczymy do wakacji cos wymysle , w najgorszym wypadku bedzie to SWAP na 2,5 z e-36

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popytam sie kolegi o silnik2,5, robilem mu remont na nowych tlokach i wogole wszystko nowe, ale jemu bylo za malo i wsadzil 3,5L m30

Jakie mu wyszly koszta tego 3,5 ?

I jak sie tym jezdzi , bo slyszalem ze do normalnej jazdy ciezko ... Ciezszy przod itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak juz o takich pzrerobkach to wie cos ktos na temat 2.5l 24V w E30 :twisted: :?:

Jedni mowia ze latwo jedni mowia ze trudno . Nie zrobisz sam to sie nie przekonasz .

Wiem ze jak kupisz 2,5 od E-36 to musisz zalozyc w nim pompe i miske od e-34

Bo tamta od e36 jest inna i wiesza sie na belce . Lape trzeba podspawac jakas bo orginalna jest za blisko kolektora , i takie tam pierdoly : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak juz o takich pzrerobkach to wie cos ktos na temat 2.5l 24V w E30 :twisted: :?:

Jedni mowia ze latwo jedni mowia ze trudno . Nie zrobisz sam to sie nie przekonasz .

Wiem ze jak kupisz 2,5 od E-36 to musisz zalozyc w nim pompe i miske od e-34

Bo tamta od e36 jest inna i wiesza sie na belce . Lape trzeba podspawac jakas bo orginalna jest za blisko kolektora , i takie tam pierdoly : )

o tym to juz wiem, najlepiej dorwac m50b25 z e34 :wink:

Znalazlem duzo o tej pzrerobce na e30.de ale ja niemieckiego nilulu :evil:

ma ktos translator niemiecko-polski :?: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak juz o takich pzrerobkach to wie cos ktos na temat 2.5l 24V w E30 :twisted: :?:

Jedni mowia ze latwo jedni mowia ze trudno . Nie zrobisz sam to sie nie przekonasz .

Wiem ze jak kupisz 2,5 od E-36 to musisz zalozyc w nim pompe i miske od e-34

Bo tamta od e36 jest inna i wiesza sie na belce . Lape trzeba podspawac jakas bo orginalna jest za blisko kolektora , i takie tam pierdoly : )

o tym to juz wiem, najlepiej dorwac m50b25 z e34 :wink:

Znalazlem duzo o tej pzrerobce na e30.de ale ja niemieckiego nilulu :evil:

ma ktos translator niemiecko-polski :?: :twisted:

Przydal by sie raczej tlumacz a nie translator , heh bo duzo nie zrozumiesz :)

Daj mi link do tego , ja mam znajomego ktory swietnie duka po szpresien .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...