Gość skasuj Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Potrzebuje namiary na magika w m20B20 ... Otoz planuje dalej swoj magiczny swap . tyle ze nasowaja mi sie problemy , gdy juz zloze sobie dol od ety a moja gore od 2,0 . To powstanie spalanie stukowe , i szukam teraz magika ktory mi to wszystko tam wylicz w tych komorach przeszlifuje gdzie trzrba i ile trzeba . Jakies namiary bym prosil . Dzwonilem do kilku znawcow fachowcow , i zwatpili heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Do Pana Boga <bmw_2> Pomogles mi tym postem hehe :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 a jakie masz tloki, te od ety(wklesle plaskie czy wypukłe)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 No wlasnie mam do wyboru z plaskimi lub wkleslymi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 wiesz z tego co sie orientuje to spalanie stukowe moze wystepowac w silnikach mocno spręzonych czyli mala komora spalania w glowicy i wystajace tloki. jesli masz brac to wez z wkeslymi, najwyzej bedziesz miec mniejsze cisnienie sprezania ale przy jezdzie tego i tak nie odczujesz. ewentualnie porownaj glowice od 2,0 i od ety(komore spalania) P.s. a po co kombinowac??nie lepiej wziazsc normalny dol silnika lub wrzucic 2,5L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 masz wogole problem bo sa trzy rodzaje tlokow od ety, ja bym sie na to nie pisal, te trzy rodzaje pasuja tylko do ety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 wiesz z tego co sie orientuje to spalanie stukowe moze wystepowac w silnikach mocno spręzonych czyli mala komora spalania w glowicy i wystajace tloki.jesli masz brac to wez z wkeslymi, najwyzej bedziesz miec mniejsze cisnienie sprezania ale przy jezdzie tego i tak nie odczujesz. ewentualnie porownaj glowice od 2,0 i od ety(komore spalania) P.s. a po co kombinowac??nie lepiej wziazsc normalny dol silnika lub wrzucic 2,5L Normalny dol ? A ja mam caly silnik ale chodzi o to zeby on nie byl seryjny . 2,0 jest strasznie nedznym silnikiem jak dla mnie , a do tego jeszcze mam go w Kombiaku ktory jest ciezszy od Coupe . Kombinowanie jest po to , zeby byl mocniejszy i to o duzo . Dol od ety = niezly moment do tego dodaj kolektor ssacy od 2,5 z wtryskami itd ... Wsadzic 2,5 :oops: Znajdz mi prosze silnik 2,5 w dobrym stanie za rozsadna kase Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 15 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 ja sie na tym nie znam za bardzo ale z tego co sie mniej wiecej orientuje to dosc skomplikowana operacja czeka Twoją Bete Oxstyle! wiec zycze powodzenia! i uwazaj na wszelkiego rodzaju "fachowcow":-) Tak wiem ze to ciezkie , ale wiem tez ze jest to realne . Po calej polsce jezdzi minimum 15 takich cueniek . Narazie i tak nie mam kasy , bo zbieram na fajne fele i kapcie do nich . Poza tym musze jeszcze zrobic poprawki lakieru oraz kupic mini swiatelka do pasa przedniego bo w kombiaku zaslepki dziwnie wygladaja : ) Zobaczymy do wakacji cos wymysle , w najgorszym wypadku bedzie to SWAP na 2,5 z e-36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 16 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 popytam sie kolegi o silnik2,5, robilem mu remont na nowych tlokach i wogole wszystko nowe, ale jemu bylo za malo i wsadzil 3,5L m30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 popytam sie kolegi o silnik2,5, robilem mu remont na nowych tlokach i wogole wszystko nowe, ale jemu bylo za malo i wsadzil 3,5L m30 Jakie mu wyszly koszta tego 3,5 ? I jak sie tym jezdzi , bo slyszalem ze do normalnej jazdy ciezko ... Ciezszy przod itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 16 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 A jak juz o takich pzrerobkach to wie cos ktos na temat 2.5l 24V w E30 :twisted: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 A jak juz o takich pzrerobkach to wie cos ktos na temat 2.5l 24V w E30 :twisted: :?: Jedni mowia ze latwo jedni mowia ze trudno . Nie zrobisz sam to sie nie przekonasz . Wiem ze jak kupisz 2,5 od E-36 to musisz zalozyc w nim pompe i miske od e-34 Bo tamta od e36 jest inna i wiesza sie na belce . Lape trzeba podspawac jakas bo orginalna jest za blisko kolektora , i takie tam pierdoly : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 16 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 A jak juz o takich pzrerobkach to wie cos ktos na temat 2.5l 24V w E30 :twisted: :?: Jedni mowia ze latwo jedni mowia ze trudno . Nie zrobisz sam to sie nie przekonasz . Wiem ze jak kupisz 2,5 od E-36 to musisz zalozyc w nim pompe i miske od e-34 Bo tamta od e36 jest inna i wiesza sie na belce . Lape trzeba podspawac jakas bo orginalna jest za blisko kolektora , i takie tam pierdoly : ) o tym to juz wiem, najlepiej dorwac m50b25 z e34 :wink: Znalazlem duzo o tej pzrerobce na e30.de ale ja niemieckiego nilulu :evil: ma ktos translator niemiecko-polski :?: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 A jak juz o takich pzrerobkach to wie cos ktos na temat 2.5l 24V w E30 :twisted: :?: Jedni mowia ze latwo jedni mowia ze trudno . Nie zrobisz sam to sie nie przekonasz . Wiem ze jak kupisz 2,5 od E-36 to musisz zalozyc w nim pompe i miske od e-34 Bo tamta od e36 jest inna i wiesza sie na belce . Lape trzeba podspawac jakas bo orginalna jest za blisko kolektora , i takie tam pierdoly : ) o tym to juz wiem, najlepiej dorwac m50b25 z e34 :wink: Znalazlem duzo o tej pzrerobce na e30.de ale ja niemieckiego nilulu :evil: ma ktos translator niemiecko-polski :?: :twisted: Przydal by sie raczej tlumacz a nie translator , heh bo duzo nie zrozumiesz Daj mi link do tego , ja mam znajomego ktory swietnie duka po szpresien . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 17 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Kurde mi się marzy motor 2,5i 24V w moim rydwanie <bmw_1> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Miałem okazje przejechać się E30 coupe zeswapowaną z silnikiem e34 2,5 24V po dodatkowych modyfikacjach powiem jedno Szatan ! ! ! w takim aucie to juz zaczyna się ścierać niebo z ziemią ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 poczekam jak mi silnik padnie to coś pokombinuje <bmw_1> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.