donMAGIK Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Mam pytanie czy jak zaloze wtryski od z regulatorem cisnienia od 3,5 do silnika 2,7ETA czy beda jakies zmiany i czy bedzie duuuzo wiecej palila i czy beda jakies problemy ogolnie???? Dodam ze ten silnik chula na osprzecie od silnika M20B25 w E34 :twisted: Pozdro 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 19 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Mam pytanie czy jak zaloze wtryski od z regulatorem cisnienia od 3,5 do silnika 2,7ETA czy beda jakies zmiany i czy bedzie duuuzo wiecej palila i czy beda jakies problemy ogolnie???? Dodam ze ten silnik chula na osprzecie od silnika M20B25 w E34 :twisted: Pozdro 4all każde bmw które jest na wielopunkcie ma cisnienie listwy roboczej 3,5 bara . Ja też mam swap M20b25 na M20B28 - o 100 rozwiercony . i jak się nie mylę to silniki m20 mają ten sam komputer , tyle że silniki eta mają oszczędniejszą mapę w chipsecie . wystrczy chipa mocniejszego albo od b25 i już jest ok , a najlepiej jakiś podkręcany albo samemu wtyk zakupić do tego sensor by się przydał na lambde aby spalanie było prawidłowe , odkręcić dawkę benzyny , przepływkę o dwa ząbki do tyłu i eta dosłownie lata ... trochę nie na temat ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.