nodi Opublikowano 15 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 witam!!!! mam problem w mojej beti e36 z skrzynia biegów czesto mi nie wchodzi pierwszy bieg wowczas musze wcisnac ponownie sprzeglo i dopiero wejdzie nie ma zadnych zgrzytów ani nic nie słychać czy to moze wyc wylamany synchronizator???czy może mało oleju? <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Może być wiele przyczyn.Najprawdopodobniej pada Ci wysprzęglik i dobrze nie wysprzęgla.Może delikatnie przepuszczać,co może być przyczyną .Synchronizator jest ok.Jeśli by Ci padł,w ogóle nie wchodziłby bieg i zgrzytałby Ci cały czas.Wysprzęglik to naj prawdopodbniejsza przyczyna Twoich problemów.Znajduje się z boku skrzyni.Łatwo go poznać,doprowadza płyn ze zbiorniczka do skrzyni.Można kupić zestaw naprawczy wysprzęglika.Są tam oring i inne elementy niezbędne do jego naprawy.Naprawa trwa 15 minut i kosztuje do e39 tylko 80 pln.Do e36 będzie taniej. <bmw_1> Powodzenia happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 15 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Mi się wydaję ze przyczyną tego problemu moze być docisk sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 15 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Mi się wydaję ze przyczyną tego problemu moze być docisk sprzęgła. To nie docisk bo wtedy by mu źle zasprzęglał (ślizgał się, nie ciągnął itp.) a tu mu źle wysprzęgla. Tomasso12 dobrze pisze A nowy wysprzęglik do e36 to koszt ok. 80zł... Wiec to chyba lepsze rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 siłownik sprzęgła albo synchronizator, albo po prostu luzy (mechanizm gały i prowadnicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 macie racje przyczyna moze byc najprawdopodobnie wysprzeglik, ale docisk sprzegla tak samo naszczescie konczy mi sie sprzeglo i nie dlugo je wymianie wiec za jednym zamachem zrobie wysprzeglik!!!!! <bmw_3> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3E30 Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Zaciagnij reczny i sproboj ruszyc ( tak sprawdzisz sprzeglo czy sie slizga ) Synchronizator ma funkcje blokujaca i wyrownujaca obroty pomiedzy silnikiem a walkiem sprzeglowym - wiec raczej sprzeglo tarcza \ lub docisk pod warunkiem ze dobiegaja dziwne odglosy. wysprzeglik dziala razem z hamulcami wiec niemoze byc zapowietrzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 9 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 wiec raczej sprzeglo tarcza \ lub docisk pod warunkiem ze dobiegaja dziwne odglosy O jakich odgłosach piszesz? Sprzęgła? wysprzeglik dziala razem z hamulcami wiec niemoze byc zapowietrzony A więc wyprowadzę Cię z błędu... Nie możemy powiedzieć, że działa razem z hamulcami. Oba układy są oddzielne ale mają wspólny zbiornik płynu hamulcowego. Zapowietrzenie ukł.sprzęgła jest możliwe ponieważ pobiera on płyn z boku zbiorniczka a ukł.hamulcowy z dna... Więc wystarczy, że poziom płynu z jakiś tam przyczyn drastycznie spadnie i tracisz sprzęgło nie tracąc hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.