slawek44 Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Witam. Juz tu kiedys pisalem na ten temat i musze jeszcze raz. Otoz jestem w holandii, dwa miesiace temu urwal mi sie pasek rozrzadu w mojej becie. Pokiereszowalo zawory. wiec silnik do wymiany. Powoli wykrecam stary, powoli gdyz pracuje i czasu na to mam malutko. W sobote jade na szrot kupic drugi. M40 troche dal mi sie we znaki i chcialbym teraz wstawic M43. I tu pytanie czy ten silnik faktycznie rozni sie tylko zaworami? Czy wstawiajac m43 bede musial zmienic komputer? wiazke? czy wszystko moze zostac z m40? Marne mam pojecie o przekladaniu silnikow, po za tym trudno jest mi sie tutaj porozumiec bo slabo znam holenderski, nie mam do kogo zwrocic sie o pomoc i porade. Dlatego prosze o wszelkie wskazowki i rady. Jedyna w Was nadzieja moja forumowicze. Ja specjalnie po to by moc skorzystac z waszej pomocy kupilem laptopa i internet zalozylem. Tak wiec gdybym mial tez jakis problem podczas przemiany silnikow lub pozniej.... napisze o tym w tym temacie majac nadzieje ze ktos mi podpowie i doradzi bo nie chce wiecej tematow zakladac. Pozdrawiam i dziekuje z gory [ Dodano: 15 Październik 08, 17:02 ] Czy silnik m40 z trójki podejdzie do piatki? odpowiedzcie ludzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Witaj! Sterownik napewno musi być od m43. M40 to troche starsza juz konstrukcja jest i troche mniej elektroniki w nim niz w nastepcy. W trójce i w piątce silnik jest ten sam, ale może się różnić mocowaniami, dla pewności sprawdź na realoem.com tam myslę ze znajdziesz odpowiedź. Co do reszty osprzętu to nie wiem jak ze skrzynią będzie ale możliwe że wał w m43 ma inny frez i to też trzeba sprawdzić gdzieś. Dalej forumowicze!!! Pomóżmy naszemu na obczyźnie!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 16 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Dzieki Yonteck za odpowiedz. M43 juz odpada bo mam M40 ale z trojki i silnik jest taki sam oprucz kilku elementow. Mocowania sa inne ale z tym sobie poradze. Kable sa inne. wiazka krotsza i nie wiem czy zostawic kable z piatki czy wszystko z trojki dac razem z kompem. Jednak nie jest to takie proste jak myslalem. W moim jest przepustnica w tym co kupilem nie widze jej wcale. Tak jakby ten silnik jej nigdy nie mial. ? to mozliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 ?????????? Jak nie miał przepustnicy to napewno nie chodził,he,he. Może jest zdjęta,może część motoru brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 18 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Wogole nie ma a nawet miejsca na nia. Nie wiem specjalista nie jestem Moze fotki wrzuce? Na silnik mam miesiac gwarancji. Jak nie odpali to zwrot kasy albo inny bede mogl wybrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 18 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 To wrzuć jakieś foty,bo nie ma opcji,zeby motor nie miał przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 26 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Patryk masz racje jak zawsze;) Pomylilem sie bo przepustnica jest, chodzilo mi o silniczek krokowy. Ale juz wyczailem co jest nie tak. Poprostu w m40 z trojki ten silniczek jest w innym miejscu niz w piatce. a w silniku ktory kupilem nie ma go wcale. Poza tym i tak jestem zmuszony oddac ten silnik gdyz m40 z trojki rozni sie kilkoma szczegolami od m40 z piatki. Najzwyczajniej nie da rady wstawic m40 z trojki do piatki. --- Inne lapki, ale to da sie zrobic --- Silnik krokowy w innym miejscu, tez da sie zrobic ale wybrzuszenia w misce olejowej nie da sie przesunac. Misek tez nie da sie podmienic bo sruby w innym miejscu. Moze w jakims zkladzie byloby to mozliwe ale nie w moim tutaj "garazu" z piecioma kluczami srubokretem i mlotkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 26 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Musiałbyś zamienić obie miski, górną i dolną i będzie ok Od piątki pewnie pasuje ale musisz zmienić obie, dużą przykręcasz bezpośrednio do bloku i małą do niej myśle że powinno być git. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 26 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Ja wlasnie gorna i dolna chcialem podmienic ale cos mi sie wydaje ze to zbyt skomplikowane jak na moje warunki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 27 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Hej! To nie jest aż tak bardzo skomplikowane,spokojnie Ja do mojej e30 wrzuciłem silnik m40 z e36 i właśnie miski musiałem podmienic i było dobrze. Przydałaby się oryginalna uszczelka do tego. Jest z tym zabawy ale tylko dlatego że jest tam dużo śrubek na klucz 10 hehe, polecam nasadowy z grzechotką A i dobra rada: zanim wszystko złozysz i skręcisz, przesmaruj wszystkie uszczelki olejem i dopiero skręcaj. Taki zabieg pomaga w doszczelnieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Dobra mam juz silnik m40 z serii 5, wszystko pasuje i jutro mam zamiar odpalic maszyne. Tylko nie wiem ile mam wlac oleju do silnika i ile plynu do chlodnicy? Wie ktos moze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 nie wiem ile mam wlac oleju do silnika i ile plynu do chlodnicy? Wstukaj 7 ostatnich cyfr z VINu i będziesz wiedział: http://www.e34.de/vin/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 No i gra. Dzis odpalilem moja bunke z nowym silnikiem w bebechach. Elegancja. odpalila za drugim razem. Tylko cos nagrzac sie nie chce do 90stopni. Ale to w poniedzialek skoncze bo dzis juz za pozno bylo Czy zardzewiale czapeczki od kabli ktore zaklada sie na swiece moga byc przyczyna nierownych obrotow? Bo silnik troche lezal nieuzywany to zasniedzialo co nie co. Silnik nie przymola sie ani nic tylko nie do konca rowno pracuje. Na malych i duzych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.