Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


czyżby uszczelka pod głowicą padła???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

BMW 328i

Panowie 2 miesiące temu rozwaliło mi zbiornik wyrównawczy jak byłem na południu Europy i stałem w korku, skleiłem i zacząłem się przyglądać bo koledzy mi mowili ze to uszczelka pod głowicą pewnie poszła.

O Tamtej pory zrobiłem 3tys km i narazie jezdze na sklejonym zbiorniku.

- węże płynu chłodzącego są twarde,

- w płynie czasami widać bąble,

- wody raczej nie ubywa, przynajmniej nie zauwazyłem,

- wskazówka temperatury nigdy nie drgnęła ze środkowego ustawienia, czyli temperatura jest OK,

proszę was o porady co moge sprawdzić jeszcze, narazie wymieniłem pły chłodzący.

Aha czytam wasze posty i każdy domniema o takich elementach jak uszczelka pod głowicą lub sama głowica ewentualnie pompa w takim przypadku

A POWIEDZCIE CZY NIE MOZNA TEGO JEDNOZNACZNIE STWIERDZIĆ

bo jak czytam na Forach to kazdy wróży z fusów

przecież jest coś takiego taki tester CO2

http://www.allegro.pl/item429962145_tester_do_badania_szczelnosci_ukladu_chlodzenia.html

CZY KTOŚ Z WAS MA KOLEGĘ BĄDŹ ZNA WARSZTAT KTÓRY POSIADA URZĄDZENIE DO SPRAWDZANIA OBECNOŚCI SPALIN W PŁYNIE CHŁODZĄCYM ???

z chęcią bym podjechał

jestem z centralnej polski

Pozdrawiam i proszę o wszelkie wskazówki, adresy, każda pomoc mile widziana.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to proste... w każdym jednym warsztacie zrobią ci test na co2 i zmierzą kompresję, nie kombinuj sam

co do zbiorniczka - mogło go rozwalić bo temperatura była wysoka, ciśnienie w układzie duże i:

a) był gdzieś pęknięty a nie było tego widać

b) chłodnica jest przytkana lub nie ma swojej wydajności bo np. ktoś kiedyś zalewał syfkami, osadził się kamień itp.

c) nie zadziałał zaworek upustowy

w przypadku kiedy pada uszczelka pod głowicą:

- silnik może się przegrzewać

- płyn może mieszać się z olejem

- pod korkiem oleju osadza się coś co przypomina "majonez"

- ubywa radykalnie oleju i płynu

- pojawia się wyciek oleju na bloku silnika

- pojawia się wyciek płynu na bloku silnika

są też inne objawy, ale... generalnie nie wróż z fusów, sprawdź czy nie ubywa jakoś zastraszająco oleju albo płynu i czy nie mieszają się ze sobą, zrób test w warsztacie - nie baw się sam, szkoda czasu i nerwów za 50 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedź

ale wiesz co zadzwonilem do 15 warsztatow

9 z nich odpowiedziało na poczatku że taki tester nie istnieje, no to ich uswiadomilem,

reszta ze nie posiada

w jednym znalazlem tester ale nie mają narazie czasu.

Proszę was o namiary moze ktos zna jakis warsztat z takim urządzonkiem

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedź

ale wiesz co zadzwonilem do 15 warsztatow

9 z nich odpowiedziało na poczatku że taki tester nie istnieje, no to ich uswiadomilem,

reszta ze nie posiada

w jednym znalazlem tester ale nie mają narazie czasu.

Proszę was o namiary moze ktos zna jakis warsztat z takim urządzonkiem

pozdrawiam

no ja znam... ale we wrocku ;)

auto-chip legnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majstrzy tzw.papraki najchętniej wzięliby 500pln bo naprawili BMW,nic nie zrobili lub zrobili to co im pokażesz.Ja jeździłem swoją e39 na lawecie do 15 majstrów- eks elektroników od wszystkich typów i nikt nie wpadł na przyczynę tego,że autko nie reagowało na kluczyk.Pojechałem do Warszawy(mam tu najbliżej) do A.S.O. BMW i po 5 minutach okazało się,że padł kluczyk i trzeba go wymienić.Moja sugestia jest taka,że większość majstrów umie tylko naprawiać stare maluchy i polonezy(na gaźniku bez żadnej elektroniki,bo na tym się uczyli).Podjedź do A.S.O. , zapłacisz parę groszy i będziesz wiedział co i jak. <bmw_1> .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko naprawiać stare maluchy i polonezy(na gaźniku bez żadnej elektroniki,bo na tym się uczyli).Podjedź do A.S.O. , zapłacisz parę groszy i będziesz wiedział co i jak. <bmw_1> .
kolego majstrow od gaznikow to juz niema juz nia ta epoka i teraz jest własnie problem bo gazinik jest bardziej skompikowany niz bmw na wtrysku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...