ryki67 Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Witam BMW 328i Panowie 2 miesiące temu rozwaliło mi zbiornik wyrównawczy jak byłem na południu Europy i stałem w korku, skleiłem i zacząłem się przyglądać bo koledzy mi mowili ze to uszczelka pod głowicą pewnie poszła. O Tamtej pory zrobiłem 3tys km i narazie jezdze na sklejonym zbiorniku. - węże płynu chłodzącego są twarde, - w płynie czasami widać bąble, - wody raczej nie ubywa, przynajmniej nie zauwazyłem, - wskazówka temperatury nigdy nie drgnęła ze środkowego ustawienia, czyli temperatura jest OK, proszę was o porady co moge sprawdzić jeszcze, narazie wymieniłem pły chłodzący. Aha czytam wasze posty i każdy domniema o takich elementach jak uszczelka pod głowicą lub sama głowica ewentualnie pompa w takim przypadku A POWIEDZCIE CZY NIE MOZNA TEGO JEDNOZNACZNIE STWIERDZIĆ bo jak czytam na Forach to kazdy wróży z fusów przecież jest coś takiego taki tester CO2 http://www.allegro.pl/item429962145_tester_do_badania_szczelnosci_ukladu_chlodzenia.html CZY KTOŚ Z WAS MA KOLEGĘ BĄDŹ ZNA WARSZTAT KTÓRY POSIADA URZĄDZENIE DO SPRAWDZANIA OBECNOŚCI SPALIN W PŁYNIE CHŁODZĄCYM ??? z chęcią bym podjechał jestem z centralnej polski Pozdrawiam i proszę o wszelkie wskazówki, adresy, każda pomoc mile widziana. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 to proste... w każdym jednym warsztacie zrobią ci test na co2 i zmierzą kompresję, nie kombinuj sam co do zbiorniczka - mogło go rozwalić bo temperatura była wysoka, ciśnienie w układzie duże i: a) był gdzieś pęknięty a nie było tego widać b) chłodnica jest przytkana lub nie ma swojej wydajności bo np. ktoś kiedyś zalewał syfkami, osadził się kamień itp. c) nie zadziałał zaworek upustowy w przypadku kiedy pada uszczelka pod głowicą: - silnik może się przegrzewać - płyn może mieszać się z olejem - pod korkiem oleju osadza się coś co przypomina "majonez" - ubywa radykalnie oleju i płynu - pojawia się wyciek oleju na bloku silnika - pojawia się wyciek płynu na bloku silnika są też inne objawy, ale... generalnie nie wróż z fusów, sprawdź czy nie ubywa jakoś zastraszająco oleju albo płynu i czy nie mieszają się ze sobą, zrób test w warsztacie - nie baw się sam, szkoda czasu i nerwów za 50 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryki67 Opublikowano 14 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Wielkie dzięki za odpowiedź ale wiesz co zadzwonilem do 15 warsztatow 9 z nich odpowiedziało na poczatku że taki tester nie istnieje, no to ich uswiadomilem, reszta ze nie posiada w jednym znalazlem tester ale nie mają narazie czasu. Proszę was o namiary moze ktos zna jakis warsztat z takim urządzonkiem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Wielkie dzięki za odpowiedźale wiesz co zadzwonilem do 15 warsztatow 9 z nich odpowiedziało na poczatku że taki tester nie istnieje, no to ich uswiadomilem, reszta ze nie posiada w jednym znalazlem tester ale nie mają narazie czasu. Proszę was o namiary moze ktos zna jakis warsztat z takim urządzonkiem pozdrawiam no ja znam... ale we wrocku auto-chip legnicka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Majstrzy tzw.papraki najchętniej wzięliby 500pln bo naprawili BMW,nic nie zrobili lub zrobili to co im pokażesz.Ja jeździłem swoją e39 na lawecie do 15 majstrów- eks elektroników od wszystkich typów i nikt nie wpadł na przyczynę tego,że autko nie reagowało na kluczyk.Pojechałem do Warszawy(mam tu najbliżej) do A.S.O. BMW i po 5 minutach okazało się,że padł kluczyk i trzeba go wymienić.Moja sugestia jest taka,że większość majstrów umie tylko naprawiać stare maluchy i polonezy(na gaźniku bez żadnej elektroniki,bo na tym się uczyli).Podjedź do A.S.O. , zapłacisz parę groszy i będziesz wiedział co i jak. <bmw_1> . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 tylko naprawiać stare maluchy i polonezy(na gaźniku bez żadnej elektroniki,bo na tym się uczyli).Podjedź do A.S.O. , zapłacisz parę groszy i będziesz wiedział co i jak. <bmw_1> . kolego majstrow od gaznikow to juz niema juz nia ta epoka i teraz jest własnie problem bo gazinik jest bardziej skompikowany niz bmw na wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.