woz Opublikowano 12 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Czy ktos sie orientuje cos o tych modelach IX? Ten naped 4x4 byl staly, czy jest mozliwosc odlaczenia prozdu? Ogolnie udane furki czy lepiej sie trzymac tego co sprawia troche frajdy, czyli tylnego napedu ? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Ten naped 4x4 byl staly, czy jest mozliwosc odlaczenia prozdu? Raczej takiej opcji to nie ma w iX-ach :wink: Ogolnie udane furki czy lepiej sie trzymac tego co sprawia troche frajdy, czyli tylnego napedu ? Zawieszenie było inne niz w przypadku zwykłego 325i , jesli chodzi o ceny to pewnie bedzie droższe ewentualnie jakiegos iXa na czesci najlepiej przytargac z niemcowa W starciu 325i vs 325iX do 100kmh iX wygrywa ale powyzej to sory batory sajonara RWD rzadzi , predkosc maksymalna tez była mniejsza w iXie niz w zwykłej RWD :wink: Generalnie fajnie auto na zime , raz prowadziłem iXa i dosc fajnie sie to prowadzi ciezko złamac auto bo cały czas 4x4 ratuje sytuacje :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Napęd jest stały. tylne zawieszenie chyba się nie różni-przód troche.Dostępność części...tak jak pisze kolega-najlepiej przytargać z zachodu. Auto jeździ świetnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.