zabafilip Opublikowano 12 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Tak jak w temacie. Zamiast katalizatora dać strumienice + seryjny końcowy, czy przelotowy + seryjny końcowy. Mam 2 BMW: 1. Auto z Gazem. Końcowy tłumik jest nowy. Auto zaczęło "mulić", "pierdzi" schodząc z obrotów. 2. Nowo sprowadzone E30, 147 tys przebiegu, helmut (albo handlarz) wywalił katalizator. Końcowy z zewnątrz wygląda zdrowo, nie wiem jak w środku. Auto chodzi jak WRC... ( tłumaczenie znacie ). Proszę o opinie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Zamiast katalizatora dać strumienice + seryjny końcowy, czy przelotowy + seryjny końcowy. Nie rób takiej rzezby , najlepiej wstaw jakis płaski tłumki (srodkowy) chyba od jakiejs hondziawki pasuje :wink: pozbedziesz sie brzeczenia i auto powinno odzyskac dawne kopytko bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabafilip Opublikowano 13 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Hmm nie wiem czy to nie większa rzeźba wkładając tłumik od jakiejś "wiertarki". Prosiłbym o opinie osoby które wywaliły katalizator i czym go zastąpili. Jak brak katalizatora wpływa na spalanie w M40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Hmm nie wiem czy to nie większa rzeźba wkładając tłumik od jakiejś "wiertarki". Prosiłbym o opinie osoby które wywaliły katalizator i czym go zastąpili. Jak brak katalizatora wpływa na spalanie w M40? No to własnie napisałem Ci co zrobił Piotrek z forum jak miał M40 tez na poczatku miał wspawana rurke albo przelot - efekt taki ze miał strzały jak w rasowym WRC dopiero potem "tłumikarze" podpowiedzieli mu co zrobic zeby auto wrociło do normy i tak jak napisałem pasuje tłumik chyba od starej hondy civic albo crx nie znam sie za bardzo na japoncach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabafilip Opublikowano 13 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 A moze srodkowy od M10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 ja mam rure od kolektora do samego tlumika koncowego gdzie mam wstawionego remusa dzwiek przyjemny dla ucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Nie rób takiej rzezby , najlepiej wstaw jakis płaski tłumki (srodkowy) no pewnie, znajdź jakiś tłumik środkowy, byle nie brzęczał i miał odpowiednie średnice rur i będzie cicho. Strumienice te po 100 zł nic nie dają, poza samopoczuciem <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Strumienicy nie dawaj za nic. Ja dalem w miejsce katalizatora w mojej piatce, silnik m40 i lipa jak cholera. Moze nie mulilo ale dzwiek glosny i nie przyjemny. Tak wewnatrz auta jak i zewnatrz. A pewien mechanik doradzal mi by wstawic tlumik.... nie posluchalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabafilip Opublikowano 14 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 To wstawiać środkowy? A przelotówka go trochę nie wyciszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Ja tez nie polecam strumienicy. Będziesz miał metaliczny dzwięk jak w Polonezie. Pozatym obiło mi sie o ucho, że jak wspawa się zwykłą rure czy struminice , to spaliny ze zbyt dużą siłą bedą uderzać w końcowy (ale nie wiem czy to prawda czy mit) i z biegiem czasu może to wyrządzić jakieś szkody. Więc najlepiej chyba wspawać tłumik środkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabafilip Opublikowano 14 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Czyli dawać środkowy od auta z podobnym silnikiem i o takiej samej średnicy rury? Może od M10 pasuje, muszę to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 jak wspawa się zwykłą rure czy struminice , to spaliny ze zbyt dużą siłą bedą uderzać w końcowy (ale nie wiem czy to prawda czy mit) i z biegiem czasu może to wyrządzić jakieś szkody. To jest akurat prawda... Zbyt mocno wyrzucane gorące spaliny poprostu Ci szybciej wypalą ukł.wydechowy... Ja u siebie mam tłumik przelotowy zamiast kata. Nie muli mi wcale a gazy są odpowiednio rozprężane... A co do dźwięku to na końcu mam sportowy więc jest troszkę hałasu Czyli dawać środkowy od auta z podobnym silnikiem i o takiej samej średnicy rury? Najlepiej tak zrób Ja za to słyszałem, że dobrze wchodzi środkowy od Mondeo (?) ale jak oddasz to w ręce dobrych tłumikarzy to dobiorą Ci odpowiedni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabafilip Opublikowano 15 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Ok, dzięki za pomoc. W najgorszym przypadku założę przelotowy... <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Najlepiej tak zrób Ja za to słyszałem, że dobrze wchodzi środkowy od Mondeo (?) ale jak oddasz to w ręce dobrych tłumikarzy to dobiorą Ci odpowiedni... ja założyłem używkę od jakiejś kosiarki ( czyt. japończyka ), spory i płaski, w sam raz do E30 pasował, :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 15 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 raz zakładałem od jakiegoś diesla (50 zł prawie nowy z anglika) a raz dobrał mi koleś jakiś asmetoski nowy 100 zł (upust). Ten od diesla nawet ładnie tłumi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzius2 Opublikowano 17 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 witam ja w mojej m10 nie mam katalizatora, mam przelotówke od mazdy 323f 1.9 i końcowy sportowy i bardzo ładnie chodzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 17 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 witam ja u siebie wycialem kata i wspalem strumience i cos bylo nie tak spalanie duze dzwiek beznadzieny (1.6 m40) natomiast brat w 1.8 m40 wycial kata i wspawal pusta rure tej samej srednicy tlumik koncowy oryginalny i wszystko bylo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabafilip Opublikowano 17 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 No mam w jednym rurę + seryjny końcowy - nie chodzi to za ciekawie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Najlepiej wstawić strumienicę(nie raz można kupić wyglądającą jak katalizator-nie czepiają się wtedy na przeglądach technicznych).Autko chodzi rewelka,deczko głośniej,ale to przyjemne.W kabinie nie odczuwalne. <bmw_3> <bmw_1> happy_bmw is ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.