PawełWilk Opublikowano 11 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Jak moze byc z czesciami do takiego silnika? Czy beda pasowac od zwyklego 2800? http://moto.allegro.pl/item448181518_bmw_528_ac_schnitzer_full_opcja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi55 Opublikowano 12 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 11 lat - 174 tys przebiegu. Trochę mało... warto sprawdzic by było..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 12 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Co do przebiegu to bym się nie stresował,może być autentyczny. Ja mam 5lat starsze auto i 170tyś. 100% oryginał przebieg(papiery z każdego przeglądu co roku,właściciel 70lat,pierwszy od nowości). Poza tym to benzyna. Jak kupują diesla za granicą to po to żeby dużo jeździł,bo płacą za niego dużo większy podatek,więc musi na siebie zarabiać,a benzyna nie. Co do autka to fajne,no i AC sznycel. Jeśli grzebali w silniku(ACS) skoro ma 286KM to nie wiem co jeszcze zostało z oryginału,he,he. Ale myślę,że z osprzętu,uszczelki itd.to raczej norma. Nie wiem jak np.filtr powietrza,dolot,wydech,wtryski(może większe). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 13 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Co do przebiegu to bym się nie stresował,może być autentyczny. Ja mam 5lat starsze auto i 170tyś. 100% oryginał przebieg(papiery z każdego przeglądu co roku,właściciel 70lat,pierwszy od nowości). Poza tym to benzyna. Jak kupują diesla za granicą to po to żeby dużo jeździł,bo płacą za niego dużo większy podatek,więc musi na siebie zarabiać,a benzyna nie. Co do autka to fajne,no i AC sznycel. Jeśli grzebali w silniku(ACS) skoro ma 286KM to nie wiem co jeszcze zostało z oryginału,he,he. Ale myślę,że z osprzętu,uszczelki itd.to raczej norma. Nie wiem jak np.filtr powietrza,dolot,wydech,wtryski(może większe). kolektor też ma inny niż normlany 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 14 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Jest nieco inny jak 528i bo taki mam w standardzie.Jeśli chodzi o standard jest tani w utrzymaniu.Nie wiem jak jest z tym po przeróbkach.Podejrzewam,że z oryginału pozostał tylko wygląd i nazwa ,więc z częściami i zamiennikami może być problem. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 15 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 gdzieś czytałem ze sznycel rozwiercał silnik i tyle z tej przeróbki silnika. Jasne, pewnie wtryski tez inne i komputer ale mechanicznie to najwieksza przeróbka to zwiększanie poj no i kolektor widze od starszego silnika(większy plrzelot). Silnik pewnie ma ze 3.5 litra a podaja 528 bo taki model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.