SYMECEKe36coupe Opublikowano 5 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Witam. W moim e36 coupe nadszedł czas wymiany sprzęgla. Zastanawiam sie czy nie zrobic tego samodzielnie. Chcialem zapytac czy ktorys z forumowiczów sam wymieniał sprzęgło. Czy jest to rzecz której mozna się podjac samemu czy lepiej zlecic te robote warsztatowi. Z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 jezli masz doczynienia z mech. to wymienisz ale jezli nie masz pojecia to lepiej daj komus zarobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 5 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Powiedzmy ze jestem samoukiem. Jest to az tak skomplikowane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 nie jest to skoplikowane powiedział bym ze dla mnie bardzo proste, odpowiednie narzedzia i do przodu, poszukaj ten temat był kiedys poruszany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 5 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Byłbym Ci bardzo wdzieczny gdybys mógł napisać czy będą do tego potrzebne jakieś specjalne narzędzia i na co powinienem zwrócić uwage podczas wymieniania. I jakie ewentualnie mogą mnie napotkac poblemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...