///M3 Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Bardzo prosze o pomoc własnie wasza ponieważ nikogo innego nie zapytam o to jak uzytkownikow BMW ! chce kupic e36 troche mocniejsze od mojej 1.8 i tu pytanie nr 1 ! bardziej sie opłaca kupic 2.0 czy 2.5 bo mowią ze spalanie maja to samo ! i co sie z tym pytaniem wiąze ILE ? ile pali benzyny ? bo nie wiem czy chce truć ją gazem ! po 2 jak stoja czesci do takich mocniejszych modeli ? usterkowosc oraz czy bardziej sie mi bedzie oplacac sciagnac z niemiec czy kupic w polsce ? z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc bo juz sam nie wiem co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Bardzo prosze o pomoc własnie wasza ponieważ nikogo innego nie zapytam o to jak uzytkownikow BMW ! chce kupic e36 troche mocniejsze od mojej 1.8 i tu pytanie nr 1 ! bardziej sie opłaca kupic 2.0 czy 2.5 bo mowią ze spalanie maja to samo ! i co sie z tym pytaniem wiąze ILE ? ile pali benzyny ? bo nie wiem czy chce truć ją gazem ! po 2 jak stoja czesci do takich mocniejszych modeli ? usterkowosc oraz czy bardziej sie mi bedzie oplacac sciagnac z niemiec czy kupic w polsce ? z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc bo juz sam nie wiem co zrobic jak chcesz to na giełdzie jest mój 2.8 a co do części - czy 2.8 czy 2,5 czy 2.0 to prawie jeden pies, R6 to R6 i niewiele się różnią podstawowym osprzętem co do spalania - normalny bucik 10-12, ciężki bucik 12-16, bardzo ciężki bucik - ile wlejesz tyle wypije co do awaryjności - jakoś specjalnie nie zauważyłem, pomimo tego, że wręcz pedantycznie podchodzę do auta co do ściągania z niemiec - nie nie opłaca się i nie opłaca się kupować taniego i zaniedbanego, bo potem będziesz wymieniał tak jak ja: - szybę - bo ktoś ku.... piaskiem ją mył - piastę - czujkę abs - co by trakcja działała i abs - amory - co by dupy nie ciągać po asfalcie i przód nie latał - tuleje - co by nie pukało - sworznie - jw - łączniki - jw - opony - co by na slickach nie jeździć - alternator - co by nie grzechotał i ładował - napinacz klimy z rolkami - co by klima działała - bendix - co by zapalał - chłodnicę - co by nie ciekła - wężyki - co by nie pękały - visco - co by się nie przegrzał - separator oleju - co by oleju nie wpi.... - świece, filtry, płyny - co by równo ładnie chodził - pierścienie, panewki, uszczelkę pod głowicą - bo ktoś rzydził na visco (i bynajmniej nie ja) - wtryski - co by kopa miał - sprzęgło - co by biegi się zmieniało tak jak powinno - koło 2masowe - co by nie latał jak wietnamczyk po polu minowym do którego snajper strzela no... to chyba koniec o ile dobrze pamiętam tak czy tak teraz mogę powiedzieć, że jeździ tak jak powinien jeździć.... a ja szukam czegoś mocniejszego i większego bo 2.8 to już za mało, więc e46 z 3 literkami wskazane albo e38 z conajmniej 3.5 i gaziorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 4 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 myslisz ze 2.5 bedzie trafne dla malolata ?? czyli proponujesz w polsce kupic ? wg Ciebie ile musze miec w jakich cenach ogladac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 brał bym min. 2.5, chociaż 2 litry dają radę w tej budzie, szukaj na jakimś portalu zachodnim (np. mobile.de ) ogłoszeń od klientów prywatnych, wystrzegaj się Turasów i będzie ok... auta tam są bardziej zadbane i łatwiej trafić na fajny egzemplarz za przyzwoite pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 tyle tego już ściągnięto do kraju, że nie wiem czy sprowadzanie ma sens... moim zdaniem spokojnie i bez pośpiechu poszukaj w Polsce sprowadzonego niedawno i zadbanego modelu - koszty będą takie same jakbyś sprowadzał, a mniej się będziesz pieprzył z tą całą biurokratyczną maszyną (szkoda na to zdrowia i czasu)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 4 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 dziekuje wszystkim za opinie a co do cen utrzymania ? bo nie wiem czy taki smark młody jak ja utrzyma potworka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 dziekuje wszystkim za opinie a co do cen utrzymania ? bo nie wiem czy taki smark młody jak ja utrzyma potworka to proste - kupisz trupa, wsadzisz w niego z 10 koła... zje cię, kupisz zadbane auto, będziesz miał na utrzymanie w najgorszym wypadku sekwencja pełna do R6 kosztuje 2.8-3,5 tys (taka już na prawdę porządna) i sprzedają na raty może tak... 240 pln = bak pełniutki, za to 240 pln robię średnio 500-550 km po mieście, w trasie pod 1000 podchodzi, mam ciężką nogę, poza tym jazda w mieście to często stanie w korkach, wiadomo, że nie gasi się wtedy auta... suma sumarum - nie ma tragedi, lanos po ostrym tuningu palił mi tak jak bmw z włączoną klimą na full w pełnym słońcu [ Dodano: 4 Październik 08, 20:42 ] brał bym min. 2.5, chociaż 2 litry dają radę w tej budzie, szukaj na jakimś portalu zachodnim (np. mobile.de ) ogłoszeń od klientów prywatnych, wystrzegaj się Turasów i będzie ok... auta tam są bardziej zadbane i łatwiej trafić na fajny egzemplarz za przyzwoite pieniądze 2.0 - moc... taka sama jak 1.8is, moment obrotowy wcale nie lepsiejszy wiele, spalanie jak w 2.5 wniosek: ja omijałbym 2.0, wolałbym 1.8is gdybym miał kupić 2.0. Tu jest problem bo 1.8is w dobrym stanie kosztuje tyle co 2,5/2,8 Kolejny wniosek - kupiłbym 2.5 / 2.8 oczywiście na vanosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.