Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Prosze o pomoc !!!!


///M3

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo prosze o pomoc własnie wasza ponieważ nikogo innego nie zapytam o to jak uzytkownikow BMW ! chce kupic e36 troche mocniejsze od mojej 1.8 i tu pytanie nr 1 ! bardziej sie opłaca kupic 2.0 czy 2.5 bo mowią ze spalanie maja to samo ! i co sie z tym pytaniem wiąze ILE ? ile pali benzyny ? bo nie wiem czy chce truć ją gazem ! po 2 jak stoja czesci do takich mocniejszych modeli ? usterkowosc oraz czy bardziej sie mi bedzie oplacac sciagnac z niemiec czy kupic w polsce ? z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc bo juz sam nie wiem co zrobic :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prosze o pomoc własnie wasza ponieważ nikogo innego nie zapytam o to jak uzytkownikow BMW ! chce kupic e36 troche mocniejsze od mojej 1.8 i tu pytanie nr 1 ! bardziej sie opłaca kupic 2.0 czy 2.5 bo mowią ze spalanie maja to samo ! i co sie z tym pytaniem wiąze ILE ? ile pali benzyny ? bo nie wiem czy chce truć ją gazem ! po 2 jak stoja czesci do takich mocniejszych modeli ? usterkowosc oraz czy bardziej sie mi bedzie oplacac sciagnac z niemiec czy kupic w polsce ? z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc bo juz sam nie wiem co zrobic :(

jak chcesz to na giełdzie jest mój 2.8 ;)

a co do części - czy 2.8 czy 2,5 czy 2.0 to prawie jeden pies, R6 to R6 i niewiele się różnią podstawowym osprzętem

co do spalania - normalny bucik 10-12, ciężki bucik 12-16, bardzo ciężki bucik - ile wlejesz tyle wypije

co do awaryjności - jakoś specjalnie nie zauważyłem, pomimo tego, że wręcz pedantycznie podchodzę do auta

co do ściągania z niemiec - nie nie opłaca się i nie opłaca się kupować taniego i zaniedbanego, bo potem będziesz wymieniał tak jak ja:

- szybę - bo ktoś ku.... piaskiem ją mył

- piastę

- czujkę abs - co by trakcja działała i abs

- amory - co by dupy nie ciągać po asfalcie i przód nie latał

- tuleje - co by nie pukało

- sworznie - jw

- łączniki - jw

- opony - co by na slickach nie jeździć

- alternator - co by nie grzechotał i ładował

- napinacz klimy z rolkami - co by klima działała

- bendix - co by zapalał

- chłodnicę - co by nie ciekła :)

- wężyki - co by nie pękały

- visco - co by się nie przegrzał

- separator oleju - co by oleju nie wpi....

- świece, filtry, płyny - co by równo ładnie chodził

- pierścienie, panewki, uszczelkę pod głowicą - bo ktoś rzydził na visco (i bynajmniej nie ja)

- wtryski - co by kopa miał ;)

- sprzęgło - co by biegi się zmieniało tak jak powinno :)

- koło 2masowe - co by nie latał jak wietnamczyk po polu minowym do którego snajper strzela

no... to chyba koniec o ile dobrze pamiętam ;)

tak czy tak teraz mogę powiedzieć, że jeździ tak jak powinien jeździć.... a ja szukam czegoś mocniejszego i większego :) bo 2.8 to już za mało, więc e46 z 3 literkami wskazane albo e38 z conajmniej 3.5 i gaziorem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brał bym min. 2.5,

chociaż 2 litry dają radę w tej budzie,

szukaj na jakimś portalu zachodnim (np. mobile.de ) ogłoszeń od klientów prywatnych, wystrzegaj się Turasów i będzie ok... ;)

auta tam są bardziej zadbane i łatwiej trafić na fajny egzemplarz za przyzwoite pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle tego już ściągnięto do kraju, że nie wiem czy sprowadzanie ma sens... moim zdaniem spokojnie i bez pośpiechu poszukaj w Polsce sprowadzonego niedawno i zadbanego modelu - koszty będą takie same jakbyś sprowadzał, a mniej się będziesz pieprzył z tą całą biurokratyczną maszyną (szkoda na to zdrowia i czasu)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje wszystkim za opinie a co do cen utrzymania ? bo nie wiem czy taki smark młody jak ja utrzyma potworka :)

to proste - kupisz trupa, wsadzisz w niego z 10 koła... zje cię, kupisz zadbane auto, będziesz miał na utrzymanie

w najgorszym wypadku sekwencja pełna do R6 kosztuje 2.8-3,5 tys (taka już na prawdę porządna) i sprzedają na raty :D

może tak... 240 pln = bak pełniutki, za to 240 pln robię średnio 500-550 km po mieście, w trasie pod 1000 podchodzi, mam ciężką nogę, poza tym jazda w mieście to często stanie w korkach, wiadomo, że nie gasi się wtedy auta... suma sumarum - nie ma tragedi, lanos po ostrym tuningu palił mi tak jak bmw z włączoną klimą na full w pełnym słońcu :)

[ Dodano: 4 Październik 08, 20:42 ]

brał bym min. 2.5,

chociaż 2 litry dają radę w tej budzie,

szukaj na jakimś portalu zachodnim (np. mobile.de ) ogłoszeń od klientów prywatnych, wystrzegaj się Turasów i będzie ok... ;)

auta tam są bardziej zadbane i łatwiej trafić na fajny egzemplarz za przyzwoite pieniądze

2.0 - moc... taka sama jak 1.8is, moment obrotowy wcale nie lepsiejszy wiele, spalanie jak w 2.5 ;) wniosek: ja omijałbym 2.0, wolałbym 1.8is gdybym miał kupić 2.0.

Tu jest problem bo 1.8is w dobrym stanie kosztuje tyle co 2,5/2,8 :)

Kolejny wniosek - kupiłbym 2.5 / 2.8 oczywiście na vanosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...