BUMMER Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Witam. Mam takie pytanko jak ustawić zawory w BMW E32 730i 89r jakie trzeba zastosować przerwy na ssącym i na wydechowym.I ogólnie jak to sie robi bo pierwszy raz będe chciał je wyregulować.Najlepiej będzie jak ktoś ma jakieś zdjęcie jak to robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Ja na Twoim miejscu nie kombinowałbym sam grzebać,bo to co jest dobre można tylko pogorszyć.Dobry mechanik ma przyrządy i wiedzę i na pewno zrobi Ci to dobrze.Za regulację zapłacisz grosze. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 nie chce mi sie opisywac całego procesu ustawiania bo to troszke by trwało ale jak bedziesz ustawiał to przerwe rob na 0.30-ssacy i wydech, według katalogu podaja ze o.35 do tych silnikow ale wydaje mi sie troszke przyluzno, nie pamietam kolejnosci, duzo narzedzi nie potrzeba-lewarek najlepiej auto uniesc wrzucic na 5 bieg i wygodnie krecic kołem najlepiej we dwie osoby, klucz 10 i jakis precik czy cos tak aby wszedł w miejsce do regulowania zaworu i oczywiscie szczelinomierz, mysle ze jezeli jeszcze nie regulowałes to moze daj komus kto to robił nie jest to trudne ale wiesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUMMER Opublikowano 4 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Człowiek to zbudował więc człowiek to rozpracuje:) W jaki sposób najłatwiej określić GMP każdego z cylindrów? Jaka jest kolejność zapłonu? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 kolejnosc zapłony chyba jest 2-4-3-6-1-5 ale chyba sie mysle, koło do gory, zwal pokrywe zaworow na 5 biegu niech ktos ci kreci i bedziesz widział kolejnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 5 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 przu ustawianiu zaworow nie jest istotna kolejnosc zaplonu . trzeba pamietac o tym zeby krzywka walka byla dokladnie na przeciwko punktu styku z dzwigienka zaworowa aby pomiar luzu byl w 100% prawidlowy . walek mozna przekrecac na 3 sposoby .... strzalami rozrusznika (z odlaczonym kablem cewki aby nie zapalil motor z odkrytym deklem zaworowym i nie zachlapal nam oczu olejem ) , przekrecejac kluczem wal korbowy lub podpychajac auto na biegu (manual) . kolejnosc ustawiania zaworow jest dowolna wiec aby sie za mocno nie nakrecic przekrecamu walek obserwujac ktora dzwigienka jest luzna i zarazem odpowiadajaca jej krzywka lezy po przeciwnej stronie obwodu walka zaznaczajac wyregulowana dzwigienke markerem lub zarysowujac ja delikatnie np. srubokretem . jak napisal danich luz 0.3 . szczelinomierz ma wchodzic dosc ciasno pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcajs Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Ja u siebie ustawiam na 0,28 i jest wzorcowo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUMMER Opublikowano 21 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Podziękował wszystkim którzy udzielili się w moim temacie odnośnie regulacji zaworów w e32.Silniczek teraz z wyregulowanymi zaworkami na przerwę 0,25 ciasne 0,30 fajnie pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.